Nooit geweest, maar volgens mij af en toe wel. Helaas geen zwembadquote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:45 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
En ze hebben er ook nog feesten?
Oké, en dat krijg je en is ongezond van intensieve krachttraining?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Left ventricular hypertrophy, verdikking van de wand van je linker hartkamer.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:48 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[..]ThisSpartais aka Liveitup aka nog een gast waarvan ik naam vergeten ben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe heb je dat gedaan met verblijfsvergunning ed dan? Of heeft je werkgever dat gefixt?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:01 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Via het internet gesolliciteerd naar een baan in de online marketing. Na een paar telefoontjes had ik de baan al op zak
Gyms zijn er hier zat; deze stad staat helemaal stijf van de sport. Sport, wellness en health zijn hier echt heel groot, mede vanwege de strand- en surfcultuur die overal aanwezig is. Surfen doe ik wel, al ben ik nog een ongelooflijke n00b. Hoop daar deze zomer wel verandering in te brengen
Bij de commerciele gym waar ik train Squatten in totaal 4 mensen(inc ik).quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:26 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Heeft ie nodig, voorals er mensen in zijn sportschool komen die niet willen Squaten.
Same here, gasten die alleen bankdrukken en curlenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:25 schreef Panzermaus het volgende:
In ieder geval, die gasten komen 2/3x per week en doen AL-TIJD hetzelfde.Geen rows, geen chinups, geen overhead press, squat (zelfs geen leg press machine) of wat dan ook. Wat bezielt ze.
Van die gasten in voetbalshirts.
quote:
8 Dagen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:27 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Wow hele korte vakantie, was het leuk, nog workouts daar.
it's okay, no one saw you kipping pulls upquote:
Neu, op zich is het gezond en je krijgt het van cardio en/of krachttraining. Je linker hartkamer is verantwoordelijk voor het rondpompen van bloed door je hele lichaam.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 07:54 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Oké, en dat krijg je en is ongezond van intensieve krachttraining?
Ik vind het achterlijk dat zaken die aantoonbaarder ongezonder zijn, zoals roken en alcohol wel aanvaard worden, inclusief de maatschappelijke gevolgen, maar dat er over AAS gedaan wordt alsof het het ergste is dat er bestaat.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:43 schreef ukga het volgende:
[..]
Verder vind ik het achterlijk dat we borstvergrotingen, facelifts en botox met zn alle geaccepteerd hebben, en als iemand AAS gebruikt, dan wordt ie aangezien als een drugs-gebruiker.
GMTAquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja na 2 mislukte studies wil ik nu even goed beginnen en zorgen dat ik een goede motivatie heb voor de studie. Studie gaat bij mij nog voor bodybuilding.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |