Ik hou niet zo van een rode zee.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:18 schreef ThisSpartais het volgende:
Jij houdt er van om als laatste in een kut te soppen?
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wat moet ik daar nou weer doen?
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:12 schreef ThisSpartais het volgende:
Ik heb hem al gebruikt en deze dames vonden hem groot genoeg, maar vraag ik het hier en zeggen de dames nee.
Conclusie: ik ben onzeker en kom het even overleggen op FOK!
dr zit een hoek van 90 graden inquote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:36 schreef Partyboy1991 het volgende:
Mijn penis is 20 cm welke ik een meisje mee paal welke op haar beurt het uitkermt van de pijn welke aan mijn penis te verwijten valt
Krijg je dr toch nooit helemaal in?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:39 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
dr zit een hoek van 90 graden in
Deze jongedame snapt het ja.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:42 schreef JennaSometimes het volgende:
Hihihi, wat een dwerglul is dat.
Ik zei dat de omtrek niet goed was....niet dat het te klein is. dat maak je er zelf van onzekere jongen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:12 schreef ThisSpartais het volgende:
Ik heb hem al gebruikt en deze dames vonden hem groot genoeg, maar vraag ik het hier en zeggen de dames nee.
Conclusie: deze dames zijn maagden
omtrek te groot?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:51 schreef drunk_on_shadows het volgende:
[..]
Ik zei dat de omtrek niet goed was....niet dat het te klein is. dat maak je er zelf van onzekere jongen.
Je bent zeker een gevoelige jongen?
Valt mee hoor.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:53 schreef JennaSometimes het volgende:
Volgens mij zijn alle mannen gevoelig als we het over hun mannetje hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |