quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:33 schreef Kaasrol het volgende:
oja, het kloptSPOILER: he getsiederrieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
5 uur Rotterdam CS dan hèquote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ahoy en Rotterdam centraal staan om de hoek voor mij jwz
quote:
Nice.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hmm, tentamen afgelopen. Eerste indicatie is 82/100 punten. Ik zeg genot.
Hipsterr. Kusje.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:42 schreef Dastan het volgende:
Maar goed, zusjes iPod is zogoed als leeg. Dag lieden, bij het volgende bericht heb ik de heer en meester aan het werk gezien en ben ik een ander mens. Jazeker.
tot zoquote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:42 schreef Dastan het volgende:
Maar goed, zusjes iPod is zogoed als leeg. Dag lieden, bij het volgende bericht heb ik de heer en meester aan het werk gezien en ben ik een ander mens. Jazeker.
kan je gelijk door tochquote:
ja ja jaquote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:43 schreef Dastan het volgende:
[..]
Bob Dylan is geen hipstermateriaal gij ketter.
17:20 kan ook makkelijkquote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan ben ik te laat20 min met de metro ofzo.
Veel plezier iig
stoere boi internet alles, en RL is het toch bangig hoorquote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:46 schreef Etsu het volgende:
Ik heb niet gezegd dat ik überhaupt geïnteresseerd ben.
was toch leegquote:
Alsof er ooit een eindtijd bij een concert wordt gegeven. Is toch sfeerdodend.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:00 schreef Kutstudent het volgende:
En weet er niemand hoelaat dat concert is afgelopen, ik heb vanavond namelijk ook nog een verjaardag, en anders wil ik wel ff mee.
102 voor mij, Stichting eigen huis-korting en dan nog tandarts inbegrepen. FBTOquote:
Zoek je nog werk als schoonmaker?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik poets volgens mijn tandarts echt goed.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:29 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Zoek je nog werk als schoonmaker?
Mogelijk.quote:
Eventueel, als m'n studie niets wordt.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:29 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Hoeveel verdient het?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:29 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Best veel per uur. Maar jij woont te ver weg, zei je gisteren zelf.quote:
Worden reiskosten vergoed?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:32 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Best veel per uur. Maar jij woont te ver weg, zei je gisteren zelf.
Als je heel hard werkt is het wel duizend euro per uur. Maar 15-20 is realistischer.quote:
Haha, meesterlijkquote:
Jeetje jeetje duizend euro!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:37 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Als je heel hard werkt is het wel duizend euro per uur. Maar 15-20 is realistischer.
vrij, niet vakantiequote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:01 schreef Etsu het volgende:
35,5 uur werken erop zitten, nu paar daagjes vakantie
vind ik wel omgg vooral als het alleen uit leuke dingen doen bestaatquote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:45 schreef Beatles het volgende:
[..]
p;aar dagen vrij is niet meteen vakantie toch
eentje maar?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Neem je wel een zakdoekje mee om het kwijl af te vegen?
Alsof je oud moet zijn voor een griepprikquote:
Nouja, bejaarden kunnen doodgaan aan griep, bij jongeren is die kans iets kleinerquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:46 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Alsof je oud moet zijn voor een griepprik
dan kom ik hem reddenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:43 schreef GlowMouse het volgende:
Deze sc kan ook wel opgedoekt worden, zo rustig.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:50 schreef Splutje het volgende:
[..]
Nouja, bejaarden kunnen doodgaan aan griep, bij jongeren is die kans iets kleiner
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
prrrrrrrrrr, waarom zo sad bij het groeten van etsu?quote:
meh, omdat zelf sad tochquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:39 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
prrrrrrrrrr, waarom zo sad bij het groeten van etsu?
omgg ik ben nooit sad wat denk je wel niet ik ben vrolijk omdat vanmiddag jordy en alles jeweet ik moet mn tas nog inpakken omgquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |