Het is eigenlijk Heerhugowaard, plaatsje naast Alkmaar. Ik zou op 7 uur uitkomen incl. al het OV/wachten e.d. De ritten die ik krijg zijn hooguit 5 uur, waarschijnlijk omdat Noord-Holland weinig uitwijk mogelijkheden heeft. Je kunt naar boven of naar benedenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:51 schreef joppie_saus het volgende:
Alkmaar - Eindhoven? Eén uur en vijftig minuten. Standaard rit voor iemand uit de regio Groningen.
Ik heb geen verstand van auto's, maar is het laatste geen gevolg van het eerstequote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:45 schreef Neerlands_Trots het volgende:
Eerst een Renault Megane met de melding 'olie dringend bijvullen' en een brakke versnellingsbak (bij het schakelen hoorde je gewoon het plastic kraken)
Had het natuurlijk wel even overlegd met AR, maar zij zeiden dat ik prima kon rijden ermee, als ik het maar meldde bij de afleverlocatie. Niet mijn probleem dan als ik straks met pech op de vluchtstrook staquote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:14 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Ik heb geen verstand van auto's, maar is het laatste geen gevolg van het eerste
Als er staat dringend olie bijvullen zou ik wel even oppassen, als de olie echt op is gaat je motor in de soep...
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:17 schreef Panthera. het volgende:
Ik heb eens een auto gehad waar alles op was. Eerst de accu, toen na 200 meter de benzineBen toen door het bedrijf bij de dichtsbezijnde pomp neergezet.
De welbekende meneer-met-pet?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:46 schreef Shefkee het volgende:
Wat is die kerel in Meerkerk, bij de receptie, een kwal zeg. Kon geen bedankje o.i.d. vanaf. Sowieso niet écht een fijne lokatie als je de bus zou missen..
Wat ik me eigenlijk afvroeg. Op een ritbon staat: 'Eindtijd chauffeur', moet je dat ook invullen wanneer je een meerdere ritten hebt?
Hij had geen pet, in zijn handtekening stond iets met 'Senan', misschien weet je dan wie ik bedoel? Die andere die er werkten waren wel vriendelijk trouwens..quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:07 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
De welbekende meneer-met-pet?
Geen idee wie dat zou moeten zijn... Maar ik geloof dat je dan niet eens de ergste hebt getroffen, dat is toch echt dhr. D of de joegoslaaf-met-mutsquote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:20 schreef Shefkee het volgende:
[..]
Hij had geen pet, in zijn handtekening stond iets met 'Senan', misschien weet je dan wie ik bedoel? Die andere die er werkten waren wel vriendelijk trouwens..
Doe ik ook idd.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:21 schreef joppie_saus het volgende:
Bij een vervolgrit laat ik het vakje 'eindtijd chauffeur' altijd open. Lijkt me dat ze zelf ook wel kunnen bedenken dat je maar 1 eindtijd hebt per werkdag.
Die bromsnor uit meerkerk is einde oefening, hij is control alt delete, het is daar allemaal veranderd. Er zit nu een vernederlandste turk die foto's maakt van auto's .quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:46 schreef Shefkee het volgende:
Wat is die kerel in Meerkerk, bij de receptie, een kwal zeg. Kon geen bedankje o.i.d. vanaf. Sowieso niet écht een fijne lokatie als je de bus zou missen..
Wat ik me eigenlijk afvroeg. Op een ritbon staat: 'Eindtijd chauffeur', moet je dat ook invullen wanneer je een meerdere ritten hebt?
Balen man! Ik hoop ook nog op een paar ritjes morgenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:53 schreef -tape- het volgende:
Werd om 12:41 gebeld, kon niet opnemen; bel ik 2 minuten later terug is deze al weggegeven
Trein naar Leeuwarden en dan Qliner 350? Duurt dat 4 uur bij elkaar?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:13 schreef -tape- het volgende:
Morgen van Wervershoof naar Groningen![]()
Helaas in een energielabel AFiat punto Evo 1.3liter
Wow, wat een kutverbinding vanuit Groningen naar Alkmaar.. 4 uur OV. Iemand die me een lift kan geven morgen om 12 uur?
9292 zegt gewoon met intercity's, niks Qliner350.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:19 schreef Neerlands_Trots het volgende:
[..]
Trein naar Leeuwarden en dan Qliner 350? Duurt dat 4 uur bij elkaar?
Ja, hemelsbreed lijkt me dit sneller. Maar misschien zijn de aansluitingen wel slecht?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:32 schreef joppie_saus het volgende:
9292ov.nl:
Vrijdag 28 okt.
13:04: Stoptrein Groningen - Leeuwarden
14:01 Qliner 350 richting Den Oever
15:13 Qliner 350 richting Alkmaar
Die bedoelt hij denk ik.
Dat kun je vergeten, dat bedrijf biedt je echt geen lift aan. Enige geluk wat je kan hebben is als er net iemand een auto ophaalt daar, dat die je bij P+R Euroborg wil afzetten voor de bus.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:05 schreef -tape- het volgende:
misschien bieden ze zelf een lift aan
Dit zou inderdaad wel kunnunen, nouja we zullen het zien morgenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:39 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Dat kun je vergeten, dat bedrijf biedt je echt geen lift aan. Enige geluk wat je kan hebben is als er net iemand een auto ophaalt daar, dat die je bij P+R Euroborg wil afzetten voor de bus.
Dat zal dan wel op gaan voor de wat kleinere bedrijven of de minder goed bereikbare bedrijven. Die grote waar weet ik veel hoeveel chauffeurs per dag komen (Almere/Born/Breda etc) gaan echt niet elke chauffeur wegbrengen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:43 schreef Jorian29 het volgende:
Ik hoor ook wel eens mensen zeggen dat ze de chauffeur zelfs moeten wegbrengen naar het station of dichtstbijzijnde bushalte. Was een vereiste ofzo als er een chauffeur moest komen. Meestal als ik een auto bij een particulier moest afleveren kreeg ik dat te horen.
Wil je me even een DM/PM sturen met de naam van dat bedrijf in Oosterhout? AR heeft namelijk een afspraak gemaakt met de buurtbus dat Autoresetters mogen wachten bij de "Zorgboederij". Hier is geen halte, maar als je je hand opsteekt nemen ze je mee. Ik neem aan dat dit dus ook gewoon geldt voor EW chauffeursquote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:54 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik moest een keer in Oosterhout zijn, niet op de gebruikelijke in Oosterhout, maar wel daar in de buurt. Dat is dus enorm ver lopen naar de buurtbus. Toen werden er echter tientallen auto's op die locatie gebracht vanuit het hele land, dus kwamen er allemaal hikers tegelijk daar aan. Toen had EW (of iemand anders) een taxibusje gehuurd die de hele tijd heen en weer reed tussen het busstation van Oosterhout en die afleverlocatie
Zat toen met 8 hikers in dat ding gepropt
Gedaan.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:34 schreef Neerlands_Trots het volgende:
[..]
Wil je me even een DM/PM sturen met de naam van dat bedrijf in Oosterhout? AR heeft namelijk een afspraak gemaakt met de buurtbus dat Autoresetters mogen wachten bij de "Zorgboederij". Hier is geen halte, maar als je je hand opsteekt nemen ze je mee. Ik neem aan dat dit dus ook gewoon geldt voor EW chauffeurs
Gewoon nog een halte verder pakken, omdat het kanquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:46 schreef joppie_saus het volgende:
Ik ben daar ooit nog eens met RTS geweest. Waren we veel te vroeg natuurlijk, zijn we dat halve dorp nog doorgelopen omdat we toch tijd zat hadden. Ach, het was mooi weer toen
Je klembord was duurderquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 07:49 schreef joppie_saus het volgende:
Inderdaad. En wie kon jou kaartje weer betalen? Sloeber
Collegialiteit!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:51 schreef -tape- het volgende:
Onderweg naar huis.. Joppie_saus (Easyway) was zo aardig om mij (Autoreset) op te halen en af te zetten op Groningen CS waardoor ik aardig wat tijd heb bespaard.
Nogmaals bedankt! Hoe is je toets gegaan?
No probsquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:51 schreef -tape- het volgende:
Onderweg naar huis.. Joppie_saus (Easyway) was zo aardig om mij (Autoreset) op te halen en af te zetten op Groningen CS waardoor ik aardig wat tijd heb bespaard.
Nogmaals bedankt! Hoe is je toets gegaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |