abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 20 oktober 2011 @ 13:56:01 #1
141104 Patje1987
Madre me quiero un frikandel.
pi_103324192
Dit is eigenlijk meer een vraag en wellicht de plek om hier met elkaar over te kunnen praten. Wie van jullie is er wel eens aangevallen door dieren? En waarom?

TS begint en dat was dus op een camping toen ik nog heel jong was. Het was een soort van kinderboerderij en via een automaat kun je dan brokjes of iets kopen wat die schapen eten. Nu hadden andere oudere kinderen een schaap een beetje lopen pesten. Dit alles van veilige afstand natuurlijk achter het hek. En toen wilde ik het schaap voeren en toen beukte hij me gewoon omver ;( Ik kei hard huilen natuurlijk en wegrennen.

Verder heeft een keer een kip mij proberen te pikken maar dit was niet gelukt omdat ik hard wegrende.
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
  donderdag 20 oktober 2011 @ 14:01:42 #2
233296 Eisoep
staar me na, kwijlen mag!
pi_103324432
ik ben door van alles en nog wat gebeten maar dat omdat ik dan bijvoorbeeld aangereden watervogels duiven en dergelijke meeneem naar de opvang:P
ook ben ik gebeten door een kaketoe maar dat kwam omdat ik het niet kon laten mijn vingertjes door de tralies te doen.
pi_103324506

Laatst door zo'n teringbeest twee keer in mijn hoofd gestoken in Zimbabwe. Alleen maar omdat ik uit de tent kwam. Ding viel mijn haar aan :? en stak me in mijn kop. Twee pijnlijke bulten. ;(
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  donderdag 20 oktober 2011 @ 14:05:43 #4
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_103324612
Hond op het erf waar ik woonde, ik stapte uit de auto en hij hing direct in mn been! ;(
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_103324613
Toen ik een jaar of 12/13 was of zo ben ik door een hond in mijn bovenbeen gebeten. Was op de fiets en zag de collie plotseling uit de inrit rennen en die had me te pakken voordat ik er erg in had. Blijkbaar had die hond vlak daarvoor ook al een vrouw gebeten en is later dan ook afgemaakt. Ik hield er een pijnlijke tetanusprik aan over, was vervelender dan die beet :P
pi_103324746
Ook van die kinderboerderij verhalen. Een bok die opeens agressief wordt. Ganzen :') Ook van die leuke beesten. Oh, en een lama in de dierentuin die in mijn gezicht spuugde en ik ben een keer door een toekan op m'n hoofd gescheten.
Who motivates the motivator?
pi_103324913
Door een hond, bij mij in de buurt. Ik was nog een jonge Ez, die ging voetballen met zijn vrienden. Snel oude kleren aangetrokken, en rennen naar het veld. Hap, Duitse herder in mijn been.
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
pi_103324917
2 jaar geleden, toen ik nog postbode was, ben ik gebeten door een hond. Zomaar. Ik boog over m'n fiets om de fietstas open te maken en post te pakken, de hond liep langs, en greep me zo in m'n hand. Bloed, huisarts, tetanusprik, hechtingen, de hele mikmak.

Verder ben ik wel eens door mijn eigen hond gebeten, toen ze net geopeerd was, nog duf van de narcose en ik haar uit de auto wilde pakken. Schoof m'n hand onder haar, en dat deed zeer, in combinatie met schrik, denk ik. Naja, scheelt dat ze een boel tanden mist en de rest afgebroken is, t was alleen maar een blauwe plek.

Verder werd/word ik met regelmaat door mijn eigen katten of opvangkatten gekrabt en soms gebeten. Heb wel eens meerdere malen in het verband gezeten, soms beide handen.

De ergste keer was wel dat ik Liza (bengaal) mee naar buiten had, aan een tuigje. Vond ze hartstikke leuk. Had haar opgepakt en toen kwam er een dronke kerel uit de kroeg: "Owhh da issliefepoessiee" en dat vond ze niet zo leuk, dus zij spartelen, maar ze had zich uit het tuigje weten te wurmen. Naja, loslaten betekend kat pleitte, dus heb haar tegen de grond gedrukt. Toen heeft ze me echt opengehaald. 2 weken beide handen in het verband gehad...
Sterkheidsbaas van alles.
pi_103324918
Door mijn poes, want af en toe is ze gewoon een bitch:P
pi_103325048
Muggen, wespen, wilde paarden die uit het niets op hol slaan terwijl ik daar in hun pad sta als kleine hummel ;( Maar toen ik heel hard gilde veranderden ze van koers. Kut natuurreservaat.. Verder dominante schapen als je hun territorium binnendringt, geiten hetzelfde, kippen als ze broeds zijn in het verkeerde seizoen en je ze van hun nest moet halen. Damn wat ben ik dan blij met dikke laarzen, anders pikt ze mn hele voeten dood.
pi_103329218
Als kleine jongen, door een dobberman in mijn kuit gebeten.

Later door een rottweiler in mijn arm, tijdens een tuinen race s'avonds laat. Eigen schuld....

Laatst nog door mijn eigen hond (kruising SBT X AST), in beide onder armen. Ik wilde hem uit een situatie halen waar ie duidelijk bang van werd, maar hij sloeg door in angst. Elke reis dierenarts... Geloof dat dat pijner deed als de prik en de hechtingen. Was al een aantal maanden met hem bezig, was een zwaar verwaardeloosde hond en ook nog een stelselmatig was mishandeld, hij ging langzaam vooruit, maar had toch te veel schade opgelopen. Daar ging mijn zelfvertrouwen....
  donderdag 20 oktober 2011 @ 16:06:29 #12
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_103329588
Ik ben als 6-jarige in mijn vinger gebeten door een waterrat -O-
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  donderdag 20 oktober 2011 @ 16:17:39 #13
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_103330050
Achtena gezeten door de gans van een vriendin van me.
En aangevallen door de haan van kennissen die ik moest verzorgen, helaas voor de haan was ik natuurlijk veel sneller.
Bam zo die emmer voor zijn kop toen hij opsprong om aan te vallen.

En nu heb ik twee kittens die me helemaal openhalen met die scherpe nagels van ze
pi_103332699
Echt aangevallen ben ik gelukkig nog nooit. Wel regelmatig krabben en schrammen opgelopen van katten die het ergens niet mee eens waren of die gewoon iets te wild speelden. Oh ja, en ons vorige hondje probeerde altijd te bijten als ik haar voorpootje terug in de kom moest 'klikken', maar dat was gewoon een reflex vanwege de pijn. Verder heeft één van de rammen die we af en toe te logeren hebben om de ooien te dekken wel eens een kopstoot uitgedeeld als ik in de wei liep met m'n rug naar hem toe, maar gelukkig was dat altijd heel snel over o|O

Daarnaast ben ik toen ik klein (jaar of 6) was wel eens bijna onder de voet gelopen door een paar koeien. Mijn ouders gingen de buurman helpen zijn drie koeien te verweiden, daarvoor moesten ze de straat oversteken, een stukje inrit van de buurman aflopen en de andere wei weer in. Ik mocht helpen en stond dapper midden op straat te zwaaien met m'n armen zodat ze de goede kant op zouden lopen... Alleen ze zagen hun kans schoon en renden helaas in plaats van langs me heen recht op me af. Ik draaide me om en rende keihard de straat af naar onze eigen inrit en heb me daar verstopt achter de auto :')

Stomme beesten, voor straf ben ik nu nog steeds gek op biefstuk ):O
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 20 oktober 2011 @ 19:00:34 #15
163650 Greys
pi_103336997
quote:
99s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 14:08 schreef Spouwerranger het volgende:
en ik ben een keer door een toekan op m'n hoofd gescheten.
:D _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator donderdag 20 oktober 2011 @ 21:15:18 #16
155227 crew  Guppy
dus
pi_103344727
Ik ben in de dierenwinkel eens gebeten door een hamster. Wist ik veel dat ze jongen had :') ze hing zo aan mn vinger
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_103350940
Toen ik een jaar of 6 was ben ik gebeten door een Briard, in mijn bovenbeen.
Die wilde mijn cavia's opeten en ik wilde hem dat beletten.
Ik heb toen niet gezegd dat ik gebeten was, want ik was bang voor de tetanusprik.

Diezelfde avond had hij zijn baas duim bijna afgebeten en toen is hij afgemaakt.
Ik heb overigens geen idee wat de aanleiding daarvan was.

Verder ben ik weleens uit een manegestal geschopt, wanneer een paard geen zin had om eruit te komen. :')
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_103352870
Ik ben toen ik drie (of twee) was wel eens op de kinderboerderij over mijn gezicht gelikt door een koe. Die koe stond recht voor me en haalde haar tong helemaal over mijn gezicht, van onder naar boven. Ik was helemaal nat en vies.

En ik word regelmatig gebeten door mijn konijn. Soms sabbelt 'ie uit liefde maar gebruikt hij ook zijn tanden, maar soms heb ik ook net banaan gegeten en dan denkt hij dat mijn vinger banaan is omdat het zo ruikt als ik hem probeer te aaien. Blind als 'ie is.
pi_103353622
Wel eens door honden en katten gebeten tijdens het spelen met ze. Het was dan ook nooit express geweest om mij pijn te doen.

Ook al eens een keer een zwarte panther gehad die mij naar mijn nek sprong al zat daar gelukkig een kooi tussen.

Tevens heb is er een tijger cub geweest die mijn arm leuk vond. Gelukkig hebben die nog niet erg scherpe tanden.

Zonder foto's zegt het nog niks natuurlijk :)
- - = |randommusicvideos | = - - | - - = | prettyendless | = - -
pi_103353952
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 16:06 schreef ElisaB het volgende:
Ik ben als 6-jarige in mijn vinger gebeten door een waterrat -O-
Dat was ik bijna vergeten! Toen ik een jaar of 7 was en we op het punt stonden om op vakantie te gaan naar Duitsland ging ik nog even de ratjes doei zeggen. Blijkbaar schrok eentje heel erg van me en beet me flink in mijn kleine vingertje en bleef eraan hangen toen ik mn hand terugtrok enzo... Erg fijn allemaal, uiteindelijk heeft papa het gespalkt en verbonden en zijn we alsnog lekker op vakantie geweest :+
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 12:34:57 #21
281416 Tsunade
cutest of cupcakes
pi_103367854
Ik ben door een gans in mijn kont gebeten. Deed nog best pijn :')
Ik moest een loopplank over en het beest liet me er niet langs. Ik zette een stap op die loopplank en de gans vloog me aan :'( }:|
pi_103405633
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 12:34 schreef Tsunade het volgende:
Ik ben door een gans in mijn kont gebeten. Deed nog best pijn :')
Ik moest een loopplank over en het beest liet me er niet langs. Ik zette een stap op die loopplank en de gans vloog me aan :'( }:|
Zijn ook erg angstaanjagende waakdieren :+
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 01:59:31 #23
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_103406587
-weg-

[ Bericht 24% gewijzigd door Schenkstroop op 22-10-2011 18:37:44 ]
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_103406634
Ik had hele lieve geitjes, maar soms waren ze ook gemeen tegen mij :{ meestal als ik volgens hunnie te laat met eten kwam :{
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 02:05:33 #25
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_103406684
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 02:02 schreef nicknicknickname het volgende:
Ik had hele lieve geitjes, maar soms waren ze ook gemeen tegen mij :{ meestal als ik volgens hunnie te laat met eten kwam :{
Das ook de troubles met dieren ja. oom van mij had een voliere met vogels en die wilde hij wild houden. Dus als je twee dagen iets te laat voert. Dan worden ze opeens tam en komen ze op je schouder zitten
:')
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 02:08:03 #26
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_103406727
Vanmiddag heb ik geprobeerd een beer aan te vallen. Helaas, zoals we allen weten, zijn beren beter in rennen, klimmen en zwemmen dan dat wij zijn. Duurde dan ook niet lang voor hij uit mijn zicht verdwenen was, dat kreng was gewoon te snel :( Maar op een dag krijg ik hem te pakken in wat hopelijk als een episch gevecht bestempeld zal worden :)
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_103406733
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 02:05 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Das ook de troubles met dieren ja. oom van mij had een voliere met vogels en die wilde hij wild houden. Dus als je twee dagen iets te laat voert. Dan worden ze opeens tam en komen ze op je schouder zitten
:')
2 dagen? Denk eerder aan 2 uur :{ maar ze waren wel lief :s)
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 02:14:40 #28
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_103406826
Heb zijn pootafdruk als avatar ingesteld. Dit is menens.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 02:18:51 #29
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_103406906
2 keer gebeten door een paard, drie keer gebeten door een hond en een raaf/kauw die tijdens het fietsen keihard ging pikken op mijn hoofd ;(

Katten bijten en krabben sowieso soms maar dat is niks.

Oja en gansen die tijdens het brood geven vervelend gingen doen toen ik 3 was.
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 02:20:11 #30
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_103406935
Trouwens, echt aangevallen worden door dieren... Paard dat woest op je afstormt en gebeten worden door een waterspin. Veel erger heb ik nog niet meegemaakt. Behalve die keer dat ik gebeten ben door een slang die ik vangen wilde :')
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 02:21:29 #31
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_103406958
Hamster, zodra ik in zijn buurt komt hangt hij aan m'n vinger. Bij anderen niet, geen idee wat dat beest tegen me heeft. Maar goed, da's even schoonmaken en een pleister erop en het is weer goed.

Verder niks ernstigs.
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_103412380
Door mijn eigen huisdieren...als ze geen zin hadden in dat wat ik op dat moment van ze wilde. :')
Varieert van hond via kat naar vogel en knaagdier en laten we vooral de fret niet vergeten...die beten in mijn voeten voor de lol.. :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_103422839
Door een hond gebeten toen ik 11 was, sindsdien ben ik zeer afwachtend en lichtelijk nerveus bij (vreemde) honden.
En toen ik op zaterdag als postbezorger werkte door een teckel. Dat beest blafte ook altijd al binnen, maar toen was hij buiten. Ik loop door het hekje, hij blijft naar me blaffen. Ik loop door en stop de post in de brievenbus en dan bij hij een paar keer in mijn broekspijp. Het ging wel door mijn hoofd om hem vliegles te geven, maar dat vond ik dan ook wel weer zielig.

En natuurlijk ook wel eens gebeten door mijn hamster. Gewoon kleine beetjes om te kijken of ik nog iets lekkers in mijn hand heb.
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')