abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 10 november 2011 @ 00:59:54 #99
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_104189730
Oh crap. :D misschien moet er een & tussen als afkorting.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  donderdag 10 november 2011 @ 01:03:17 #100
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_104189809
quote:
1s.gif Op donderdag 10 november 2011 00:59 schreef popolon het volgende:
Oh crap. :D misschien moet er een & tussen als afkorting.
:Y

E&E is beter dan EeE, IMO.

Maar ik hoop wel dat er minder mensen komen vragen over een paar maanden school in de VS of zo.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  donderdag 10 november 2011 @ 01:06:37 #101
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_104189892
Tja ik ben bang dat dat toch een beetje onvermijdelijk blijft.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  donderdag 10 november 2011 @ 01:09:32 #102
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_104189949

EEE!!

8-)
reset
pi_104189989
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 01:03 schreef wonderer het volgende:

[..]

:Y

Maar ik hoop wel dat er minder mensen komen vragen over een paar maanden school in de VS of zo.
Die mag je dan naar mij schoppen O+ :)
Ja doei.
  donderdag 10 november 2011 @ 02:32:46 #104
21350 breaky
Harder praten a.u.b
pi_104190808
Zie mezelf trouwens niet als Expat...meer als emigrant....
Modus Vivendi!
Beetje aan het werk @ Lao P.D.R.
Soda water en Earl Grey :-)
pi_104191535
ik vraag me altijd af wat de definitie van een expat is, zoveel mensen gebruiken het woord in zoveel verschillende contexten...
  donderdag 10 november 2011 @ 09:28:18 #106
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_104192824
Ik denk dat er verschil is tussen de 'gewone' expat, die een tijdje ergens anders gaat wonen, maar zonder de bedoeling er permanent te gaan wonen, en de carriere expat, die door een bedrijf de halve wereld over wordt gestuurd.
  donderdag 10 november 2011 @ 10:22:08 #107
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_104193995
quote:
Het woord 'expatriate' is een Engels leenwoord. De Engelsen hebben de term echter samengesteld uit de Latijnse woorden 'ex' (uit, buiten) en 'patria' (vaderland). Een expatriate is dus iemand die buiten het vaderland verblijft.
Beetje lastig wie een emigrant is en wie expat. Officieel is het hetzelfde, maar het is een gevoel. Ik voel mezelf emigrant en de 'emigranten' in bv Dubai noemen zichzelf expats. Bij 'expat' denk ik meer aan 'professionele' verhuizingen. Ik ben ook 'professioneel geemigreed' waarbij alles voor me werd geregeld, maar ik ben nu al zo vaak van baan veranderd..

Dit jaar woonde ik als 2e klas burger in Jersey en daar voelde ik me meer expat dan emigrant. Expats staan iets meer buiten de cultuur van het land heb ik het idee. Maar goed het is een gevoel.
reset
  vrijdag 11 november 2011 @ 02:14:49 #108
21350 breaky
Harder praten a.u.b
pi_104232958
Ik zeg wel dat ik nu een emigrant ben...maar ik zou soms willen dat ik een expat was met bijbehorend salaris. :P
Modus Vivendi!
  vrijdag 11 november 2011 @ 02:24:01 #109
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_104233025
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 07:43 schreef Jagärtrut het volgende:
ik vraag me altijd af wat de definitie van een expat is, zoveel mensen gebruiken het woord in zoveel verschillende contexten...
Ik zie het zo:

Expat: Iemand die tijdelijk naar het buitenland gaat, veelal gestuurd door een bedrijf voor een x-jarig contract, maar die uiteindelijk weer terugkeert in Nederland. Expats behouden vaak hun woning in Nederland (verhuren deze uit bijvoorbeeld). Meubelen worden vaak ondergebracht bij een opslagbedrijf, of bij familieleden. Vaak krijgt de expat van het bedrijf dat ze uitzendt een "expat-pakket", waarbij bijvoorbeeld ook voor huur en auto betaald wordt, bijv. 1 vlucht per jaar voor de hele familie wordt vergoed, etc. Expats doen vaak ook veel minder moeite om te integreren, want: We gaan toch weer weg.

Emigrant: Iemand die de beslissing heeft gemaakt te verhuizen naar een ander land, met in eerste instantie de intentie niet meer terug te keren. Gaat een emigrant na zoveel jaren toch weer terug naar Nederland, dan wordt het een remigrant. De emigrant verkoopt huis, vaak auto, en andere inboedel als definitieve afsluiting. Emigranten moeten het meestal op eigen houtje doen, en alles zelf financieren. Emigranten zitten ook veel vaker direct in de cultuur, en passen zich aan aan de lokaliteit.

Er zijn echter zoveel "hybride" mogelijkheden, en tevens weet ik niet goed waar ik een student die voor 2 of 3 jaar naar het buitenland gaat voor een verlengde studie zou moeten indelen.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  vrijdag 11 november 2011 @ 02:26:23 #110
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_104233044
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 01:03 schreef wonderer het volgende:
Eens, dat ziet er beter uit. Net als F&F, C&H, K&W, R&P

EeE is dan opeens een..... c-c-c-c-combobreaker! :D

Niet consequent.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  vrijdag 11 november 2011 @ 02:42:22 #111
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_104233175
Remember: het is allemaal de schuld van Pops.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  vrijdag 11 november 2011 @ 03:36:20 #112
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_104233392
EeE macarena! (aay!)

[ Bericht 28% gewijzigd door maartena op 11-11-2011 03:43:06 ]
-
  vrijdag 11 november 2011 @ 07:50:52 #113
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_104234048
quote:
2s.gif Op vrijdag 11 november 2011 02:24 schreef maartena het volgende:

[..]

Ik zie het zo:

Expat: Iemand die tijdelijk naar het buitenland gaat, veelal gestuurd door een bedrijf voor een x-jarig contract, maar die uiteindelijk weer terugkeert in Nederland. Expats behouden vaak hun woning in Nederland (verhuren deze uit bijvoorbeeld). Meubelen worden vaak ondergebracht bij een opslagbedrijf, of bij familieleden. Vaak krijgt de expat van het bedrijf dat ze uitzendt een "expat-pakket", waarbij bijvoorbeeld ook voor huur en auto betaald wordt, bijv. 1 vlucht per jaar voor de hele familie wordt vergoed, etc. Expats doen vaak ook veel minder moeite om te integreren, want: We gaan toch weer weg.

Emigrant: Iemand die de beslissing heeft gemaakt te verhuizen naar een ander land, met in eerste instantie de intentie niet meer terug te keren. Gaat een emigrant na zoveel jaren toch weer terug naar Nederland, dan wordt het een remigrant. De emigrant verkoopt huis, vaak auto, en andere inboedel als definitieve afsluiting. Emigranten moeten het meestal op eigen houtje doen, en alles zelf financieren. Emigranten zitten ook veel vaker direct in de cultuur, en passen zich aan aan de lokaliteit.

Er zijn echter zoveel "hybride" mogelijkheden, en tevens weet ik niet goed waar ik een student die voor 2 of 3 jaar naar het buitenland gaat voor een verlengde studie zou moeten indelen.
emigrant dus hier
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  vrijdag 11 november 2011 @ 09:14:07 #114
304638 KarinJ.
droom je leven, leef je droom
pi_104235142
Ik zie mezelf ook als emigrant.
Ik ben niet van plan om naar Nederland terug te verhuizen.
Maar misschien denk ik er over 10, 20 of 30 jaar wel anders over.....
(Er is natuurlijk ook een mogelijkheid dat ik terug mķet i.v.m. familie aangelegenheden b.v.)
Voor mijzelf zie ik me op mijn oude dag wel in het bejaardenhuis in t dorp zitten, en daarna begraven worden op het kerkhof hier.
wees als een zalm, zwem tegen de stroom in
  vrijdag 11 november 2011 @ 09:52:38 #115
24329 KNAK
ff w88,......
pi_104236083
Emigrant hier. :')

Helaas moet ik mij wel per volgende maand remigrant noemen. NL 11 jaar geleden verlaten en nu even terug om het e.e.a. af te ronden. Zodra datgene klaar is waar ik voor terugkom METEEN ticket boeken en z.s.m. weg. Helaas is 3 jaar NL wel erg lang maar het is niet anders....
Mai pben rai~!
  vrijdag 11 november 2011 @ 09:55:07 #116
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_104236158
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 09:52 schreef KNAK het volgende:
Emigrant hier. :')

Helaas moet ik mij wel per volgende maand remigrant noemen. NL 11 jaar geleden verlaten en nu even terug om het e.e.a. af te ronden. Zodra datgene klaar is waar ik voor terugkom METEEN ticket boeken en z.s.m. weg. Helaas is 3 jaar NL wel erg lang maar het is niet anders....
ja 3 jaar is een hele tijd...misschien wil je na 3 jaar wel niet meer weg
  vrijdag 11 november 2011 @ 10:04:15 #117
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_104236418
Maar KNAK, zijn dan al je nieuwe thuislanden ook stuk voor stuk een nieuw vaderland geweest?
  vrijdag 11 november 2011 @ 10:52:24 #118
24329 KNAK
ff w88,......
pi_104237646
Nee, ik heb alleen met Thailand echt het gevoel hier zonder na te denken over tijd te kunnen leven. Ik vind het hier geweldig en de cultuur staat me goed aan. Helaas heb ik het grootste gedeelte van mijn tijd in toeristisch Phuket doorgebracht en niet echt 100% kunnen genieten van het pure Thailand.
India en Bangladesh waar ik voorheen gewoond heb (6 en 4jaar), dat was leuk maar zag me er niet oud worden.

3 jaar terug naar NL is lang, maar ik verwacht niet dat ik in NL wil blijven. Ook niet na die 3 jaar

NL is n.m.i. *een zooitje, sociaal gezien verrot en barst van de onnozele regeltjes. Het eten is smerig (op de diary products na), het stikt er van de aggressieve buitenlanders (waar ik gewoond heb/ga wonen) en het weer is niet te harden.(als het <20 graden is heb ik het koud) Het is belachelijk duur. Europa boeit me niet, in Azie wonen = voor prikkie even naar een ander spannend Aziatisch land voor een weekendje. Ik kan zo nog wel even doorgaan :')

Ik ga terug naar NL om hogerop te kunnen komen in Azie. ;-)

*note: persoonlijke mening, no offence ;-)
Mai pben rai~!
  zaterdag 12 november 2011 @ 04:32:31 #119
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_104277852
Hmm dan ben jij dus een soort serial-emigrant zonder nieuw vaderland :)

Even wat heel anders (omdat ik het taal-van-je-nieuwe-thuisland-topic niet kan vinden): interessant artikel: language shapes thinking.
  zaterdag 12 november 2011 @ 12:23:38 #120
21350 breaky
Harder praten a.u.b
pi_104281525
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 10:52 schreef KNAK het volgende:
Nee, ik heb alleen met Thailand echt het gevoel hier zonder na te denken over tijd te kunnen leven. Ik vind het hier geweldig en de cultuur staat me goed aan. Helaas heb ik het grootste gedeelte van mijn tijd in toeristisch Phuket doorgebracht en niet echt 100% kunnen genieten van het pure Thailand.
India en Bangladesh waar ik voorheen gewoond heb (6 en 4jaar), dat was leuk maar zag me er niet oud worden.

3 jaar terug naar NL is lang, maar ik verwacht niet dat ik in NL wil blijven. Ook niet na die 3 jaar

NL is n.m.i. *een zooitje, sociaal gezien verrot en barst van de onnozele regeltjes. Het eten is smerig (op de diary products na), het stikt er van de aggressieve buitenlanders (waar ik gewoond heb/ga wonen) en het weer is niet te harden.(als het <20 graden is heb ik het koud) Het is belachelijk duur. Europa boeit me niet, in Azie wonen = voor prikkie even naar een ander spannend Aziatisch land voor een weekendje. Ik kan zo nog wel even doorgaan :')

Ik ga terug naar NL om hogerop te kunnen komen in Azie. ;-)

*note: persoonlijke mening, no offence ;-)
Terug naar Nederland moeten is serieus klote. Ik begin het meer en meer te waarderen dat mijn vader een leuk vrijstaand huisje heeft ergens in Friesland waar ik kan blijven logeren als ik weer eens in Nederland ben.
Ik zou namelijk niet meer in een goedkoop apartement op 11 hoog willen zitten in bijv. een Haagse achterstandsbuurt.

Het eten kan ik nog wel pruimen...er zijn zat plekken waar goed Aziatisch eten te vinden is (niet in de supermarkt dus), maar de temperatuur en het sociale leven zouden een grote achteruitgang zijn...

Hier kijk ik geen TV maar ga naar mijn vaste wijnbar om vrienden te zien....ik zou niet weten waar ik in Nedrland naar toe zou moeten...
Modus Vivendi!
  zaterdag 12 november 2011 @ 12:47:04 #121
24329 KNAK
ff w88,......
pi_104282348
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 12:23 schreef breaky het volgende:

[..]

Terug naar Nederland moeten is serieus klote. Ik begin het meer en meer te waarderen dat mijn vader een leuk vrijstaand huisje heeft ergens in Friesland waar ik kan blijven logeren als ik weer eens in Nederland ben.
Ik zou namelijk niet meer in een goedkoop apartement op 11 hoog willen zitten in bijv. een Haagse achterstandsbuurt.

Het eten kan ik nog wel pruimen...er zijn zat plekken waar goed Aziatisch eten te vinden is (niet in de supermarkt dus), maar de temperatuur en het sociale leven zouden een grote achteruitgang zijn...

Hier kijk ik geen TV maar ga naar mijn vaste wijnbar om vrienden te zien....ik zou niet weten waar ik in Nedrland naar toe zou moeten...
Dat laatste heb ik ook, na een lange tijd weg te zijn geweest zullen mijn eerste weken heel moeilijk worden. Ik heb her en der nog wel oude contacten maar dat is in de loop der tijd zo verwatert dat ze van 'close friends' naar 'mensen die ik ken / kennissen" zijn gegaan.

Uiteindelijk komt dat sociale (hopelijk :') ) wel goed als je je een beetje inzet al is het vrij lastig omdat de meeste mensen die in de 30 zijn zich meer bezig houden met gezin/werk. Verder is de NLe cultuur een heuse terug-trek cultuur, snel je huisje weer in. In Azie is dat (vind ik) minder en is het wat makkelijker om sociaal aan je trekken te komen

Het is maar voor 3 jaar... dit zal ik wel in den treure gaan herhalen...
Mai pben rai~!
  zaterdag 12 november 2011 @ 12:51:05 #122
24329 KNAK
ff w88,......
pi_104282502
En waar moet je voor de lol heen? waar kan je heen? te duur, vol met aggressief klootjesvolk en je komt daar alleen, en je vertrek weer in je eentje... waar moet je inderdaad nou heen...

Is er niet een groep van remigranten waar je mee kan optrekken ? :')
De verhalen vertellen die ik heb meegemaakt worden toch door de gemiddelde persoon als lulkoek aangezien, of ze geloven het niet, of willen het niet horen, of zijn jaloers. :')
Mai pben rai~!
  zaterdag 12 november 2011 @ 13:10:35 #123
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_104283220
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 12:51 schreef KNAK het volgende:
En waar moet je voor de lol heen? waar kan je heen? te duur, vol met aggressief klootjesvolk en je komt daar alleen, en je vertrek weer in je eentje... waar moet je inderdaad nou heen...

Is er niet een groep van remigranten waar je mee kan optrekken ? :')
De verhalen vertellen die ik heb meegemaakt worden toch door de gemiddelde persoon als lulkoek aangezien, of ze geloven het niet, of willen het niet horen, of zijn jaloers. :')
Op vakantie in NL praat ik met m'n oude vrienden eventjes heel kort over het leven in het buitenland en vooral als ze zelf ernaar vragen. Daarna gaat het over meer algemenere dingen en over vroeger. Politiek en algemeen leven in NL heb ik altijd toch genoeg over te zeggen. :P

Discussieren over 'het buitenlandse bestaan' doe ik wel met andere buitenlanders en hier op fok natuurlijk. Daarnaast zijn er ook nog andere vrienden die KAAers zijn aan de andere kant van de telefoon. Misschien ongewoon voor mannen, maar ik kan zo een uur met sommigen aan de telefoon hangen om politiek, werk of wat dan ook te bediscussieren.

Die jaloezie heb ik gelukkig weinig last van, hoewel er een vriend/kennis is die altijd moet laten weten hoe successvol hij is en dat vooral als ik er weer eens ben. De interesse is er vaak niet, maar die heb ik ook lang niet altijd voor dingen/mensen waar ik geen/weinig raakvlakken mee heb.
reset
pi_104283819
Met vrienden heb ik het niet. Maar, als ik in het dorp op het Twentse platteland kom waar mijn ouders wonen merk ik het wel, dat ik het lastig vind om met mensen te praten. Ik ken die mensen niet, zij kennen mij wel (A omdat ik een kopie van m'n moeder ben, B omdat mijn vader een vrij publieke baan heeft) en weten dus ook wat ik doe. En dat plaatsen ze zo hoog op de sociale rangorde dat ik het moeilijk vind om er mee om te gaan. Omdat ik dat helemaal niet vind, dat ik zo hoog op die sociale rangorde moet staan.
  zaterdag 12 november 2011 @ 14:34:30 #125
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_104285449
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 02:42 schreef static het volgende:
Remember: het is allemaal de schuld van Pops.
Ik had na 5 seconden al spijt.
  zaterdag 12 november 2011 @ 14:51:02 #126
15080 static
pi_104285794
Kan het me voorstellen. :{

Terugdraaien maar ofzo?
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  zaterdag 12 november 2011 @ 16:46:17 #127
304638 KarinJ.
pi_104288565
Mag dat pleeeeeaaaaseeeeee????
  zaterdag 12 november 2011 @ 16:58:09 #128
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_104288894
We zijn er mee bezig. ;)
  zaterdag 12 november 2011 @ 17:06:13 #129
15080 static
pi_104289087
Heb het in het FA topic gemikt.
  zaterdag 12 november 2011 @ 19:23:49 #130
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_104292763
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 13:27 schreef Jagärtrut het volgende:
Met vrienden heb ik het niet. Maar, als ik in het dorp op het Twentse platteland kom waar mijn ouders wonen merk ik het wel, dat ik het lastig vind om met mensen te praten. Ik ken die mensen niet, zij kennen mij wel (A omdat ik een kopie van m'n moeder ben, B omdat mijn vader een vrij publieke baan heeft) en weten dus ook wat ik doe. En dat plaatsen ze zo hoog op de sociale rangorde dat ik het moeilijk vind om er mee om te gaan. Omdat ik dat helemaal niet vind, dat ik zo hoog op die sociale rangorde moet staan.
komt mij ook enigszins bekend voor... niet zozeer vanwege mijn ouders maar omdat mijn familie een vrij bekende familie is in het plaatsje waar ik geboren en getogen ben....onze familie woont er al generaties lang'
En mensen zien je vaak als succesvol als je geemigreerd bent en plaatsen je dan idd hoog op de ladder.
  zaterdag 12 november 2011 @ 19:55:44 #131
304638 KarinJ.
pi_104293802
YES! Weer KAA, zoals het hoort ! *O* *O* w/ >:O O+ O+ :*
  zaterdag 12 november 2011 @ 20:02:05 #132
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_104294000
Popo :*
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  zaterdag 12 november 2011 @ 22:13:16 #133
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_104298912
Sorry voor mijn brain fart! KAA is KAA weer. *O*
  Moderator zaterdag 12 november 2011 @ 22:21:17 #134
45833 crew  Fogel
pi_104299180
Conclusie: emigranten zijn conservatief :P
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
  zaterdag 12 november 2011 @ 22:31:47 #135
304638 KarinJ.
pi_104299545
Of we nu emigranten , expats of iets er tussen in zijn, kaaskoppen zijn we allemaal.
  zondag 13 november 2011 @ 01:15:27 #136
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_104306218
Ik had E&E best ok gevonden, maar EeE was te erg...
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  zondag 13 november 2011 @ 02:23:03 #137
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_104307934
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 november 2011 22:21 schreef Fogel het volgende:
hier wel iig
  zondag 13 november 2011 @ 02:32:06 #138
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_104308103
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 november 2011 22:21 schreef Fogel het volgende:
Conservatiefjes houden niet van verandering toch? ;)
  zondag 13 november 2011 @ 05:54:22 #139
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_104309235
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 02:32 schreef popolon het volgende:

[..]

Conservatiefjes houden niet van verandering toch? ;)
:N
sterker nog..... we hate the stuff
  zondag 13 november 2011 @ 05:58:32 #140
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_104309241
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 05:54 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

:N
sterker nog..... we hate the stuff
En daarom gooien we ons leven overhoop en verkassen we . No change, no future.
  zondag 13 november 2011 @ 06:10:03 #141
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_104309249
quote:
12s.gif Op zondag 13 november 2011 05:58 schreef popolon het volgende:

[..]

En daarom gooien we ons leven overhoop en verkassen we . No change, no future.
oke, enige instabiliteit voor een klein tijdje maar zit nu heerlijk in een landje wat net zo conservatief is als de Amerikaanse Bible Belt
pi_104345523
En wat ben je dan als je uitwisselingsstudent bent? Geen Expat, ook geen Emigrant. Vond KAA toch wat meer allesomvattend.
  Moderator maandag 14 november 2011 @ 11:20:10 #143
45833 crew  Fogel
pi_104346279
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 10:53 schreef kip-kerrie het volgende:
En wat ben je dan als je uitwisselingsstudent bent? Geen Expat, ook geen Emigrant. Vond KAA toch wat meer allesomvattend.
Kijk nog eens naar de naam ;)
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
pi_104348503
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 10:53 schreef kip-kerrie het volgende:
Stiekom vond ik E&E veel beter, want veel duidelijk. Want nu denkt iedereen die op reis gaat dat hij hier tussen hoort, en ik vind zelfs uitwisselingsstudenten discussierbaar..
  maandag 14 november 2011 @ 13:26:50 #145
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_104349720
De afkorting is KAA maar de index zegt emigranten en expats. En ja, als een student een jaar in den vreemde gaat wonen is het prima. Voor alles minder is er ook nog SES. ;)
reset
pi_104352414
Ah, fijn, ik ben goedgekeurd! :P
Ja doei.
  Moderator maandag 14 november 2011 @ 14:55:59 #147
45833 crew  Fogel
pi_104352728
Mhhh, ik woon in het buitenland en ik ben aan het promoveren, ben ik nu gedegradeerd "in het buitenland wonende student"? :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')