Hoe bedoel je dat is mijn mening? Je mag niet zomaar een geboren levend kind doden hoor.quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:38 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Dat is jouw mening. Ze laten het niet ergens liggen, vaak zijn dat soort dingen heel triest maar krijgen de ouders uiteraard alle ruimte om afscheid te nemen. In welk jaar denk jij dat we leven, 1821 ofzo?
Je werk, dus je zal het dan wel weten, hoe precies doen ze dat zonder "liggen"? Ze kunnen het moeilijk laten staan toch.quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:48 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Lees dan ff terug, ik heb het toch ook over als een zwangerschap >20 weken wordt afgebroken omdat de 20 weken echo niet goed was, en er ernstige dingen zijn gevonden. Dat is echt ongelofelijk triest, heb het genoeg meegemaakt op mn werk.
Ik wil een keer naar Suid Afrika.quote:Op donderdag 10 november 2011 19:10 schreef Beavis het volgende:
Afgelopen zomer zag ik hoe een luipaard, vlak naast mijn auto, een wrattenzwijng ving. Geloof mij: je zit stijf van de adrenaline.
Luipaard:
[ afbeelding ]
Ready:
[ afbeelding ]
Attack:
[ afbeelding ]
En weg. Je ziet zijn prooi slepend tussen zijn voorpoten:
[ afbeelding ]
Het zou best kunnen zijn dat ik fout zit maar jouw argument laat dat niet zien. Aan de andere kant is dit topic hier natuurlijk niet voor dus ik stop hiermeequote:
Volgens mij is het zo -correct me if I'm wrong- dat afbrekingen van 20-24 weken alleen in speciale centra (UMC's) gedaan mogen worden.quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:55 schreef La_Vita het volgende:
[..]
Tot 22 weken mag je toch nog gewoon abortus plegen omdat je 't kind niet wil
Kinderen onder de 24 weken (of soms zelfs van 24 weken) redden het niet zonder medische hulp. Die overlijden dan ja, na een bepaalde tijd, als je die hulp niet geeft. Het zijn nog altijd de ouders die bepalen of ze die hulp willen, en onder de 24 weken moet het kindje wel heel sterk zijn en gaat het in overleg met artsen & ouders of er behandeling plaatsvindt of niet.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:00 schreef Deliah het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat is mijn mening? Je mag niet zomaar een geboren levend kind doden hoor.
Waar heb je het over..? Hoe bedoel je zonder liggen?quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:03 schreef Deliah het volgende:
[..]
Je werk, dus je zal het dan wel weten, hoe precies doen ze dat zonder "liggen"? Ze kunnen het moeilijk laten staan toch.
heel mooiquote:Op maandag 14 november 2011 10:37 schreef Silenus het volgende:
http://www.theatlantic.co(...)contest-2011/100187/
Echt gave foto's.
Tofquote:Op maandag 14 november 2011 10:37 schreef Silenus het volgende:
http://www.theatlantic.co(...)contest-2011/100187/
Echt gave foto's.
ja tis echt belachelijk hoeveel er nep is tegenwoordig.quote:Op donderdag 24 november 2011 12:23 schreef Aether het volgende:
Leuke achtergrondinformatie:
Spoiler alert! Zo vaak draaien green screens je een loer
Tuurlijk weet je dat veel van het visuele spektakel in films tegenwoordig uit de computer komt. En dat is maar goed ook. Maar het is tamelijk verbijsterend om te zien hoe vaak je als kijker óók genept wordt met totaal non-spectaculaire scènes.
Het lijkt erop dat alle scènes uit bovenstaande compilatie gemaakt zijn door Stargate Studios. De Noord-Amerikaanse animators hebben nog veel meer materiaal online geplaatst waarin ze laten zien hoe ze ook bij tv-producties en commercials succesvol CGI hebben ingezet:
Is al gepost in het vorige deelquote:Op donderdag 24 november 2011 12:23 schreef Aether het volgende:
Leuke achtergrondinformatie:
Spoiler alert! Zo vaak draaien green screens je een loer
Tuurlijk weet je dat veel van het visuele spektakel in films tegenwoordig uit de computer komt. En dat is maar goed ook. Maar het is tamelijk verbijsterend om te zien hoe vaak je als kijker óók genept wordt met totaal non-spectaculaire scènes.
Het lijkt erop dat alle scènes uit bovenstaande compilatie gemaakt zijn door Stargate Studios. De Noord-Amerikaanse animators hebben nog veel meer materiaal online geplaatst waarin ze laten zien hoe ze ook bij tv-producties en commercials succesvol CGI hebben ingezet:
WTF! Je ziet gewoon hoe die opgebouwd isquote:
Ik denk dat we die beelden inmiddels allemaal wel een keer gezien hebben.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:55 schreef Evienne het volgende:
Waar het leven heden ten dage om draait...
Wauw.quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:47 schreef Aether het volgende:
120 beelden vatten het jaar 2011 samen
En natuurlijk zijn wij een beetje verwend hier.quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:15 schreef classpc het volgende:
[..]
Ik denk dat we die beelden inmiddels allemaal wel een keer gezien hebben.
En uiteindelijk komt het neer op vraag en aanbod. Zolang er mensen zijn die echt bont en goedkope vleesproducten willen kopen blijf je dit houden.
Wat een verneuking van het nummer Feels Like Heaven trouwens, past ook totaal niet bij het filmpje als je de tekst van het nummer kent.
Dat zijn inderdaad erg indrukwekkende foto's!!! Bijzonder hoe heel heftige gebeurtenissen precies zo op de foto staan dat ze alles zeggen!quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:47 schreef Aether het volgende:
Erg indrukwekkendquote:Op dinsdag 13 december 2011 16:47 schreef Aether het volgende:
Ho eens, dat is echt mooi!quote:
Foto nr 7quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:50 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Dat zijn inderdaad erg indrukwekkende foto's!!! Bijzonder hoe heel heftige gebeurtenissen precies zo op de foto staan dat ze alles zeggen!
De uitdrukking '1 beeld zegt meer dan 1000 woorden' blijkt weer helemaal waar!
Beetje pro usa, zoals die foto van lebron die zijn zoon vasthoud.. Beetje raar aangezien dat mij niet aan het jaar 2011 doet denken, eerder dat dallas van heat won. Of een echte sport prestatie.... Iets met nederland, wereldkampioen en honkbalquote:Op dinsdag 13 december 2011 16:47 schreef Aether het volgende:
Blijft een Amerikaanse site. Belangrijkste nieuws is opgenomen.quote:Op zondag 18 december 2011 03:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Beetje pro usa, zoals die foto van lebron die zijn zoon vasthoud.. Beetje raar aangezien dat mij niet aan het jaar 2011 doet denken, eerder dat dallas van heat won. Of een echte sport prestatie.... Iets met nederland, wereldkampioen en honkbal
Klopt: In this television frame grab from KIMT in Mason City, Iowa, slain Navy SEAL Jon Tumilson's dog Hawkeye lays next to his casket during funeral services in Rockford, Iowa, on August 19, 2011. Tumilson, age 35, was one of 30 American soldiers killed in Afghanistan on August 6 when their helicopter was shot down during a mission to help fellow troops who had come under fire.quote:Op zondag 18 december 2011 10:52 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Is/was dit het baasje van de hond?
Dat is Kai Tak in Hong Kong. Inmiddels geslotenquote:Op woensdag 28 december 2011 11:21 schreef classpc het volgende:
Doet me denken aan een filmpje waarin je vliegtuigen rakelings over een stad in Azië ziet vliegen. Vanmiddag even opzoeken wanneer ik meer tijd heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |