twitter:bertbrussen twitterde op donderdag 20-10-2011 om 14:59:20BREKEND! COMPLETE VIDEO DOOD GADAFFI ONLINE: http://t.co/g4mDSF6W reageer retweet
Welke doelgroep? 5 > 12?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:01 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Kan als schokkend ervaren worden (en geloof me, ik heb echt geen teer zieltje). Er komen ook minderjarigen terecht op Nu.nl....
En daarnaast mag hij, ondanks de hufter die hij was, nog wel een beetje met respect behandeld worden. Blijft toch een mens.
Echt, wat een poging tot grappig doen zegquote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:02 schreef Godtje het volgende:
twitter:bertbrussen twitterde op donderdag 20-10-2011 om 14:59:20BREKEND! COMPLETE VIDEO DOOD GADAFFI ONLINE: http://t.co/g4mDSF6W reageer retweet
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:02 schreef Godtje het volgende:
Jammer? Dit is het beste wat Libië en de Libiërs kan overkomen. Een berechting in Den Haag zou levenslang betekenen en dus ontevredenheid voor de Libiërs.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:57 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
Goed dat ze hem "hebben", maar jammer dat hij nu nooit meer berecht kan worden.... Ondanks dat het een verschrikkelijk persoon was, vind ik de foto die nu (o.a.) op Nu.nl staat echt niet kunnen!
Faalhaasquote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:02 schreef Godtje het volgende:
Ik heb er één opgevangen, je weet toch swaquote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:02 schreef KNAK het volgende:
De vraag is, hoeveel leuke dames zijn er nog meer dood nu? Zijn elite garde met maagden
Die Jordy heeft er straks 20000 views bij.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:02 schreef Godtje het volgende:
Minimaalquote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die Jordy heeft er straks 20000 views bij.
Ja of hij heeft opeens leukemie / lupus / een ingegroeide teennagel met als gevolg dat dat 'proces' tig jaar gaat duren en hij daarna te zwak is om zijn straf uit te zitten.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:03 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
Jammer? Dit is het beste wat Libië en de Libiërs kan overkomen. Een berechting in Den Haag zou levenslang betekenen en dus ontevredenheid voor de Libiërs.
Jordy zal vast toosten op het succes van Bertquote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die Jordy heeft er straks 20000 views bij.
Mmm, dan maar schokkend. Voor mij hoeft hij absoluut niet meer met respect behandeld te worden, dat voorrecht heeft hij al een tijd geleden verspeeld.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:01 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Kan als schokkend ervaren worden (en geloof me, ik heb echt geen teer zieltje). Er komen ook minderjarigen terecht op Nu.nl....
En daarnaast mag hij, ondanks de hufter die hij was, nog wel een beetje met respect behandeld worden. Blijft toch een mens.
Mevrouw van Zon?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb er één opgevangen, je weet toch swa
It's never lupus!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:04 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja of hij heeft opeens leukemie / lupus / een ingegroeide teennagel met als gevolg dat dat 'proces' tig jaar gaat duren en hij daarna te zwak is om zijn straf uit te zitten.
En daar durf je openlijk voor uit te komen?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:05 schreef Smoofie het volgende:
Die Jordy is een goede vriend van mij ja,
Ik vrees ook een beetje voor de toekomst van Libië en voor wat het voor de rest van de wereld kan betekenen. Straks komt er zo'n Amedinajhad aan de machtquote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
Als FOK! 42 jaar geleden had bestaan was hier iedereen blij geweest dat Kadaffi aan de macht kwam en het land even op ging bouwen.
Gevecht om de macht kan nu losbarsten.
Schieten we die toch ook gewoon dood?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:10 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik vrees ook een beetje voor de toekomst van Libië en voor wat het voor de rest van de wereld kan betekenen. Straks komt er zo'n Amedinajhad aan de macht(of hoe je de naam van dat walgelijke Iraanse kopstuk dan ook maar schrijft).
Ahadnemijadquote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:10 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik vrees ook een beetje voor de toekomst van Libië en voor wat het voor de rest van de wereld kan betekenen. Straks komt er zo'n Amedinajhad aan de macht(of hoe je de naam van dat walgelijke Iraanse kopstuk dan ook maar schrijft).
Libie wordt nooit meer iets.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
Als FOK! 42 jaar geleden had bestaan was hier iedereen blij geweest dat Kadaffi aan de macht kwam en het land even op ging bouwen.
Was dat gevecht niet al een tijdje bezig? Hij is al een flinke tijd afgezet he?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
klinkt simpel. Bommen op Libisch Paleis?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Schieten we die toch ook gewoon dood?
De topics over de revolutie in Egypte kenden ook zo'n verloop, helaas staat het daar naar mijn weten ook nog niet op poten.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:10 schreef MaLo het volgende:
[..]
Jep, ze hebben simpel partij gekozen nu het opeens wel goed uitkomt.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:11 schreef golfer het volgende:
NAVO heeft zich dus absoluut niet aan het mandaat gehouden.
Burgerbevolking beschermen is iets anders dan opstandelingen steunen en al heel anders dan Kadhaffi doden.
Als er iets geshopt lijkt is die foto het wel.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:14 schreef Aether het volgende:
Is de gitarist al gesignaleerd?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:18 schreef Specularium het volgende:
Op Ned 1 stelt die kerel serieus de vraag of je door bommen gewond kan raken.
...the fuck?quote:
twitter:JandeHoop twitterde op donderdag 20-10-2011 om 15:14:02Al Jazeera meldt zonder aanhalingstekens dat #Kadaffi dood is.De NAVO heeft een konvooi gebombardeerd. Later bleek dat Kadaffi daarbij was reageer retweet
Al ontkend dat het de NAVO wasquote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:20 schreef Kwaliteit het volgende:
twitter:JandeHoop twitterde op donderdag 20-10-2011 om 15:14:02Al Jazeera meldt zonder aanhalingstekens dat #Kadaffi dood is.De NAVO heeft een konvooi gebombardeerd. Later bleek dat Kadaffi daarbij was reageer retweet
Qatar propaganda zender AJ kan zo veel zeggen, wat is hun bron?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:20 schreef Kwaliteit het volgende:
NRCquote:Volgens Al Jazeera zijn er beelden, gemaakt met een mobiele telefoon, van het moment waarop Gaddafi gevangen genomen werd en nog leefde. Volgens de zender is Mutassim, een van de zeven zonen van Moammar, levend gevangengenomen. Vorige week waren er al berichten dat hij gepakt zou zijn in Sirte, maar die konden toen niet bevestigd worden.
Nee, CNN valt blindelings te vertrouwenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:22 schreef Boomstronk- het volgende:
[..]
Qatar propaganda zender AJ kan zo veel zeggen, wat is hun bron?
Een journalist ter plekke over het algemeen bij AJ, hetgeen je niet over de meeste Westerse media zoals de BBC of CNN kan zeggen in die gebieden.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:22 schreef Boomstronk- het volgende:
Qatar propaganda zender AJ kan zo veel zeggen, wat is hun bron?
Idd, ze hebben Rinus en Romana er uit gesoept. Dit is het origineel:quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als er iets geshopt lijkt is die foto het wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |