Ja, maar dat gaat natuurlijk niet door. Het is een hosting netzoals elke andere hosting. Waarbij de host (is ook daadwerkelijk een hostingbedrijf) altijd alle rechten heeft.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:52 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ook als de host niet zelf meer op de server kan?
Ik vind 'm anders toch wel veel lijken als je om het bloed heen kijktquote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:54 schreef oh-oh het volgende:
Is het nou Kadaffi,Khadaffi of Ghadaffi?
Dat op die foto kan iedereen zijn met een boel bloed hoor
Hij lijkt inderdaad goed. De foto staat overal, op de voorpagina van nu.nl en op alle andere sites, dus hij wordt blijkbaar toch niet zo schokkend gekwalificeerd.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:51 schreef Greys het volgende:
Dit zou de foto van de beschoten Kaddafi moeten zijn
knip
Er waren in de media in totaal 17 verschillende spelwijzen gevondenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:54 schreef oh-oh het volgende:
Dien diejje uit Libiequote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:55 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Hij lijkt inderdaad goed. De foto staat overal, op de voorpagina van nu.nl en op alle andere sites, dus hij wordt blijkbaar toch niet zo schokkend gekwalificeerd.
[..]
Er waren in de media in totaal 17 verschillende spelwijzen gevonden
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:54 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind het een leuk hondjequote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:54 schreef Bamba het volgende:
Ik nu mailcontact over het teefje waar ik de link van neerzette. Vader is een Friese Stabij en moeder en boerderijhond. Ze komt van mensen die een garage hebben en waar ze de hele dag onder de mensen zijn. We mogen in ieder geval komen kijken. Even zien wat vriend ervan vind
Tsja, ga er dan maar van uit dat je aan de server niks meer kan doen, tenzij je de hoster kan overtuigen dat de klant het recht niet heeft de software te gebruiken. Je zou kunnen verklaren dat zij (de hoster) onrechtmatig bezig zijn door een illegale kopie van M's software te draaien, dat je stappen tegen klant X gaat ondernemen en dat je het heel jammer zou vinden als je ook stappen tegen hoster Y zou moeten ondernemen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, maar dat gaat natuurlijk niet door. Het is een hosting netzoals elke andere hosting. Waarbij de host (is ook daadwerkelijk een hostingbedrijf) altijd alle rechten heeft.
Ik ookquote:
quote:
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:59 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik ook. En ik denk dat een garage zich niet kan veroorloven om als broodfokker bekend te staan, of is dat te simpel gedacht van me?
Het leuke vind ik altijd als ze het inconsequent doen en dat het dan gewoon verschillend onder elkaar staatquote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:03 schreef Greys het volgende:
Op tv staat er nu Kadhafi.
Op telegraaf stond Kaddafi.
En zo kunnen we idd nog wel even doorgaan
Uit dat diagram van mij kan ik een dikke 10.000 permutaties makenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:03 schreef Greys het volgende:
Op tv staat er nu Kadhafi.
Op telegraaf stond Kaddafi.
En zo kunnen we idd nog wel even doorgaan
Ik heb zo geen verstand van honden en broodfokkersquote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:59 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik ook. En ik denk dat een garage zich niet kan veroorloven om als broodfokker bekend te staan, of is dat te simpel gedacht van me?
Ik kom op 115.200quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:05 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Uit dat diagram van mij kan ik een dikke 10.000 permutaties maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |