SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstel voor een Bossche-Fok-Meet: Ergens in het Plein.
De OP is hier te vinden.
Speciaal voor barriewarriekoetsjiekoe
[ Bericht 0% gewijzigd door bijdehand op 20-10-2011 09:58:24 ]Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Op is niet veranderd. En bedoel je je plaatje links? Die staat er niet tussen he.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:09 schreef Kutstudent het volgende:
TT.OP is bijna goed, ik moet zelfde plek als plaatje hebben.
Het 3e plaatje van die lullo, dat is mijn oude UI.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:16 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Op is niet veranderd. En bedoel je je plaatje links? Die staat er niet tussen he.
Verander ik zo.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:24 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Het 3e plaatje van die lullo, dat is mijn oude UI.
Jij sopt op studieschulden.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:45 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik ben trouwens aan het vingeren terwijl ik iets lees over studieschulden, geld lenen is echt zo dom he.
Als je het niet in 1x kan betalen moet je het niet doen, daar is niks fucked up aan.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:48 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Jij sopt op studieschulden.
Niet om het een of het ander maar dat is best wel fúcked up.
Meer het soppen op schulden is het fucked uptequote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:52 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Als je het niet in 1x kan betalen moet je het niet doen, daar is niks fucked up aan.
Sommige mensen willen investeren in hun toekomst. En weetje, later ga ik ook een schuld aan om een huis te kopen. Kopen jaquote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:45 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik ben trouwens aan het vingeren terwijl ik iets lees over studieschulden, geld lenen is echt zo dom he.
Nee verder nietquote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:54 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Meer het soppen op schulden is het fucked upte
Kopen is niks, zit je er voor altijd aan vast als een blok aan je been. Kopen is het domste wat je tegenwoordig kan doen, maar als jij vastzitten leuk vindt....quote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:56 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Sommige mensen willen investeren in hun toekomst. En weetje, later ga ik ook een schuld aan om een huis te kopen. Kopen ja
Stiekem houdt BDH wel van een beetje dominantie over hemquote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:59 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Kopen is niks, zit je er voor altijd aan vast als een blok aan je been. Kopen is het domste wat je tegenwoordig kan doen, maar als jij vastzitten leuk vindt....
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:01 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Stiekem houdt BDH wel van een beetje dominantie over hem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |