Als jij het ook mocht krijgen (en dat gun ik je niet) ga je dan ook jezelf belachelijk maken?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Alleen kankerlijers posten hier dan ook
Ik maak mijzelf elke dag belachelijk dus waarom nietquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:00 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Als jij het ook mocht krijgen (en dat gun ik je niet) ga je dan ook jezelf belachelijk maken?
Ik haat niet, ik forceer de waarheid. Zo doen we dat hier, vuige kruimel dat je bent. Wie de fuck ben jij anyway. Donder op naar de kanker newbie afdeling.quote:
we pakke hem morgenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:00 schreef 9611Niels het volgende:
welke boy doet hier rof tegen jahroon dan
Als jij je maar gelukkig en happy voelt, met je vochtige tamponnetje!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:00 schreef utopie het volgende:
TS, je moeder is zo dik dat ze cheatcodes nodig heeft voor de wii fit
mischien moet je wat minder hyper doen klapjostiequote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:01 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Ik haat niet, ik forceer de waarheid. Zo doen we dat hier, vuige kruimel dat je bent. Wie de fuck ben jij anyway. Donder op naar de kanker newbie afdeling.
Mooi, ik ook vaak.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik maak mijzelf elke dag belachelijk dus waarom niet
ga jij je kutje nou maar eens wassenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:01 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Als jij je maar gelukkig en happy voelt, met je vochtige tamponnetje!
Precies.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Alleen kankerlijers posten hier dan ook
Ooooh, shit just got real!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:01 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Ik haat niet, ik forceer de waarheid. Zo doen we dat hier, vuige kruimel dat je bent. Wie de fuck ben jij anyway. Donder op naar de kanker newbie afdeling.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:01 schreef utopie het volgende:
TS, jouw moeder is zo dik dat ze wanneer ze op het strand ligt, terug gesleept wordt door Greenpeace.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:01 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Je wil mij de wet voorschrijven? Trek dan eerst je broek maar op, kleine duivel. Ik veeg de vloer aan met al jullie flikkertjes tegelijk.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:01 schreef knoffel het volgende:
[..]
mischien moet je wat minder hyper doen klapjostie
Wil jij het bloed eruit likken dikke peniskoker?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:02 schreef utopie het volgende:
[..]
ga jij je kutje nou maar eens wassenje bent ongesteld
daar heb je echt lang over moeten nadenken of nietquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:02 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]![]()
Zit je nou je opa te fisten, zie ik dat nou goed?
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:02 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Je wil mij de wet voorschrijven? Trek dan eerst je broek maar op, kleine duivel. Ik veeg de vloer aan met al jullie flikkertjes tegelijk.
Een lange seconde denk ik.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:02 schreef utopie het volgende:
[..]
daar heb je echt lang over moeten nadenken of niet?!
[..]
Je wil mij de wet voorschrijven? Trek dan eerst je broek maar op, kleine duivel. Ik veeg de vloer aan met al jullie flikkertjes tegelijk.
haha sukel alsof je ons kan hebbenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:02 schreef HyperViper het volgende:
[..]
jij doet wel stoer op de forumpje maar in het echt ben jij vies mizerig mannetje met vieze lange staart bah ik kots op jou volkjequote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:02 schreef HyperViper het volgende:
[..]
PostcodeNelis is de bigfrank van de fokknokploegquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:04 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
haha sukel alsof je ons kan hebben
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |