Dat er dit soort anti-sociale inteelt producten bestaan. Is het nu zo moeilijk om in elk geval basis fatsoensnormen toe te passen? Ik vraag me af of de naam van die moeder Ingrid was.quote:
Wehehehe, zou wel leuk zijn. Ga alvast een gevat antwoord verzinnen in het geval dat.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 08:17 schreef LompeHork het volgende:
Hehe, ik verwacht dat ze binnenkort mailen met de vraag of ze hem kunnen ruilen.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 08:20 schreef JustinK het volgende:
Als je nou alleen zou verzenden, had je dit niet gehad.
Al iets verzonnen?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 08:20 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wehehehe, zou wel leuk zijn. Ga alvast een gevat antwoord verzinnen in het geval dat.
Eeeuuuh...Probeer marktplaats eens?quote:
Dat zijn ze!! En dan proberen ze dat spel in de WII te stoppen en dan gaat dat niet!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 08:33 schreef HiddenResponse het volgende:
Klinkt een beetje als de mensen die bij ons de WII gekocht hebben
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 08:47 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat zijn ze!! En dan proberen ze dat spel in de WII te stoppen en dan gaat dat niet!
Tuurlijkweljongen! Dat laten ze je alleen denken zodat ze meer geld kunnen verdienen!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 08:47 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat zijn ze!! En dan proberen ze dat spel in de WII te stoppen en dan gaat dat niet!
Meest hilarische topic everquote:Op donderdag 20 oktober 2011 08:27 schreef PiRANiA het volgende:
ik ben jeroen dit is niet edwin emiel adres hoor beetje raar groetjes jeroen
Tuurlijk, die hebben allemaal 5 euro gegeven en moeten ze dus wel zeker weten dat de autist die het spelletje moet aanpakken, niet met de buit er vandoor gaatquote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dus 4 man komt een spel van 20 euro ophalen?
Vies mannetje.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:09 schreef stbabylon het volgende:
Ooit mijn Klipan bank gratis weggegeven via MP. Kreeg ik een mail of ik hem 3 weken vast kon houden, dude ging eerst op vakantie, maar wilde hem wel eerst bekijken voor hij hem wilde hebben...
De volgende die mailde kwam hem 's avonds met haar moeder ophalen![]()
(lekker wiefke trouwens, dan te bedenken dat de zaadvlekken nog in de hoes zaten)
Als mensen zich al niet fatsoenlijk kunnen gedragen bij een koop van 20 euro, waarom zouden ze dit dan wel kunnen bij het kopen van een auto?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:02 schreef sinepedraap het volgende:
Lekker fucking boeiend, je verkoopt een 2e hands spelletje voor 20 euro, niet een auto voor 1000+ euro
Dus dat zijn die harde stukken in de kussensquote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:09 schreef stbabylon het volgende:
Ooit mijn Klipan bank gratis weggegeven via MP. Kreeg ik een mail of ik hem 3 weken vast kon houden, dude ging eerst op vakantie, maar wilde hem wel eerst bekijken voor hij hem wilde hebben...
(lekker wiefke trouwens, dan te bedenken dat de zaadvlekken nog in de hoes zaten)
jij verkoopt een bank met spermavlekken?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:09 schreef stbabylon het volgende:
heeft hem gratis weg gegeven zeg iequote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:01 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
jij verkoopt een bank met spermavlekken?
HOAXquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:26 schreef Pharkus het volgende:
Ik doe vaak het tegenovergestelde, eerst het spelletje testen, paar biertjes uit hun koelkast, mezelf voor het eten uitnodigen. Kijken hoelang het duurt voor dat ze me zat zijn en het spelletje gratis meegeven.
Hij zei niet dat ie autistisch wasquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:04 schreef FlyingDutchman_1987 het volgende:
[..]
HOAX
Autisten leven in een eigen wereldje en zullen dus niet communiceren met andere mensen en dus ook niet dergelijke acties ondernemen voor een gratis spelletje
Het wiefke was 12 jaar?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:09 schreef stbabylon het volgende:
Staat deeltijd autist onder z'n nickquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:08 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Hij zei niet dat ie autistisch was
Des te mooierquote:
Dat zou echt weer zó typisch zijn overigensquote:Op donderdag 20 oktober 2011 08:17 schreef LompeHork het volgende:
Hehe, ik verwacht dat ze binnenkort mailen met de vraag of ze hem kunnen ruilen.
Dus jij verkoopt teringzooi en ben bang dat ze je komen pakken als ze erachter komen dat het teringzooi is?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:16 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Dat zou echt weer zó typisch zijn overigens
Omdat ze 't niet meer leuk vinden gaan ze een smoesje verzinnen in de trant van 'hij doet het niet' en denken ze het recht te hebben om 'm te ruilen. In principe weiger je dan gewoon maar als het van die tokkies zijn weten ze natuurlijk waar je woont dus mot wil je ook niet om die paar centen
Tip hierbij: spreek nooit bij je huis af, desnoods ergens om de hoek oid. Ik gebruik ook nooit mijn eigen naam bij die pauperwebsite.
Nee, het zijn vaak paupers die dat spel een paar keer spelen en dan beslissen dat ze er niks aan vinden oid. Teringzooi geef ik wel weg of als het te erg is belandt het in die prullenbak, weet niet wat jij allemaal van plan bentquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:55 schreef FlyingDutchman_1987 het volgende:
[..]
Dus jij verkoopt teringzooi en ben bang dat ze je komen pakken als ze erachter komen dat het teringzooi is?
[ afbeelding ]
Waarom eerlijk zijn als het niet hoeft?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:22 schreef FlyingDutchman_1987 het volgende:
Dan kun je toch gewoon eerlijk zijn over je identiteit?
Zaken doen met spoken
Wtf zijn die er?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:19 schreef Gemaskerde het volgende:
Leuker zijn de mensen die ook nog eens komen afdingen.
Blijkbaar welquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:30 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Waarom eerlijk zijn als het niet hoeft?
Hij (want op FOK! heb je alleen mannen die zich als vrouw voordoen en geen echte vrouwen) post op FOK!, is dus FOK!ker en FOK!kers zijn autistisch.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:08 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Hij zei niet dat ie autistisch was
ga werken luie donderquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 04:30 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Hij (want op FOK! heb je alleen mannen die zich als vrouw voordoen en geen echte vrouwen) post op FOK!, is dus FOK!ker en FOK!kers zijn autistisch.
Ergo, hij is autistisch.
Rond die tijd moet ik nog 2 en half uur en dan lekker naar mn bedquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 04:33 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Om half vijf 's nachts?
ts moet nooit meer iets verkopenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |