Good for you. Je had ze van mij kunnen kopen voor 4 gulden.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:15 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik heb anders vandaag 8 gulden betaald voor een doosje aardbeien.
Tussen setjes door kijk ik wel eens om me heen. En wat ik dan zie...quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:20 schreef Snakey het volgende:
Waarom letten jullie zo op andermans work out trouwens? Hebben jullie niks beters te doen?
Verkoop jij aardbeien dan?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:18 schreef Snakey het volgende:
[..]
Good for you. Je had ze van mij kunnen kopen voor 4 gulden.
Concentreren op de volgende set?quote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:23 schreef Snakey het volgende:
[..]
Concentreren op de volgende set?
Naar anderen kijken heeft mij nog nooit geholpen te concentreren op wat ik zelf doe.
Tenzij je 10 minuten de tijd neemt voor je volgende set...
Nee, ik zeg toch, 'had'. En dan verse vanuit de tuin. Ik eet me gak aan aardbeien heel de zomer.quote:
Grappig heur.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:24 schreef ukga het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alsof je in een tunnel van focus zit elke x dat je de gym instapt tot het moment dat je naar buiten gaat
Wie zegt dat ik me niet concentreer? Ik kijk gewoon even om me heen, als ik wat opvallends zie kijk daar even naar. Het is niet alsof ik 3 minuten lang die gast aan ga zitten staren.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:23 schreef Snakey het volgende:
[..]
Concentreren op de volgende set?
Naar anderen kijken heeft mij nog nooit geholpen te concentreren op wat ik zelf doe.
Tenzij je 10 minuten de tijd neemt voor je volgende set...
Oh vandaar dat je hele verhalen hebt hier over anderen?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:27 schreef seto het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik me niet concentreer? Ik kijk gewoon even om me heen, als ik wat opvallends zie kijk daar even naar. Het is niet alsof ik 3 minuten lang die gast aan ga zitten staren.
Neh, ik zeg het nu tegen jou, maar het valt me in het algemeen op hier. Ik kan een topic vollullen per dag over wat ik dagelijks zie. Maar heeft het nut?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:32 schreef seto het volgende:
Ik post nooit veel verhalen over mensen in de gym, voor zover ik weet. Laatste wat ik me kan herinneren was over een dude met ernstig onderontwikkelde benen in vergelijking met zijn bovenlichaam, wat er gewoon niet uit zag
Is toch leuk aapjes kijkenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:39 schreef Snakey het volgende:
Of moet ik deze nog een keer herhalen?
"Keep your purpose in mind, simply go to the gym and do your workout. Do it well and don't worry what other people are doing. Confidence will grow as you achieve."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |