top jaquote:
centraal en dan metroquote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:14 schreef ThaTim het volgende:
welk station moet bij ahoy gepakt worden?
OKEquote:
reeds unbanned ja.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:32 schreef Kutstudent het volgende:
Leelll, jij was toch weer geband?
Hee wat gaan jullie na dat concert doen?
Hmm oke. Anders moeten jullie mij ff bellen, dan kom ik daarna ff pintje mee pakken in Roffa. Ik ben toch in Delft uit vanwege verjaardag dus ik kan zo ff naar de trein lopen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:35 schreef leeell het volgende:
[..]
reeds unbanned ja.
geen idee, zou niet eens weten hoe laat het klaar is.
joah ff kijken hoelaat dat word, mn neef is er ook, denk niet dat die zin heeftquote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:40 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Hmm oke. Anders moeten jullie mij ff bellen, dan kom ik daarna ff pintje mee pakken in Roffa. Ik ben toch in Delft uit vanwege verjaardag dus ik kan zo ff naar de trein lopen.
Zeg nou maar gewoon dat je dat niet wil.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:44 schreef leeell het volgende:
[..]
joah ff kijken hoelaat dat word, mn neef is er ook, denk niet dat die zin heeft
moet ook werken morgen.
oh als ik samen met Dastan was had ik zeker wel gegaan, maar mn neef zit er dan tussen, dat is beetje lulligquote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:48 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Zeg nou maar gewoon dat je dat niet wil.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:42 schreef FedExpress het volgende:
hoi
Mark Knopfler... Of zoals mijn opa hem noemt: Mark Knoflook
ja oke, nee dacht dat je met dastan en tim was.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:49 schreef leeell het volgende:
[..]
oh als ik samen met Dastan was had ik zeker wel gegaan, maar mn neef zit er dan tussen, dat is beetje lullig
wa hedde gewonnequote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:42 schreef xCore het volgende:
"Beste xCore, namens FOK! mag ik je van harte feliciteren, je behoort namelijk tot één van de winnaars van deThe Change-Up-prijsvraag."
Yeuh
"Met jouw inzending ben jij de gelukkige prijswinnaar van: 2 Vrijkaartjes, een T-shirt en sporttas van de film The Change-Up."quote:
direct terugsturenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:45 schreef xCore het volgende:
[..]
"Met jouw inzending ben jij de gelukkige prijswinnaar van: 2 Vrijkaartjes, een T-shirt en sporttas van de film The Change-Up."
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:45 schreef xCore het volgende:
[..]
"Met jouw inzending ben jij de gelukkige prijswinnaar van: 2 Vrijkaartjes, een T-shirt en sporttas van de film The Change-Up."
quote:
HIER HEDDE EEN T-SHIRT EN EEN SPORTTAS VAN EEN OF ANDERE KUTFILMquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:47 schreef xCore het volgende:
[..]
Ach, scheelt me weer een verjaardagscadeautje
Beter dan met lege handen aankomen zetten jatochquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
HIER HEDDE EEN T-SHIRT EN EEN SPORTTAS VAN EEN OF ANDERE KUTFILM
nee, daar maak je een goede indruk mee
gewoon een ferme handdruk gevenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:49 schreef xCore het volgende:
[..]
Beter dan met lege handen aankomen zetten jatoch
oeh, meneer heeft er verstand van?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
gewoon een ferme handdruk geven
ja, ik vergeet best vaak om iets te kopenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:51 schreef xCore het volgende:
[..]
oeh, meneer heeft er verstand van?
goeie! maar meestal word ik dan heel snel gewezen Op de dichtstbijzijnde pinautomaatquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
dan zit ik op m'n fiets en dan denk ik; oh kut, niks gekocht, dan stop ik even om te kijken in m'n portemonnee, blijkt die ook leeg te zijn, nouja, jammer dan
je kan ook net als een maat van mij gewoon in de kast met drank krijgen, staan altijd wel een paar flessen gare wijn die je ouders hebben gekregen maar toch nooit op gaan drinkenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:54 schreef xCore het volgende:
[..]
goeie! maar meestal word ik dan heel snel gewezen Op de dichtstbijzijnde pinautomaat
die ga ik onthouden!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
je kan ook net als een maat van mij gewoon in de kast met drank krijgen, staan altijd wel een paar flessen gare wijn die je ouders hebben gekregen maar toch nooit op gaan drinken
echt geniaal, die gozer heeft echt de meest smerige absurde wijnen 'cadeau' gedaan aan mensenquote:
ach, een half jaar later is die fles alweer doorgegeven aan de volgende. Wij kregen ooit eens een bestekset die toch verdacht veel leek op de bestekset die wij ooit eens cadeau hebben gedaanquote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
echt geniaal, die gozer heeft echt de meest smerige absurde wijnen 'cadeau' gedaan aan mensen
hahaha, geniaalquote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:03 schreef xCore het volgende:
[..]
ach, een half jaar later is die fles alweer doorgegeven aan de volgende. Wij kregen ooit eens een bestekset die toch verdacht veel leek op de bestekset die wij ooit eens cadeau hebben gedaan
Grossquote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:25 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Zijkanten geschoren ja maar dan laat ik de rest heel lang groeien
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:32 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Doe jij deze dan ?
[ afbeelding ]
Nog steeds niet gekeken.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:13 schreef Kutstudent het volgende:
Mijn KPD topic gaat wel hard op zich.
wtfquote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dadelijk een tentamen, thuis, ben benieuwd hoe hard dat programma gaat crashen als 500 mensen tegelijk hetzelfde willen doen.
Take home tentamen?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit tentamen gaat echt helemaal nergens over
Je kan je boek erbij hebben, je kan op google zoeken, je kan een gesprek op msn starten met meerdere personen
2 uur belde, ze willen hun verhaal terugquote:
nee, gewoon, via blackboardquote:
wa, geheime boodschappen verspreiden 48 uur om af te koelenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:27 schreef Dastan het volgende:
Anders ga je niet FOK!'en, maar stap je op je brommert, want het is stervenskoud.
ik ga fietsenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:27 schreef Dastan het volgende:
Anders ga je niet FOK!'en, maar stap je op je brommert, want het is stervenskoud.
Wa = Wat.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:30 schreef Dastan het volgende:
Is niet geheim. Tevens Arabische voegwoorden gebruiken in Nederlandse zinnen.
Mag je niet roken.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:31 schreef leeell het volgende:
en dan ga je toch bij die pastaboer zitten, daar is het warm
wat, echt?quote:
quote:
SPOILER: he getsiederrieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:33 schreef Kaasrol het volgende:
oja, het kloptSPOILER: he getsiederrieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
whehehequote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:34 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja oké. Ik heb al vier keer vuur gegeven aan lieflijke meisjes en een Brylcreem-jongen.
?quote:
echt een eindbaas die man ja.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:34 schreef Dastan het volgende:
Kadhaffi was echt vet gewoon, met zijn tentjes en vrouwelijke lijfwachten.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:33 schreef Kaasrol het volgende:
oja, het kloptSPOILER: he getsiederrieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
5 uur Rotterdam CS dan hèquote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ahoy en Rotterdam centraal staan om de hoek voor mij jwz
quote:
Nice.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hmm, tentamen afgelopen. Eerste indicatie is 82/100 punten. Ik zeg genot.
Hipsterr. Kusje.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:42 schreef Dastan het volgende:
Maar goed, zusjes iPod is zogoed als leeg. Dag lieden, bij het volgende bericht heb ik de heer en meester aan het werk gezien en ben ik een ander mens. Jazeker.
tot zoquote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:42 schreef Dastan het volgende:
Maar goed, zusjes iPod is zogoed als leeg. Dag lieden, bij het volgende bericht heb ik de heer en meester aan het werk gezien en ben ik een ander mens. Jazeker.
kan je gelijk door tochquote:
ja ja jaquote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:43 schreef Dastan het volgende:
[..]
Bob Dylan is geen hipstermateriaal gij ketter.
17:20 kan ook makkelijkquote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan ben ik te laat20 min met de metro ofzo.
Veel plezier iig
stoere boi internet alles, en RL is het toch bangig hoorquote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:46 schreef Etsu het volgende:
Ik heb niet gezegd dat ik überhaupt geïnteresseerd ben.
was toch leegquote:
Alsof er ooit een eindtijd bij een concert wordt gegeven. Is toch sfeerdodend.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:00 schreef Kutstudent het volgende:
En weet er niemand hoelaat dat concert is afgelopen, ik heb vanavond namelijk ook nog een verjaardag, en anders wil ik wel ff mee.
102 voor mij, Stichting eigen huis-korting en dan nog tandarts inbegrepen. FBTOquote:
Zoek je nog werk als schoonmaker?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik poets volgens mijn tandarts echt goed.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:29 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Zoek je nog werk als schoonmaker?
Mogelijk.quote:
Eventueel, als m'n studie niets wordt.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:29 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Hoeveel verdient het?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:29 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Best veel per uur. Maar jij woont te ver weg, zei je gisteren zelf.quote:
Worden reiskosten vergoed?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:32 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Best veel per uur. Maar jij woont te ver weg, zei je gisteren zelf.
Als je heel hard werkt is het wel duizend euro per uur. Maar 15-20 is realistischer.quote:
Haha, meesterlijkquote:
Jeetje jeetje duizend euro!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:37 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Als je heel hard werkt is het wel duizend euro per uur. Maar 15-20 is realistischer.
vrij, niet vakantiequote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:01 schreef Etsu het volgende:
35,5 uur werken erop zitten, nu paar daagjes vakantie
vind ik wel omgg vooral als het alleen uit leuke dingen doen bestaatquote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:45 schreef Beatles het volgende:
[..]
p;aar dagen vrij is niet meteen vakantie toch
eentje maar?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Neem je wel een zakdoekje mee om het kwijl af te vegen?
Alsof je oud moet zijn voor een griepprikquote:
Nouja, bejaarden kunnen doodgaan aan griep, bij jongeren is die kans iets kleinerquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:46 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Alsof je oud moet zijn voor een griepprik
dan kom ik hem reddenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:43 schreef GlowMouse het volgende:
Deze sc kan ook wel opgedoekt worden, zo rustig.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:50 schreef Splutje het volgende:
[..]
Nouja, bejaarden kunnen doodgaan aan griep, bij jongeren is die kans iets kleiner
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
prrrrrrrrrr, waarom zo sad bij het groeten van etsu?quote:
meh, omdat zelf sad tochquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:39 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
prrrrrrrrrr, waarom zo sad bij het groeten van etsu?
omgg ik ben nooit sad wat denk je wel niet ik ben vrolijk omdat vanmiddag jordy en alles jeweet ik moet mn tas nog inpakken omgquote:
Hahahaquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:17 schreef leeell het volgende:
tevens is ThaTim een timide mannetje dat geen nederlands beheerst
aardige gozer wel
uhmmm geen idee eigenlijk maar wat goed van je zeg!!! Wat zei hij? 'Ik wist het al jaren'?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
nouja, ik weet niet hoeverre jij het er, maar er
Hahaquote:
Jammer. Waar zijn jullie nu dan eigenlijk?quote:
Ik ben niet echt van plan om nog FOK!kers te meeten, behalve Jordy en KB.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:22 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Haha
Hebben jullie ook nog Etsu gemeet? Dat was het plan toch?
Terug naar het buitenland, ik moest lachenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:24 schreef leeell het volgende:
bij mij, dastan en ik dan, niet tim die is terug naar het buitenland
en Etsu, wat was de reactie nu
reactie waaropquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:24 schreef leeell het volgende:
bij mij, dastan en ik dan, niet tim die is terug naar het buitenland
en Etsu, w`at was de reactie nu
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:24 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Terug naar het buitenland, ik moest lachen
was wel snel afgelopen nietwaar?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:29 schreef leeell het volgende:
hèèl erg vet
matige setlist van knopfler alleen
a wat danquote:
quote:
quote:
Waar ik altijd uithang?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
BreezerWaar heb je vaNDAAG uitgehangen?;
woede, angst, verliefdheid, insomniaquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:51 schreef Etsu het volgende:
Hoi KB. Wat brengt jou hier 's nachts om twee uur?
Gedoe, hetzelfde zoals vorige keer weer. Ach, ik zie het nu wel even. Morgen weer een dag, en zaterdag kijk ik wel wat ik weer mag oplossen.quote:
eerste drie herken ik, jeetje zegquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
woede, angst, verliefdheid, insomnia
bagger is datquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:52 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Gedoe, hetzelfde zoals vorige keer weer. Ach, ik zie het nu wel even. Morgen weer een dag, en zaterdag kijk ik wel wat ik weer mag oplossen.
jeetje zegquote:
Iets in mij heeft vandaag er vrede mee genomen dat het niet mijn pakkie an gaat zijn.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
bagger is datmaar komt wel goed eens
[..]
jeetje zeg
mijn vaderquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:54 schreef Etsu het volgende:
op wie ben je boos kb? moet ik diegene slaan
lekker bezigquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:54 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Iets in mij heeft vandaag er vrede mee genomen dat het niet mijn pakkie an gaat zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |