top jaquote:
centraal en dan metroquote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:14 schreef ThaTim het volgende:
welk station moet bij ahoy gepakt worden?
OKEquote:
reeds unbanned ja.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:32 schreef Kutstudent het volgende:
Leelll, jij was toch weer geband?
Hee wat gaan jullie na dat concert doen?
Hmm oke. Anders moeten jullie mij ff bellen, dan kom ik daarna ff pintje mee pakken in Roffa. Ik ben toch in Delft uit vanwege verjaardag dus ik kan zo ff naar de trein lopen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:35 schreef leeell het volgende:
[..]
reeds unbanned ja.
geen idee, zou niet eens weten hoe laat het klaar is.
joah ff kijken hoelaat dat word, mn neef is er ook, denk niet dat die zin heeftquote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:40 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Hmm oke. Anders moeten jullie mij ff bellen, dan kom ik daarna ff pintje mee pakken in Roffa. Ik ben toch in Delft uit vanwege verjaardag dus ik kan zo ff naar de trein lopen.
Zeg nou maar gewoon dat je dat niet wil.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:44 schreef leeell het volgende:
[..]
joah ff kijken hoelaat dat word, mn neef is er ook, denk niet dat die zin heeft
moet ook werken morgen.
oh als ik samen met Dastan was had ik zeker wel gegaan, maar mn neef zit er dan tussen, dat is beetje lulligquote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:48 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Zeg nou maar gewoon dat je dat niet wil.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:42 schreef FedExpress het volgende:
hoi
Mark Knopfler... Of zoals mijn opa hem noemt: Mark Knoflook
ja oke, nee dacht dat je met dastan en tim was.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:49 schreef leeell het volgende:
[..]
oh als ik samen met Dastan was had ik zeker wel gegaan, maar mn neef zit er dan tussen, dat is beetje lullig
wa hedde gewonnequote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:42 schreef xCore het volgende:
"Beste xCore, namens FOK! mag ik je van harte feliciteren, je behoort namelijk tot één van de winnaars van deThe Change-Up-prijsvraag."
Yeuh
"Met jouw inzending ben jij de gelukkige prijswinnaar van: 2 Vrijkaartjes, een T-shirt en sporttas van de film The Change-Up."quote:
direct terugsturenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:45 schreef xCore het volgende:
[..]
"Met jouw inzending ben jij de gelukkige prijswinnaar van: 2 Vrijkaartjes, een T-shirt en sporttas van de film The Change-Up."
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:45 schreef xCore het volgende:
[..]
"Met jouw inzending ben jij de gelukkige prijswinnaar van: 2 Vrijkaartjes, een T-shirt en sporttas van de film The Change-Up."
quote:
HIER HEDDE EEN T-SHIRT EN EEN SPORTTAS VAN EEN OF ANDERE KUTFILMquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:47 schreef xCore het volgende:
[..]
Ach, scheelt me weer een verjaardagscadeautje
Beter dan met lege handen aankomen zetten jatochquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
HIER HEDDE EEN T-SHIRT EN EEN SPORTTAS VAN EEN OF ANDERE KUTFILM
nee, daar maak je een goede indruk mee
gewoon een ferme handdruk gevenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:49 schreef xCore het volgende:
[..]
Beter dan met lege handen aankomen zetten jatoch
oeh, meneer heeft er verstand van?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
gewoon een ferme handdruk geven
ja, ik vergeet best vaak om iets te kopenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:51 schreef xCore het volgende:
[..]
oeh, meneer heeft er verstand van?
goeie! maar meestal word ik dan heel snel gewezen Op de dichtstbijzijnde pinautomaatquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
dan zit ik op m'n fiets en dan denk ik; oh kut, niks gekocht, dan stop ik even om te kijken in m'n portemonnee, blijkt die ook leeg te zijn, nouja, jammer dan
je kan ook net als een maat van mij gewoon in de kast met drank krijgen, staan altijd wel een paar flessen gare wijn die je ouders hebben gekregen maar toch nooit op gaan drinkenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:54 schreef xCore het volgende:
[..]
goeie! maar meestal word ik dan heel snel gewezen Op de dichtstbijzijnde pinautomaat
die ga ik onthouden!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
je kan ook net als een maat van mij gewoon in de kast met drank krijgen, staan altijd wel een paar flessen gare wijn die je ouders hebben gekregen maar toch nooit op gaan drinken
echt geniaal, die gozer heeft echt de meest smerige absurde wijnen 'cadeau' gedaan aan mensenquote:
ach, een half jaar later is die fles alweer doorgegeven aan de volgende. Wij kregen ooit eens een bestekset die toch verdacht veel leek op de bestekset die wij ooit eens cadeau hebben gedaanquote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
echt geniaal, die gozer heeft echt de meest smerige absurde wijnen 'cadeau' gedaan aan mensen
hahaha, geniaalquote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:03 schreef xCore het volgende:
[..]
ach, een half jaar later is die fles alweer doorgegeven aan de volgende. Wij kregen ooit eens een bestekset die toch verdacht veel leek op de bestekset die wij ooit eens cadeau hebben gedaan
Grossquote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:25 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Zijkanten geschoren ja maar dan laat ik de rest heel lang groeien
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:32 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Doe jij deze dan ?
[ afbeelding ]
Nog steeds niet gekeken.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:13 schreef Kutstudent het volgende:
Mijn KPD topic gaat wel hard op zich.
wtfquote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dadelijk een tentamen, thuis, ben benieuwd hoe hard dat programma gaat crashen als 500 mensen tegelijk hetzelfde willen doen.
Take home tentamen?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit tentamen gaat echt helemaal nergens over
Je kan je boek erbij hebben, je kan op google zoeken, je kan een gesprek op msn starten met meerdere personen
2 uur belde, ze willen hun verhaal terugquote:
nee, gewoon, via blackboardquote:
wa, geheime boodschappen verspreiden 48 uur om af te koelenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:27 schreef Dastan het volgende:
Anders ga je niet FOK!'en, maar stap je op je brommert, want het is stervenskoud.
ik ga fietsenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:27 schreef Dastan het volgende:
Anders ga je niet FOK!'en, maar stap je op je brommert, want het is stervenskoud.
Wa = Wat.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:30 schreef Dastan het volgende:
Is niet geheim. Tevens Arabische voegwoorden gebruiken in Nederlandse zinnen.
Mag je niet roken.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:31 schreef leeell het volgende:
en dan ga je toch bij die pastaboer zitten, daar is het warm
wat, echt?quote:
quote:
SPOILER: he getsiederrieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:33 schreef Kaasrol het volgende:
oja, het kloptSPOILER: he getsiederrieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
whehehequote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:34 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja oké. Ik heb al vier keer vuur gegeven aan lieflijke meisjes en een Brylcreem-jongen.
?quote:
echt een eindbaas die man ja.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:34 schreef Dastan het volgende:
Kadhaffi was echt vet gewoon, met zijn tentjes en vrouwelijke lijfwachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |