Nieuw spel, heb toch geen geld om hem op de release te kopen :pquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:12 schreef tochweerhenk het volgende:
Ik bedoel of je een nieuw spel begint, of ga je verder met een oude save?
Frost dragon sperma, wat anders?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:55 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Wat is dat voor vlek bovenaan?
Ik vind het wel tof, kun je toch mooi ophangen op je kamer? Iedereen die binnenkomt denkt dan: Zo waar ben jij dan gaan backpacken vroeger?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:44 schreef themole het volgende:
Net even een pre-order bij de lokale gamemania geplaatst. Alleen wtf moet ik met een stoffen kaart van skyrim.
Van wie is dat?quote:
Geef die maar aan mijquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:44 schreef themole het volgende:
Net even een pre-order bij de lokale gamemania geplaatst. Alleen wtf moet ik met een stoffen kaart van skyrim.
Op zich is een kaart wel handig, maar dat stoffen vind ik juist onhandig. Vooral met het opvouwen enzo.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:51 schreef leeell het volgende:
ik vind een kaart altijd wel handig om erbij te hebben, scheelt weer een menu openen ingame
dat stoffen enzo hoeft niet, maar ach
Waypoints hebben we in het echt wel, magie nietquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:15 schreef Seam het volgende:
Ik vind het veel leuker om de stoffen/papieren kaart te gebruiken. Waypoints zijn gay en hebben ze in werkelijkheid ook niet. Ik kijk gewoon vanuit mijn vertrekpunt welke windrichting ik op moet en via welk pad ik daar het beste kan komen.
Ook bij onverkend gebied? Daar doelde ik meer opquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:16 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Waypoints hebben we in het echt wel, magie niet
Alles van skyrim is al verkend en in kaart gebracht lang voordat oblivion uit kwam, dus dat vind ik een non-argumentquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:17 schreef Seam het volgende:
[..]
Ook bij onverkend gebied? Daar doelde ik meer op
Waypointsquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:11 schreef ems. het volgende:
Ingame map lijkt me alsnog veel handiger gezien waypoints etc.
Die kip die weer tot leven komtquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:40 schreef vosss het volgende:
http://www.gametrailers.com/episode/gametrailers-tv/137?ch=1
Wtf?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:08 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Die kip die weer tot leven komt
01:15quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |