Dit was ook meer techniek zei ik toch ook.quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:59 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Ik ben bang dat deze training wat te licht is om een echte WOD te noemen.
We zijn zeer benieuwd naar je resultaten.quote:Op zondag 21 oktober 2012 09:10 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Dit was ook meer techniek zei ik toch ook.
Ik heb nog een lange weg te gaan voor ik weer fit ben.quote:Op zondag 21 oktober 2012 19:23 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
We zijn zeer benieuwd naar je resultaten.
??quote:Op zondag 4 november 2012 00:02 schreef justmattie het volgende:
Beide sporten hebben -zoals ik het begrepen heb vanochtend- een compleet ander doeleind (spieren pompen t.o.v. ze sterker maken etc). Vandaar even mijn vraag.
Nou, ben niet van plan om zo'n lichaam krijgen, maar hoi!quote:Op zondag 21 oktober 2012 07:40 schreef Weissman het volgende:
Na zulke foto's moet het toch wel duidelijk zijn voor vrouwen ?
Zo'n lichaam is ook een resultaat van jaren werken, vooral als vrouw zijnde hoef je je niet zorgen te maken dat je ''te gespierd wordt''quote:Op maandag 10 december 2012 19:46 schreef oLexie het volgende:
Nou, ben niet van plan om zo'n lichaam krijgen, maar hoi!![]()
Dat weet ik, en respect dat ze dat doen maar zou ook een beetje lullig zijn voor mijn vriend als mijn pack beter is dan die van hem.quote:Op vrijdag 14 december 2012 09:48 schreef Weissman het volgende:
[..]
Zo'n lichaam is ook een resultaat van jaren werken, vooral als vrouw zijnde hoef je je niet zorgen te maken dat je ''te gespierd wordt''
Hoi
Waarom medelijden hebben ?quote:Op vrijdag 14 december 2012 10:06 schreef oLexie het volgende:
Dat weet ik, en respect dat ze dat doen maar zou ook een beetje lullig zijn voor mijn vriend als mijn pack beter is dan die van hem.
Behalve dat vind ik het ook gewoon echt niet mooi.quote:
Obvious troll is obviousquote:
Snap ik, maar ik zeg het toch maar even, voor het geval er daadwerkelijk FOKkers zijn die denken dat dit misschien wel handig is en zichzelf bezeren tijdens een 50-rep cleaning sessie.quote:
Het ziet er zo makkelijk uit. Hoeveel kg had je op de barbell?quote:Op zondag 6 januari 2013 12:22 schreef Paxlie het volgende:
Vandaag eerste keer Fran gedaan, verre van Rx maar alsnog veel zwaarder dan ik had verwacht.
Nog helemaal niks, was eerste keer thruster en het leek mijn trainer verstandiger om dat even rustig op te bouwen qua beweging.quote:Op maandag 7 januari 2013 14:58 schreef justmattie het volgende:
[..]
Het ziet er zo makkelijk uit. Hoeveel kg had je op de barbell?
Vorige week kwam iemand op het leuke idee om na de WOD nog een Murph te doen... Op 100 push ups en de laatste keer rennen na heb ik het toch afgerond.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |