De goude regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:
Niet van die enge verhalen vertellenquote:
Nee echt niet. Turken zijn zo, Die wijven damn die worden zo opgevoed ofzo zij gaat zo'n bitch zijnquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:20 schreef Spouwerranger het volgende: [..] Hahaha het is maar een kind hallo
bedanktquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:23 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik quote iets maar geen idee wat.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:23 schreef coban het volgende:
[..]
Nee echt niet. Turken zijn zo, Die wijven damn die worden zo opgevoed ofzo zij gaat zo'n bitch zijn
quote:
Dit dus, zolang je alleen maar bullshit spuit zal niemand op je reagerenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:23 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik quote iets maar geen idee wat.
alsof ik ooit iets anders doequote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:24 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
Dit dus, zolang je alleen maar bullshit spuit zal niemand op je reageren
kill surinaamsekip is gone dus ik doe geen bullshit meerquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:24 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
Dit dus, zolang je alleen maar bullshit spuit zal niemand op je reageren
Gewoon lekker negeren. Als ze merkt dat je geïrriteerd raakt, gaan ze allemaal harder door.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:23 schreef coban het volgende:
[..]
Nee echt niet. Turken zijn zo, Die wijven damn die worden zo opgevoed ofzo zij gaat zo'n bitch zijn
Geloof mij nou maar gewoonquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:23 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]coban, tijd voor je valiumpje en andere meds.
rechts schouderquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:24 schreef JApieman het volgende:
[ afbeelding ]
Goed kijken anders zie je hem niet.
Rechts boven haar schouder.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:24 schreef JApieman het volgende:
[ afbeelding ]
oja dat is die shitquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:24 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, want wij gaan een kersthit opnemen, dat is verre van bullshit.
Ik keek met ogen dicht ik zag hemquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:24 schreef JApieman het volgende:
[ afbeelding ]
wow shit, eng.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:24 schreef JApieman het volgende:
[ afbeelding ]
Eh.. ik heb het geprobeerd, maar ik zie het nietquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:24 schreef JApieman het volgende:
[ afbeelding ]
http://shop.adidas.nl/product/QP990/G46777/detail.jsf?cm_vc=pdpz1quote:
Oh ik doe pppp pokerfacequote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:24 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Gewoon lekker negeren. Als ze merkt dat je geïrriteerd raakt, gaan ze allemaal harder door.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |