De site zegt;quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:12 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
"Dit Ice-Watch unisex horloge heeft een kast van plastic en een band van kunststof. "
Volgens mij niet hoor.
Ik bedoelde dus ook eigenlijk zo`n harde band die je moet inkorten, sorry!quote:Bij dit horloge wordt gratis een bijpassende watchtool met handleiding geleverd waarmee u makkelijk uw band kunt inkorten
Ja, daar staan ze ook op.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:17 schreef Marvelous het volgende:
[..]
De site zegt;
[..]
Ik bedoelde dus ook eigenlijk zo`n harde band die je moet inkorten, sorry!
Maarre, zocht net op marktplaats naar ice watch
minder lulle, meer foto'squote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:19 schreef xminator het volgende:
Zo mijn pakketje van DX vandaag ook ontvangen.
Hele pakketje was opengescheurd, hij had een track en trace nummer erop dus hij zou met de pakketpost gebracht moeten worden dus. Maar hij is de brievenbus in geforceerd denk ik...
Ontvangen:
Iphone 4 case, de mooiste case die ik tot nu toe heb gezien. Had zelf een incase en een speck, maar deze ligt beter in de hand.
Kaartjeshouder, gewoon normaal...
quote:
volgens mij mag je max. 3 nepproducten per pakketje.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:30 schreef DarkNoize het volgende:
Als je een product hebt besteld dat (aan de prijs te zien) behoorlijk nep is maar wel precies op het echte merk lijkt, en dat wordt bij de douane gezien... Wordt het dan gewoon vernietigd of krijg je ook een aardige boete?
Vorige week voor het eerst over 'China shoppen' gelezen en nu al bestellingen staan bij 3 site's
Allereerst welkom!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:30 schreef DarkNoize het volgende:
Als je een product hebt besteld dat (aan de prijs te zien) behoorlijk nep is maar wel precies op het echte merk lijkt, en dat wordt bij de douane gezien... Wordt het dan gewoon vernietigd of krijg je ook een aardige boete?
Bedrag is wel onder de 22 euro, of wat die ene grens qua invoerkosten ook is...
Vorige week voor het eerst over 'China shoppen' gelezen en nu al bestellingen staan bij 3 site's
quote:Hier NIET over illegale artikelen ('nep'-producten, wapens, e.d.) praten.
Lees de OpeningsPost voor je reageert en zoek op Google voordat je in dit topic vragen gaat stellen.
Sorry!quote:
Dat is een nette ja!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:35 schreef xminator het volgende:
Case:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.dealextreme.co(...)4-white-silver-82184
Ook screenprotector inbegrepen
quote:
Ach, hoe vaak wordt een horloge nou nat?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:46 schreef tokko1 het volgende:
[..]Zat ik ook al naar te kijken.. Moet eigenlijk eentje die gewoon tot .. meter waterdicht vinden
3atm is toch ongeveer 30 meter? Mijn ohsen is dat ook, ongeveer hetzelfde model.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:46 schreef tokko1 het volgende:
[..]Zat ik ook al naar te kijken.. Moet eigenlijk eentje die gewoon tot .. meter waterdicht vinden
Ik denk dat dat gewoon letterlijk gekopieerd is.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:48 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
3atm is toch ongeveer 30 meter? Mijn ohsen is dat ook, ongeveer hetzelfde model.
Zou kunnen, de mijne is wel van een echt merk en daar staat het dus ook bij. Maar goed, mocht ik ooit onverhoopt 30 meter onder water belanden met m'n horloge om, is dat wel het laatste waar ik me druk om maakquote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:49 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik denk dat dat gewoon letterlijk gekopieerd is.
Dat geldt ALLEEN voor het inreizen van Nederland als passagier die door de douane gaat. Met dus die drie items in je bagage, bij je, meereizend dus, die worden dan gedoogd.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:31 schreef thethoryd het volgende:
[..]
volgens mij mag je max. 3 nepproducten per pakketje.
edit;
[ afbeelding ]
Pics van de kaartjeshouder, ik wil er namelijk ook nog 1 kopenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:19 schreef xminator het volgende:
Zo mijn pakketje van DX vandaag ook ontvangen.
Hele pakketje was opengescheurd, hij had een track en trace nummer erop dus hij zou met de pakketpost gebracht moeten worden dus. Maar hij is de brievenbus in geforceerd denk ik...
Ontvangen:
Iphone 4 case, de mooiste case die ik tot nu toe heb gezien. Had zelf een incase en een speck, maar deze ligt beter in de hand.
Kaartjeshouder, gewoon normaal...
Ziet er wel aardig uit, helaas zie ik geen processor en ram geheugen staan, dat bepaald voor het grootste gedeelte hoe werkbaar dat ding is.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:24 schreef jonasr het volgende:
Iemand ervaring met mp4 spelers uit china?!
Aangezien met creative xfi touch kuren begint te vertonen was ik toch maar eens aan het rondkijken en kwam tot men verbazing nog iets aardig tegen...
Speelt FLAC, daar ben ik toch zeker naar opzoek.
Ook de volume knoppen aan de zijkant lijken me een pluspunt (toch zeker tov men huidig mp4-spelertje)
Iemand al ervaringen ermee?
http://www.focalprice.com(...)P4_Player_Black.html
& zie hier direct weer al een aardig prijs verschil.... (http://www.beebond.com/be(...)d2-3-mp5-player.html)
Klopt, zal er eens achter vragen (weinig hoop op goed antwoord maar komquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:29 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ziet er wel aardig uit, helaas zie ik geen processor en ram geheugen staan, dat bepaald voor het grootste gedeelte hoe werkbaar dat ding is.
Raden we af. Enige wat aan te bevelen is enigszins is de NaNite van MP4Nation, verder is het voor een audioliefhebber absoluut af te raden en beter te gaan voor een Sansa Clip+/Fuze+ of Zip o.i.d. van een westers merk.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:24 schreef jonasr het volgende:
Iemand ervaring met mp4 spelers uit china?!
Aangezien met creative xfi touch kuren begint te vertonen was ik toch maar eens aan het rondkijken en kwam tot men verbazing nog iets aardig tegen...
Speelt FLAC, daar ben ik toch zeker naar opzoek.
Ook de volume knoppen aan de zijkant lijken me een pluspunt (toch zeker tov men huidig mp4-spelertje)
Iemand al ervaringen ermee?
http://www.focalprice.com(...)P4_Player_Black.html
& zie hier direct weer al een aardig prijs verschil.... (http://www.beebond.com/be(...)d2-3-mp5-player.html)
Kan het dan zo erg zijn? (Android/FLAC) Dus, gerust zelf aanpasbaar lijkt me.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:35 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Raden we af. Enige wat aan te bevelen is enigszins is de NaNite van MP4Nation, verder is het voor een audioliefhebber absoluut af te raden en beter te gaan voor een Sansa Clip+/Fuze+ of Zip o.i.d. van een westers merk.
(Apparaten die uitrustbaar zijn met: http://www.rockbox.org/ )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |