quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:31 schreef Greys het volgende:
Al gezien?
http://www.telegraaf.nl/b(...)addafi_gedood__.html
Wowquote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:31 schreef Greys het volgende:
Al gezien?
http://www.telegraaf.nl/b(...)addafi_gedood__.html
Dat lijkt me erg leuk! Mits er ook een webcam isquote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:41 schreef Oognip het volgende:
Kadaffi dood!?
Ik ontdek net iets gaafs! Volgende week vrijdag wordt er in het VU georganiseerd dat je live mee kan kijken met operaties! Eens kijken of iemand met me mee wil
Hoezo mits er een webcam is?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:42 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Dat lijkt me erg leuk! Mits er ook een webcam is
Erg van me trouwens, om eerst in FOK! F&F te kijken en dan pas op nu.nl
Leeftijd maakt niet uit hoor, als je je opgeeft dan ben je er bijquote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:46 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ik kan waarschijnlijk toch niet mee, leeftijd enzo
En dan? Dan belt hij de host morgen en staat de backup weer terugquote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:33 schreef Barbaaf het volgende:
En die host wordt wel gewoon betaald? Je zou kunnen proberen vriendjes te worden..
Maar anders, als je alle rechten hebt: wijzig het rootwachtwoord, verwijder database- en webbestanden en mount het filesystem read-only. Stel evt. iptables in om alleen jullie nog toegang te geven.
Dat is wel heel interessant!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:41 schreef Oognip het volgende:
Kadaffi dood!?
Ik ontdek net iets gaafs! Volgende week vrijdag wordt er in het VU georganiseerd dat je live mee kan kijken met operaties! Eens kijken of iemand met me mee wil
Ja dat heb ik ook, vet annoying!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:45 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Al die mails van Facebook, iedere keer klik ik weer op "afmelden", maar ik krijg ze nog steeds
Ja! Maar shit hey, op de website staat dat er nog enkele plekken beschikbaar zijn maar als ik me op wil geven dan zijn er geen plekken meerquote:
Ik bedoel dat ik afhankelijk ben van mensen die me al dan niet zouden laten gaanquote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:47 schreef Oognip het volgende:
[..]
Leeftijd maakt niet uit hoor, als je je opgeeft dan ben je er bij
Oh, dat is jammer joh! Balen als je dan net te laat bentquote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:49 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja! Maar shit hey, op de website staat dat er nog enkele plekken beschikbaar zijn maar als ik me op wil geven dan zijn er geen plekken meerVolgend jaar is het weer dus dan hoop ik dat ik dan wel op tijd ben!
Hij lijkt wel in ieder geval...quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:51 schreef Greys het volgende:
Dit zou de foto van de beschoten Kaddafi moeten zijn
Ook als de host niet zelf meer op de server kan?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
En dan? Dan belt hij de host morgen en staat de backup weer terug
Die foto werd net ook op Ned 1 getoond.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |