Precies!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:29 schreef Janena het volgende:
Ja, daar mag wel wat meer aandacht voor zijn. Die 2 minuten zijn bullshit.
Deze foto is zo gaaf!!!!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:10 schreef Zapato het volgende:
[ afbeelding ]
Moet toch wel íets posten in hét topic op FOK!.
Is de rechtszaak nu bijna klaar? En gaat ie de bak in?
Ik geloof ook dat Murray veeeeel langer dan 2 min is weggeweest. Ik denk zelfs dat die helemaal geen pols meer had toen Murray terug kwam en in feite al lang en breed dood was.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:53 schreef gifkwal het volgende:
Dat komt denk ik omdat al die experts zich hebben moeten baseren op Murray's woorden.
Die 2 minuten zijn inderdaad nog het gunstigste geval. Ik vermoed ook dat hij wel langer weg was dan dat, maar blijkbaar waren de 2 minuten ook al dodelijk geweest.
Dát is dus precies wat ik ook denk! Dat hij een stuk acteerwerk heeft verricht om maar te laten lijken dat MJ. nog in leven was. Al die achterlijke handelingen, sloegen helemaal nergens meer op! Alleen om zichzelf in te dekken.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:53 schreef blanket het volgende:
[..]
Ik geloof ook dat Murray veeeeel langer dan 2 min is weggeweest. Ik denk zelfs dat die helemaal geen pols meer had toen Murray terug kwam en in feite al lang en breed dood was.
Murray raakte in paniek...ging z'n benen een beetje omhoog houden![]()
ging cpr toepassen op het bed op iemand die volgens hem nog een hartslag had...yeah right,
ging mond op mond doen terwijl er naast hem op de grond een zuurstofding (ambubag) lag.
Ging een beetje heen en weer rennen door het huis...ging voicemails inspreken...te dom voor woorden. Hij heeft um gewoon vermoord...en of dat nu express of per ongeluk was...doet er niet meer toe.
Tuurlijk had MJ ook z'n eigen verantwoording. En ik vind je 80 dagen plat laten spuiten met de kids in huis en alle risico's vandien compleet van de pot gerukt.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Natuurlijk, en het had ook nooit toegediend mogen worden in de eerste plaats. En daarom terecht dat die Murray misschien wel de bak in gaat. Alleen Michael heeft ook een eigen verantwoording. Die m.i.z. zwaarder zou moeten wegen dan de rare of slechte bedoelingen van dokters.
Ik wil een DVD: Michael Jackson - The Studio Sessionsquote:Op donderdag 20 oktober 2011 06:11 schreef Rnnz het volgende:
Volgens mij is dat het enige, maar het is inderdaad vet ja. :p
Serieus!? Dat kunnen ze toch niet maken.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:03 schreef blanket het volgende:
Zal nooit veel zijn...jury krijgt maar 9 dollar per dag ofzo. Misschien dag gederfde inkomsten ofzo.
Yeb...zei de judge verleden week. Ik keek er ook van op. Maar goed in de jury zitten is burgerplicht.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:15 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Serieus!? Dat kunnen ze toch niet maken.
En ja ik wil ook een studio sessions dvd! Dat zou gaaf zijn.
Een jurylid krijgt wel meer hoor. In ieder geval 40 dollar per dag.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:03 schreef blanket het volgende:
Zal nooit veel zijn...jury krijgt maar 9 dollar per dag ofzo. Misschien dag gederfde inkomsten ofzo.
Pastor zei 9 dollar. Weet ik 100% zeker. Kan zijn dat die grapje maakte...dat weet ik niet.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:44 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Een jurylid krijgt wel meer hoor. In ieder geval 40 dollar per dag.
http://www.uscourts.gov/FederalCourts/JuryService/JurorPay.aspx
Ik heb het artikel nog niet helemaal gelezen maar best heftig.quote:mccartneyAP Anthony McCartney
My story on expert saying Murray violated modern and ancient principles in his care of Jackson: http://yhoo.it/rqxiZj #murraytrial
De verdediging heeft al laten vallen dat MJ zichzelf Propofol heeft gegeven. Dat gegeven was al getackeld. Dat Propofol niet geslikt kan worden wordt nu onderuit gehaald.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:21 schreef F_JD het volgende:
Nog even over waarom de aanklager niet meer verder gaat op het '2 minuten verhaal', ik kan me voorstellen dat ze het zo wel prima vinden, omdat ze anders waarschijnlijk van de verdediging moeten aanhoren dat MJ de tijd had om wakker te worden en zelf te gaan rommelen. Ze hebben genoeg materiaal om het met die 2 minuten af te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |