Leukquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:05 schreef Muis006 het volgende:
Westlife gaat uit elkaar en ik heb met mijn zus kaartjes voor het afscheidsconcert in Manchester![]()
Je kan ook nee zeggen hequote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:45 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik werd gisterenavond gebeld of ik vanmiddag wilde werken. Prima dan kon ik mooi 's morgens nog wat in huis doen. Wilde ik net gaan douchen ging mijn telefoon of ik 's morgens eerst ergens anders naar toe wilde oke. Ik was maar ietsje te laat maar goed daar gingen mijn huiselijke ambities weer voor vandaag
Ik know maar het was in dezelfde plaats als waar ik 's middags ook moest zijn en ik vind werken niet erg. Ik ben in ieder geval vanmiddag op tijd klaar.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:57 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Je kan ook nee zeggen hevooral als het zo kort dag is.
Whoehoeeeeeeeeeeequote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:05 schreef Muis006 het volgende:
Westlife gaat uit elkaar en ik heb met mijn zus kaartjes voor het afscheidsconcert in Manchester![]()
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:05 schreef Muis006 het volgende:
Ja dat is ook stom! Dus dan maar naar Manchester, ik kom er toch al vaak.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:11 schreef Bamba het volgende:
[..]*jaloers is*. Jammer dat ze uit elkaar gaan en niet eens meer naar NL komen
Sukkels
Je hebt groot gelijk hoor! Als ik zou kunnen, zou ik ook zo gaan! Was je groot fan van Westlife? Ik was een heel groot fan vroegahquote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:14 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja dat is ook stom! Dus dan maar naar Manchester, ik kom er toch al vaak.
Greesje, ja heik ben lang niet weggeweest en nu ga ik weer allemaal leuke dingen doen, echt tof.
Ja ik was avid fan, ben alleen nog nooit naar een concert geweest dus dat wilde ik nog meemakenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:17 schreef Bamba het volgende:
[..]
Je hebt groot gelijk hoor! Als ik zou kunnen, zou ik ook zo gaan! Was je groot fan van Westlife? Ik was een heel groot fan vroegah. Meerdere keren ontmoet, concerten enz. Maar toen kwamen ze opeens niet meer naar Nederland en de liedjes vond ik ook saai worden
.
Ze zijn wel ontzettend goed live, dus je gaat een hele leuke avond hebbenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:19 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja ik was avid fan, ben alleen nog nooit naar een concert geweest dus dat wilde ik nog meemaken.
Je had ook meet en greet tickets voor 475 pond maar dat is me wat te duur
Ik heb er nu al zin inquote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:24 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ze zijn wel ontzettend goed live, dus je gaat een hele leuke avond hebben. En de UK concerten lijken me altijd ontzettend gaaf!
475 pond. Ik heb ze 13 jaar geleden mogen interviewen voor the Box als 16 jarige bakvis, ze waren toen net begonnen en waren zoooo leuk
. 13 jaar geleden...Ik word oud
![]()
De voorpret is al zooo leukquote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:26 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik heb er nu al zin indat wordt flink wat gejubel de komende maanden.
Wat gaaf dat je ze mocht interviewen! 13 jaar geleden was ik 10
Ik heb ook steeds Westlifeliedjes in mijn hoofdquote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:28 schreef Bamba het volgende:
[..]
De voorpret is al zooo leuk. Ik jubel wel met je mee hoor
![]()
En broekkie![]()
Oudje.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:27 schreef Barbaaf het volgende:
BroekieIk zat 26 jaar geleden bij mijn toenmalige favoriete groep in de kleedkamer handtekeningen te jagen
Ohhh...wat een stem!quote:
Ik heb het al twintig keer geluisterdquote:
Echt heel erg mooiquote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb het al twintig keer geluisterd
Vooral dat stukje waar hij uithaalt.... Zelfs pipo Iglesias wordt er verlegen van
Ik zal maandag voor je kijken! Dan ben ik er ook.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:41 schreef oh-oh het volgende:
Muisssssss mag ik een Manchester magneet?
SHOCKING,quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:05 schreef Muis006 het volgende:
Ze noemen het zelf een hiatus, dus ze zullen vast wel weer eens bij elkaar komen. Een beetje zoals de Eagles (voor de oudjes onder ons, nee ik vergelijk de Eagles nu niet met Westlifequote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:48 schreef Croli het volgende:
[..]
SHOCKING,
Ik was ook 1 van die mega-fans van vroeger. Kamer behangen met posters, alle cd's singles sparen, plakboeken bij houden. en natuurlijk naar de concerten gaan!
Ach, de muziek blijft! en ze hebben toffe muziek gemaakt.
Ben wel benieuwd wat ze nu gaan doen. Ik vind dat Mark solo moet, die heeft de beste en mooiste stem ever!
Take That is ook na jaren weer terug bij elkaar en die vind ik zelf nu zoveel beter als vroegerquote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:50 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ze noemen het zelf een hiatus, dus ze zullen vast wel weer eens bij elkaar komen. Een beetje zoals de Eagles (voor de oudjes onder ons, nee ik vergelijk de Eagles nu niet met Westlife).
Oeh nice, wat ga je maandag doen daar dan? Mazzelaartje <3quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:48 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik zal maandag voor je kijken! Dan ben ik er ook.
Over Take That gesproken... hoe Gary en Robbie hier bij deze auditie doen, zó geweldigquote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:52 schreef Bamba het volgende:
[..]
Take That is ook na jaren weer terug bij elkaar en die vind ik zelf nu zoveel beter als vroeger. In juli naar het concert geweest
.
Westlife was ook wel heel erg lang bij elkaar voor een "boyband". Ze zitten er al in sinds ze 16-17 jaar zijn, dan vind ik het niet gek dat je het op een gegeven moment wel ff zat bent.
Ik moet op controle voor mijn implantaat. Daarna gaan we nog de pub in en pork pies kopenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oeh nice, wat ga je maandag doen daar dan? Mazzelaartje <3
Het eerste wat ik ga doen als Chico over 10 jaar hemelt is een tripje UK boeken
Ze zijn zo leukquote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Over Take That gesproken... hoe Gary en Robbie hier bij deze auditie doen, zó geweldig![]()
Van te voren maar ook helemaal aan het eind, vooral aan het eind, als dat jochie al klaar is.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:02 schreef oh-oh het volgende:
Waarom klinken die pies in het NL ineens minder lekkah?
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:53 schreef Qwea het volgende:
GODVERDOMME!
Zo weer weg :Duidelijk dat deze man erop voorbereid was en des te duidelijker dat hij never nooit van plan was te betalen. Tijd voor zand en pizza's. Veel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
Jaaaa eens!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:04 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Duidelijk dat deze man erop voorbereid was en des te duidelijker dat hij never nooit van plan was te betalen. Tijd voor zand en pizza's. Veel.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:07 schreef Muis006 het volgende:
[ afbeelding ]
Pizza!!!
YOU get a pizza and YOU get a pizza and YOU get a pizza!
EVERYBODY GETS A PIZZA!!!!!
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:07 schreef Muis006 het volgende:
[ afbeelding ]
Pizza!!!
YOU get a pizza and YOU get a pizza and YOU get a pizza!
EVERYBODY GETS A PIZZA!!!!!
Maar het is wel zo netjes de klant vast te waarschuwen dat zijn dienstverlener binnenkort failliet gaat.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:12 schreef Qwea het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik met de klant moet gaan bellen. Maar die zal ook weinig kunnen uithalen en heeft er in principe ook geen reet mee te maken.
Op je laatste vraag : Ik heb alle rechten. En ik zit op de fysieke server (ftp server dus. Waar ik allen kan trashen enzo) hoerige is dat en dat zei de host ook, ik alles kan trashen, maar de klant dan weer gewoon een backup terug zet.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:15 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Maar het is wel zo netjes de klant vast te waarschuwen dat zijn dienstverlener binnenkort failliet gaat.
Op wat voor server draait de site (virtueel/fysiek, shared/dedficated) en wat voor rechten heb je erop?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |