Ja idd...jeetje had ik nog niet gezien. Zou hij zich zorgen makenquote:
Volgens mij hadden ze collectief chili con carne vanmiddag hahahahaquote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:44 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Misschien moet hij ook nodig poepen.
Dat zou wel kunnen ja....tis toch wat.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:51 schreef blanket het volgende:
Las net op twitter:
I think Conrad Murray is actually learning how he killed MJ during his trial.
Vraag me wel af waar hij nu zo heftig op reageerde. Want die Shafer stond wat te stuntelen met die IV en toen moest er weer 1 naar de wc en toen was er een break?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:51 schreef eskil het volgende:
Eindelijk toont hij enige emotie, heb ik eigenlijk alleen de eerste dag gezien met die krokodillentraantjes
Ja precies en zijn reactie kwam toen Shafer liet zien waar een pomp had moeten zitten. Toen schreef die wat op en draaide meteen naar Flanagen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:53 schreef Robijn48 het volgende:
Misschien kwam alles weer boven bij hem toen hij dat infuus zo zag. Tenminste, hij keek ernaar alsof het een geest was.
Daar leek het wel op ja.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:54 schreef quirina het volgende:
Yep en dat kreeg het publiek dus niet te horen. Misschien heeft het wat met die infuuspomp te maken?
Precies, toen was hij te druk met zijn harem.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:55 schreef gifkwal het volgende:
Iemand schrijft ook wel treffend in de TMZ commentaren dat Murray nu super druk is met het krabbelen van notities tijdens deze zaak, maar dat hij 25 juni nog te lui was om een simpel medisch rapport bij te houden.
Hahahahha ook een goede...en zo waarquote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:55 schreef gifkwal het volgende:
Iemand schrijft ook wel treffend in de TMZ commentaren dat Murray nu super druk is met het krabbelen van notities tijdens deze zaak, maar dat hij 25 juni nog te lui was om een simpel medisch rapport bij te houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |