Welk deel baasheid bevat jij?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:18 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Hoe? Een deel van mijn baasheid weggooien?
hahahahquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:19 schreef Oceanview het volgende:
Mensen die geen kwal zijn
Mensen die niet kwallenvissen.
oeie oeie oeie oeiequote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:19 schreef Integraalfiets het volgende:
Ik ben een verminkte potvis.
Ik behoor tot dezelfde soort als de vriendin van zanger Rinus.
Wat voor geluid maak ik?
Sleephakkenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:12 schreef aight1 het volgende:
ik hou niet zo van sleephakken of hoe die dingen ook heten
WOEHHAEHAquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:19 schreef Integraalfiets het volgende:
Ik ben een verminkte potvis.
Ik behoor tot dezelfde soort als de vriendin van zanger Rinus.
Wat voor geluid maak ik?
Sponsbob vierkantebroek.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:20 schreef aight1 het volgende:
kwallenvissen kwallenvissen kwallenvissen kwallenvissen kwallenvissen kwallenvissen kwallenvissen kwallenvissen kwallenvissen kwallenvissen kwallenvissen kwallenvissen
waarom liefde.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hij denkt, omdat ik zowel haat als liefde voor hem voel, hij net zo baas is als mij.
Zullen we even mede ONZers vragen?quote:
P_z, de dag dat jij ook maar een stukje baasheid hebt, is de dag dat de Paus een homoseksuele atheïst is.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:18 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Hoe? Een deel van mijn baasheid weggooien?
Gast... dat is sinds 2 jaar terugquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
P_z, de dag dat jij ook maar een stukje baasheid hebt, is de dag dat de Paus een homoseksuele atheïst is.
Dat 1e is ie al, nu dat 2e nog.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
P_z, de dag dat jij ook maar een stukje baasheid hebt, is de dag dat de Paus een homoseksuele atheïst is.
Waarom nietquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:20 schreef Oceanview het volgende:
[..]
waarom liefde.
[..]
Zullen we even mede ONZers vragen?
Warm het opquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |