Dat was toen fake.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:54 schreef Tja..1986 het volgende:
Hoezo? Een aantal jaar geleden kwam hij nog bij alle wereldleiders langs, en toen was hij al net zo'n misdadiger als nu. Wij hebben als westen flink wat boter op ons hoofd. En nu doen we alsof we die man altijd al weg wilde hebben..
Mja, die overgangsraad laat de olie net zo rijkelijk vloeien, maar heeft geen 'Westers' bloed aan haar handen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:54 schreef Tja..1986 het volgende:
Hoezo? Een aantal jaar geleden kwam hij nog bij alle wereldleiders langs, en toen was hij al net zo'n misdadiger als nu. Wij hebben als westen flink wat boter op ons hoofd. En nu doen we alsof we die man altijd al weg wilde hebben..
Toen had hij nog een deal met Europa om de vluchtelingenstroom te beperken.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:54 schreef Tja..1986 het volgende:
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:51 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Hij is even snel van kleren verwisseld?Geweldig he, hoe iedereen maar de primeur wil hebben...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
Hij had opeens andere ideeen die niet binnen het straatje van het Westen passen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:54 schreef Tja..1986 het volgende:
what's your prob?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:57 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
vind ik de foto die nu (o.a.) op Nu.nl staat echt niet kunnen!
Want?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:57 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
Goed dat ze hem "hebben", maar jammer dat hij nu nooit meer berecht kan worden.... Ondanks dat het een verschrikkelijk persoon was, vind ik de foto die nu (o.a.) op Nu.nl staat echt niet kunnen!
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:57 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
Goed dat ze hem "hebben", maar jammer dat hij nu nooit meer berecht kan worden.... Ondanks dat het een verschrikkelijk persoon was, vind ik de foto die nu (o.a.) op Nu.nl staat echt niet kunnen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze?
[ Bericht 11% gewijzigd door Frutsel op 20-10-2011 15:04:39 ]AFCA
Qui audet adipiscitur
zie die man kijken in dat gat. Net alsof hij voor het eerst in de kut van een dame kijktquote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:59 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Het beruchte gat...
[ afbeelding ]
Ha! Die man was niet voor een gat te vangen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:59 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Het beruchte gat...
[ afbeelding ]
De moraalridder heeft zich ook weer gemeld.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:57 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:00 schreef Tweek het volgende:
Nog een foto:check die bron links onder. faka.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan als schokkend ervaren worden (en geloof me, ik heb echt geen teer zieltje). Er komen ook minderjarigen terecht op Nu.nl....quote:
Nog een foto:eey swa, dats kadavi nie jonguSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA
Qui audet adipiscitur
Nog een foto:Christus te paard wat een slechte soep zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...
twitter:bertbrussen twitterde op donderdag 20-10-2011 om 14:59:20BREKEND! COMPLETE VIDEO DOOD GADAFFI ONLINE: http://t.co/g4mDSF6W reageer retweet
Welke doelgroep? 5 > 12?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:01 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Kan als schokkend ervaren worden (en geloof me, ik heb echt geen teer zieltje). Er komen ook minderjarigen terecht op Nu.nl....
En daarnaast mag hij, ondanks de hufter die hij was, nog wel een beetje met respect behandeld worden. Blijft toch een mens.
Echt, wat een poging tot grappig doen zegquote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:02 schreef Godtje het volgende:
twitter:bertbrussen twitterde op donderdag 20-10-2011 om 14:59:20BREKEND! COMPLETE VIDEO DOOD GADAFFI ONLINE: http://t.co/g4mDSF6W reageer retweet
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:02 schreef Godtje het volgende:
Jammer? Dit is het beste wat Libië en de Libiërs kan overkomen. Een berechting in Den Haag zou levenslang betekenen en dus ontevredenheid voor de Libiërs.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:57 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
Faalhaasquote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:02 schreef Godtje het volgende:
Ik heb er één opgevangen, je weet toch swaquote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:02 schreef KNAK het volgende:
De vraag is, hoeveel leuke dames zijn er nog meer dood nu? Zijn elite garde met maagden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |