Dus jij verkoopt teringzooi en ben bang dat ze je komen pakken als ze erachter komen dat het teringzooi is?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:16 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Dat zou echt weer zó typisch zijn overigens
Omdat ze 't niet meer leuk vinden gaan ze een smoesje verzinnen in de trant van 'hij doet het niet' en denken ze het recht te hebben om 'm te ruilen. In principe weiger je dan gewoon maar als het van die tokkies zijn weten ze natuurlijk waar je woont dus mot wil je ook niet om die paar centen
Tip hierbij: spreek nooit bij je huis af, desnoods ergens om de hoek oid. Ik gebruik ook nooit mijn eigen naam bij die pauperwebsite.
Nee, het zijn vaak paupers die dat spel een paar keer spelen en dan beslissen dat ze er niks aan vinden oid. Teringzooi geef ik wel weg of als het te erg is belandt het in die prullenbak, weet niet wat jij allemaal van plan bentquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:55 schreef FlyingDutchman_1987 het volgende:
[..]
Dus jij verkoopt teringzooi en ben bang dat ze je komen pakken als ze erachter komen dat het teringzooi is?
[ afbeelding ]
Waarom eerlijk zijn als het niet hoeft?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:22 schreef FlyingDutchman_1987 het volgende:
Dan kun je toch gewoon eerlijk zijn over je identiteit?
Zaken doen met spoken
Wtf zijn die er?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:19 schreef Gemaskerde het volgende:
Leuker zijn de mensen die ook nog eens komen afdingen.
Blijkbaar welquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:30 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Waarom eerlijk zijn als het niet hoeft?
Hij (want op FOK! heb je alleen mannen die zich als vrouw voordoen en geen echte vrouwen) post op FOK!, is dus FOK!ker en FOK!kers zijn autistisch.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:08 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Hij zei niet dat ie autistisch was
ga werken luie donderquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 04:30 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Hij (want op FOK! heb je alleen mannen die zich als vrouw voordoen en geen echte vrouwen) post op FOK!, is dus FOK!ker en FOK!kers zijn autistisch.
Ergo, hij is autistisch.
Rond die tijd moet ik nog 2 en half uur en dan lekker naar mn bedquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 04:33 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Om half vijf 's nachts?
ts moet nooit meer iets verkopenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |