Je kunt net nog eens proberen met die complete overhaulquote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:56 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Ik vond Morrowind ook niet zo aantrekkelijk maar dat kan ook komen omdat ik dat pas een half jaar geleden voor het eerst probeerde, en ondanks dat ik niet zoveel waarde hecht aan goede graphics, trok ik dat wel erg slecht
Speciaal voor jou:quote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:56 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Ik vond Morrowind ook niet zo aantrekkelijk maar dat kan ook komen omdat ik dat pas een half jaar geleden voor het eerst probeerde, en ondanks dat ik niet zoveel waarde hecht aan goede graphics, trok ik dat wel erg slecht
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:52 schreef Jero_nimo het volgende:
niceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.let op, bevat spoilers! Bijvoorbeeld op 5:30.
"Dubbelop alsof ik een quote citeer"
Same here, vraag me af in hoeverre je het verhaal snapt als je niet bekend bent met de series.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 09:51 schreef internal het volgende:
Ik twijfel nog steeds of ik hem zal kopenHet zou mijn eerste elder scrolls titel worden die ik ga spelen (heb morrowind geprobeerd maar vond dat niks).
Dat kon met Oblivion ook niet. Je moest er eerst geweest zijn.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:19 schreef RickoKun het volgende:
Wel zwaar chill dat je niet meteen overal heen kan fastttavelen zoals met oblivion
De delen staan los van elkaar.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:36 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Same here, vraag me af in hoeverre je het verhaal snapt als je niet bekend bent met de series.
Dat verhaal snap je gewoon hoor. Oblivion had vrij weinig (lees: zo goed als niets) met het verhaal in Morrowind te maken.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:36 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Same here, vraag me af in hoeverre je het verhaal snapt als je niet bekend bent met de series.
Volgens mij kon je wel naar alle steden fasttravelenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:40 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat kon met Oblivion ook niet. Je moest er eerst geweest zijn.
Dat of mijn geheugen laat me danig in de steek
Dat kon inderdaad.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:16 schreef hamburgerjongen het volgende:
[..]
Volgens mij kon je wel naar alle steden fasttravelen
quote:
Kijk dat is mooi, misschien vanavond toch maar eens de pre-order plaatsen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:41 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat verhaal snap je gewoon hoor. Oblivion had vrij weinig (lees: zo goed als niets) met het verhaal in Morrowind te maken.
Deze man.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:19 schreef Seam het volgende:
Als je Morrowind niks vond kun je dit spel beter achterwege laten, beter dan Morrowind wordt het niet
Dat klopt inderdaad wel! Alleen ik snap dat het begin nogal moeilijk kan zijn. Maar als je er dan eenmaal in zitquote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:19 schreef Seam het volgende:
Als je Morrowind niks vond kun je dit spel beter achterwege laten, beter dan Morrowind wordt het niet
Of je gebruikte alleen OOO? Daar kon je inderdaad niet overal heen travelen. Maakte het spel wel veel leuker, sowieso OOO!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:40 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat kon met Oblivion ook niet. Je moest er eerst geweest zijn.
Dat of mijn geheugen laat me danig in de steek
dese mangquote:
Ach, ik heb nu toch een werkproject wat al m'n tijd opslokt, ik hoop dat ik tegen 11/11 daar bijna klaar mee ben en Skyrim tegen die tijd kapot kan spelen. Dus niet nodigquote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Je kunt net nog eens proberen met die complete overhaul
Dat ziet er wel mooi uit, vanmiddag maar even downloaden dan.quote:
kut, nu wil ik spelenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |