hahahaha kk grappig hahahahahhahah xDxDxddddquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:57 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Shiiiiiiiiiit, ik kom hier echt niet meer bij!![]()
![]()
![]()
![]()
Nog gebrekkiger gaan typen verbergt jouw onvermogen niet om ook maar één gevatte opmerking terug te leveren. Je beperkte schijtkamer is niet in staat om ook maar een voet aan de grond te krijgen, je slaat volledig dicht; ik lach je hard uit. Trek maar snel weer een sok over je stokje en vertrek je verdriet. Je bent een ontzettend dom individueel.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:55 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
jou moeder is hooertje ik had haar gistere hommotje
ja 3 topics verderquote:
whatever , la la la, la la laquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:57 schreef utopie het volgende:
[..]
hahahaha kk grappig hahahahahhahah xDxDxdddd
domme mongool
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:57 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Nog gebrekkiger gaan typen verbergt jouw onvermogen niet om ook maar één gevatte opmerking terug te leveren. Je beperkte schijtkamer is niet in staat om ook maar een voet aan de grond te krijgen, je slaat volledig dicht; ik lach je hard uit. Trek maar snel weer een sok over je stokje en vertrek je verdriet. Je bent een ontzettend dom individueel.
een reactie op niveau >quote:
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:58 schreef stevenmac26 het volgende:
echt een mod moet niet wagen om dit topic op slot te gooien want deze is goed man
pure poezie allemaal
jonge, jij bent de nu al de grootste droeftoeter die op dit forum rond looptquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:57 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
whatever , la la la, la la la
Haten op Jahr00nquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:57 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Nog gebrekkiger gaan typen verbergt jouw onvermogen niet om ook maar één gevatte opmerking terug te leveren. Je beperkte schijtkamer is niet in staat om ook maar een voet aan de grond te krijgen, je slaat volledig dicht; ik lach je hard uit. Trek maar snel weer een sok over je stokje en vertrek je verdriet. Je bent een ontzettend dom individueel.
ik sta kk te trille vna woeden ik mep jou zo hard als ik jou zie op straatquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:57 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Alleen kankerlijers posten hier dan ookquote:
Reputatie als retard!?!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:59 schreef utopie het volgende:
[..]
jonge, jij bent de nu al de grootste droeftoeter die op dit forum rond loopt![]()
Eerst je gal uitspuwen en dan een beetje lopen slijmen omdat je bang bent dat je FOK! reputatie naar de kloten gaat!
laat je toetsenbord heel anders komen er geen epische posts meerquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:59 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ik sta kk te trille vna woeden ik mep jou zo hard als ik jou zie op straat
ja dus?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |