Dat kon je toch ook wel redeneren?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:11 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Dit wou ik altijd al weten bedankt.
[..]
Leerde ik op het vmbo.
Trololololooooquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:12 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Bedankt voor deze informatie, mag ik nu Rezania doodwensen?
Remlof zullen wij samen de leeuwen voeren door lappen vlees tussen onze stringetjes te doen?quote:
Ben jij de TS?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:12 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Kun je ook gelijk de TT aanpassen in iets normaals.
Done.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:12 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Kun je ook gelijk de TT aanpassen in iets normaals.
ook goed.quote:
ja rustig hequote:
Nee.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat kon je toch ook wel redeneren?
Die verwachte nuance blijft toch uit bij hem. Velen hebben het geprobeerd, iedereen heeft gefaald tot nu toe.quote:
Hij is remlof, reden genoeg.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:13 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Waarom verander je mijn TT? Ben jij TS? Had jij de lapo?
Tja, vmbo...quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:12 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ook goed.
[..]
ja rustig he
[..]
Nee.
Nu ga ik weer over wis- en natuurkunde beginnen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:12 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ook goed.
[..]
ja rustig he
[..]
Nee.
Alleen als JoaquinPhoenix ook meedoetquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:12 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Remlof zullen wij samen de leeuwen voeren door lappen vlees tussen onze stringetjes te doen?:22;2
Om je te straffen voor je kut-TRquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:13 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Waarom verander je mijn TT? Ben jij TS? Had jij de lapo?
Juf wou niet uitleggen en zolang ik mijn opgaves kom maken is het goed.quote:
Begin maar niet, maar toch bedankt.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:13 schreef Integraalfiets het volgende:
[..]
Nu ga ik weer over wis- en natuurkunde beginnen.![]()
NEIN NEIN NEIN
yes yes yes
wat
Met zijn duimpje omlaagquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Alleen als JoaquinPhoenix ook meedoet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |