Ik zei dat de omtrek niet goed was....niet dat het te klein is. dat maak je er zelf van onzekere jongen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:12 schreef ThisSpartais het volgende:
Ik heb hem al gebruikt en deze dames vonden hem groot genoeg, maar vraag ik het hier en zeggen de dames nee.
Conclusie: deze dames zijn maagden
omtrek te groot?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:51 schreef drunk_on_shadows het volgende:
[..]
Ik zei dat de omtrek niet goed was....niet dat het te klein is. dat maak je er zelf van onzekere jongen.
Je bent zeker een gevoelige jongen?
Valt mee hoor.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:53 schreef JennaSometimes het volgende:
Volgens mij zijn alle mannen gevoelig als we het over hun mannetje hebben.
Alsof je knakworst door een verkeerstunnel gooit.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:00 schreef DolfijntjesLove het volgende:
15cm omtrek? Dat voeld toch as 2 kankworstjes die je neuken? :s
Wat jij met knakworstjes doet hoeven wij niet te weten hoorquote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:00 schreef DolfijntjesLove het volgende:
15cm omtrek? Dat voeld toch as 2 kankworstjes die je neuken? :s
Hahahahahahaha! Bureaulamp. Dat hoor ik ook voor t eerst. Lol!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:09 schreef DolfijntjesLove het volgende:
Een keer he deed ik het met een bureaulamp voelde net als een lange dunne pik ahahahhahaha
Die zijn hier genoeg op FOK! lijkt me.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:00 schreef drunk_on_shadows het volgende:
Great! Nu heb ik zin in knakworstjes
Wat?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:59 schreef aight1 het volgende:
Haha gast dat is echt miniemschaam je diep.
Lolwutquote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:09 schreef DolfijntjesLove het volgende:
Een keer he deed ik het met een bureaulamp voelde net als een lange dunne pik ahahahhahaha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |