dat was geweest als ik een poging had gedaan om een topic te openen maar dat was hier niet het gevalquote:
sommigen dachten dat ze konden lapohunten, maar reacties verdwenen snelquote:
somaar verdweene er berichten xDquote:
ha ha slecht hoor ik haat jequote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
haha ik had lekker de lapo maar ik open lekker geen nieuwe topics haha
Ow. En terecht. Zeg het ze GM!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:59 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
sommigen dachten dat ze konden lapohunten, maar reacties verdwenen snel
maar maar het was niet eens lapohunten er zat nog echt diepgang in helaas zag jij dit niet ik respecteer je mening verder xxxquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:59 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
sommigen dachten dat ze konden lapohunten, maar reacties verdwenen snel
Je bent in [ARG7] leuker.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
maar maar het was niet eens lapohunten er zat nog echt diepgang in helaas zag jij dit niet ik respecteer je mening verder xxx
oh dat is wel gemeen dat vind ik niet leuk om te horenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
somaar verdweene er berichten xD
[..]
ha ha slecht hoor ik haat je
jij bent nergens leukquote:
waar is de zinsopbouw gebleven je mist een punt ook mis je een hoofdletter zo jammer zonder intonatie en dergelijke groetjesquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
jij bent nergens leuk
gr gr
Laatst had ik ook al een lapohunter gepwnd. Post 301 was snel weg en het topic ging weer open.quote:
gestolen door een koikarper met tandenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
waar is de zinsopbouw gebleven je mist een punt ook mis je een hoofdletter zo jammer zonder intonatie en dergelijke groetjes
Ow, ga ik er ook eens op lettenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:01 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Laatst had ik ook al een lapohunter gepwnd. Post 301 was snel weg en het topic ging weer open.
Heeft-ie jou niet gebeten?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
gestolen door een koikarper met tanden
Geefbaar. Op z'n minst.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:02 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Moet je haar in het echt eens zien
nee gelukkig nietquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heeft-ie jou niet gebeten?
[..]
Geefbaar. Op z'n minst.
het is watquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow. Ik bezit een andere mening.
Kusje.
hij wilde al gaan klonen onder soggende sogstudentquote:
hahaquote:
klopt, goed gelezenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:05 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
hij wilde al gaan klonen onder soggende sogstudent
zuigende zuigstudentquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:05 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
ik gniffeldequote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:05 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
kan er niks aan doen dat ik het onthoudquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
wel fucking erg dat hier gewoon een mod zit die alles leest en het vervolgens ook nog gaat onthouden
k onthou ook veelquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
wel fucking erg dat hier gewoon een mod zit die alles leest en het vervolgens ook nog gaat onthouden
oke wat is mijn favoriete kleurquote:
heb je nooit gezegd maar ik gok blauw dan ehquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
oke wat is mijn favoriete kleur
ga terug naar je grot jij we haten je allemaal hier okquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:09 schreef Kutstudent het volgende:
Mensen die ook *random*-student willen gaan heten.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ga terug naar je grot jij we haten je allemaal hier ok
goede gok, 10 punten voor jouquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
heb je nooit gezegd maar ik gok blauw dan eh
bulldog shirtquote:
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
goede gok, 10 punten voor jou
hihihihi je bent door naar de volgende ronde 25 puntenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
bulldog shirt
[..]nice volgende ronde gaarne
wat zeg ik 500 keer per dagquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
bulldog shirt
[..]nice volgende ronde gaarne
Genot, duh. Tenzij het een strikvraag is...quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
wat zeg ik 500 keer per dag
Wat was mijn positie vroeger toen ik nog op voetbal zat ?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
NOU KOM OP DAN MET DIE VRAGEN.
linksback? middenvelder? geen idee manquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:15 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Wat was mijn positie vroeger toen ik nog op voetbal zat ?
terug naar zn grotquote:
Wat doen jullie onaardig tegen zulks een aardigen knulquote:
ja, klopt wel. 'WA?' had ook gekundquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Genot, duh. Tenzij het een strikvraag is...
ik ben alleen hoorquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wat doen jullie onaardig tegen zulks een aardigen knul
Spits tochquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
linksback? middenvelder? geen idee man
[..]
terug naar zn grot![]()
Hoevaak masturbeer je per dag.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
NOU KOM OP DAN MET DIE VRAGEN.
7? anders 5quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
ja, klopt wel. 'WA?' had ook gekund
oke, volgende vraag
hoeveel tentamens heb ik
Te weinig. Wat doe je nog hier?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
ja, klopt wel. 'WA?' had ook gekund
oke, volgende vraag
hoeveel tentamens heb ik
Die wil ik wel hebben.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:17 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Spits tochhelaas je gaat naar huis met een zakje van mijn schaamhaar, de troostprijs
bahhhh ew ga wegquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:17 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Spits tochhelaas je gaat naar huis met een zakje van mijn schaamhaar, de troostprijs
uhh niet meer dan een keer per dag ALS IK HET DOE DAN.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:17 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Hoevaak masturbeer je per dag.
Maar dan wel 24 uur lang neem ik aan?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
bahhhh ew ga weg
[..]
uhh niet meer dan een keer per dag ALS IK HET DOE DAN.
In je grot.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:19 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Maar dan wel 24 uur lang neem ik aan?
neenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:19 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Maar dan wel 24 uur lang neem ik aan?
6quote:
ja ik twijfelde allllquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
6
je kwam aardig in de buurt
geen idee zeg het maarquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:21 schreef JanPiraat het volgende:
maar wat is de prijs na 2 goede vragen ?
Mijn prijs had je al hoorquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
vanaf 1:30 ofzo
[..]
geen idee zeg het maar
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:23 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
In KB's grot ja.
In JP's geval dan.
Wut?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik vind die stelling nogal verstrekkend...
Nouja, feitelijk gezien is KB het instrument van JP's masturbatie.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik vind die stelling nogal verstrekkend...
Dankjewel eh.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:28 schreef Renesite het volgende:
Ik bedoel, wie zegt dat KB en JP seksuele intercourse hebben? Dat is nog nooit érgens gesuggereerd. Wie weet is KB heel vroom opgevoed en gaan ze eerst heel lief naast elkaar op de bank zitten en draaien ze soms een tongetje en voelen ze elkanders aanwezigheid. Maar om nou met JP zijn snaak in KB zijn poes te gaan? Dat is denk ik veel te vroeg. Immers: ze wonen nog niet eens samen laat staan dat ze samenwonen zonder te trouwen! Ik vind persoonlijk dat je eerst moet trouwen en elkander eeuwige trouw moet bezweren alvorens je ook maar met een vinger in de poes van KB komt, JP. Echt waar. Je moet vroom beginnen in je leven en vroom beginnen met je huwelijk. Het is je eerste en enige huwelijk. De eerste en enige trouw die je beloofd aan het ongeschonden meisje KB.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:28 schreef Renesite het volgende:
Ik bedoel, wie zegt dat KB en JP seksuele intercourse hebben? Dat is nog nooit érgens gesuggereerd. Wie weet is KB heel vroom opgevoed en gaan ze eerst heel lief naast elkaar op de bank zitten en draaien ze soms een tongetje en voelen ze elkanders aanwezigheid. Maar om nou met JP zijn snaak in KB haar poes te gaan? Dat is denk ik veel te vroeg. Immers: ze wonen nog niet eens samen laat staan dat ze samenwonen zonder te trouwen! Ik vind persoonlijk dat je eerst moet trouwen en elkander eeuwige trouw moet bezweren alvorens je ook maar met een vinger in de poes van KB komt, JP. Echt waar. Je moet vroom beginnen in je leven en vroom beginnen met je huwelijk. Het is je eerste en enige huwelijk. De eerste en enige trouw die je beloofd aan het ongeschonden meisje KB.
werk, lekker doorwerken 's avonds jeweetzquote:
Welkom op mijn facebookpagina.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:35 schreef Heroinjunk het volgende:
Nouja kan toch, denk ik ook wel eens bij mensen.
En je studie dan jongenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:36 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
werk, lekker doorwerken 's avonds jeweetz
Dat dacht ik echt, gezien haar fucking arrogante toontje altijd.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
'Ik dacht dat jij knapper was'
Kutstudent wtf![]()
Hhihihi mag ik je toevoegn?quote:
Alsof dat iets uitmaakt.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:38 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat dacht ik echt, gezien haar fucking arrogante toontje altijd.
die fietst er tussendoor, heb ik ook nog twee uurtjes aan gewerktquote:
Nee.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hhihihi mag ik je toevoegn?
Oooooowquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:39 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
die fietst er tussendoor, heb ik ook nog twee uurtjes aan gewerkt
Die van jou wil nooit trouwen toch, dus dat wordt een sexloos leven voor je danquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:28 schreef Renesite het volgende:
Ik bedoel, wie zegt dat KB en JP seksuele intercourse hebben? Dat is nog nooit érgens gesuggereerd. Wie weet is KB heel vroom opgevoed en gaan ze eerst heel lief naast elkaar op de bank zitten en draaien ze soms een tongetje en voelen ze elkanders aanwezigheid. Maar om nou met JP zijn snaak in KB haar poes te gaan? Dat is denk ik veel te vroeg. Immers: ze wonen nog niet eens samen laat staan dat ze samenwonen zonder te trouwen! Ik vind persoonlijk dat je eerst moet trouwen en elkander eeuwige trouw moet bezweren alvorens je ook maar met een vinger in de poes van KB komt, JP. Echt waar. Je moet vroom beginnen in je leven en vroom beginnen met je huwelijk. Het is je eerste en enige huwelijk. De eerste en enige trouw die je beloofd aan het ongeschonden meisje KB.
Ik ben homo dus ook sowieso niet geschapen door God, laat staan door zijn zoon. Duh.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:40 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Die van jou wil nooit trouwen toch, dus dat wordt een sexloos leven voor je dan
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:42 schreef JanPiraat het volgende:
Klinkerbotsing zegt:
seksloos
niet sexloos
maar zo onbereikbaar he?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
GlowMouse GlowMouse wat een man wat een man
Mo klinkt wat arabisch.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:47 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Haha, vraag maar aan hem zelf. Ik geyl op jongetjes met langer blond haar jwt.
Ja maar ik heb nog nooit een arabic gehadquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Eh sahbi doe nie zo dan wag maar
Klopt. Er werd hier namelijk gesuggereerd dat je lelijk was. Dat was dit persoontje niet.quote:
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Klopt. Er werd hier namelijk gesuggereerd dat je lelijk was. Dat was dit persoontje niet.
Danny is het niet met je eens.quote:
Oh man wat een verschrikkelijk apparaat is dat.quote:
Ja Danny kan de vogeltjesgriep krijgen van mij.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Danny is het niet met je eens.
Ik heb lang blond haar.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:47 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Haha, vraag maar aan hem zelf. Ik geyl op jongetjes met langer blond haar jwt.
Crewbash.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:51 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja Danny kan de vogeltjesgriep krijgen van mij.
JA IK WEET HET ALS JE OVER HET FILMPJE GAAT!! Maar ik klik altijd als een mongool zodat ie snel weg gaatquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb het al gezegd. HIJ MAAKT ZELFS GELUID OMFG>
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Danny is het niet met je eens.
alsof hij wel blij is met deze bannerquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:51 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja Danny kan de vogeltjesgriep krijgen van mij.
O, mij werd anders verteld.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:52 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Absoluut niet. En ook niet gay.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:52 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
alsof hij wel blij is met deze banner
Sowieso.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:52 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
alsof hij wel blij is met deze banner
ik klikte er zelfs per abuis op omgquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:52 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
JA IK WEET HET ALS JE OVER HET FILMPJE GAAT!! Maar ik klik altijd als een mongool zodat ie snel weg gaat
Jeetjequote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:52 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Absoluut niet. En ook niet gay.
Gelukkig niet. Ik heb wel wat spier op m'n botten (en een paar kilo vet misschienquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:52 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja maar jij lijkt niet op Sander jwt jwt jwt![]()
Done, al een tijdje.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hhihihi ga je terugporren?
Waarom doe je datquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik klikte er zelfs per abuis op omg
Sander.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:53 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Gelukkig niet. Ik heb wel wat spier op m'n botten (en een paar kilo vet misschien [ afbeelding ]).
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
HAHAHA WTF MAN DIE PORDING DOET VET RAAR ALS IK IN MN LIJSTJE KIJK DAAR STAAT ZO OVER A YEAR AGO DAT IK GEPORD BEN (OP 1 JANUARI 1970 BEN IK GEPORD VOLGENS DAT DING ECHT WTF MAN![]()
kan gebeurenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
HAHAHA WTF MAN DIE PORDING DOET VET RAAR ALS IK IN MN LIJSTJE KIJK DAAR STAAT ZO OVER A YEAR AGO DAT IK GEPORD BEN (OP 1 JANUARI 1970 BEN IK GEPORD VOLGENS DAT DING ECHT WTF MAN![]()
wacht maar tot je een por van een FA krijgtquote:
via het fobo kan je al goed genoeg hosselenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
zou een leuke optie zijn! hihaohi
wat een hipster zeg diegene, beetje in 1970 al porren, toen het nog niet zo bekend wasquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
kijk bewijs alles
haha staat bij allemaal vet raarquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
wat een hipster zeg diegene, beetje in 1970 al porren, toen het nog niet zo bekend was
allomaal hipstorsquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
haha staat bij allemaal vet raar
met een brandblusserquote:
jij bent altijd hipster gweeestquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:00 schreef Dastan het volgende:
Ik begin gewoon met porren over tien jaar. Dan is dat lekker ouderwets en hipster.
Die ook.quote:
EN SANDERquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:00 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Die ook.En en en god hoe heet die andere gast uit Vampire Diaries is ook te heet voor woorden
Nee nee, geenszins. Ik word hipster wanneer hipsters weer uit zijn. Een superhipster ben je dan.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
jij bent altijd hipster gweeest
opgeslagen dezequote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:01 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nee nee, geenszins. Ik word hipster wanneer hipsters weer uit zijn. Een superhipster ben je dan.
Genoooooot.quote:
Goed topic.quote:
Prachtig toch.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:08 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat lied associeer ik nu met ananassen.
[..]
Eerst tandenpoetsen hè.
Ja, precies. Streef ik ook naar.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:11 schreef Kutstudent het volgende:
Dastan, je moet gewoon retroster worden. Dan ben je pas hip.
Ik doe ook mee.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:14 schreef Dastan het volgende:
JanP je vriendin wordt aan gort gepord door FOK!
Binnenkort voelt ze weer mijn paal en dat is zeker niet digitaalquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:14 schreef Dastan het volgende:
JanP je vriendin wordt aan gort gepord door FOK!
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:18 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Binnenkort voelt ze weer mijn paal en dat is zeker niet digitaal
Beter was deze week al afgelopen. Dit weekend eindelijk weer eens helemaal niets doen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:26 schreef Ezell het volgende:
Ugh, deze week is al weer bijna afgelopen. Moet nog zo veel doen.
Oké, behalve dan een bierachterstand inhalen, en zondag alweer aan de bak voor colleges, maar hey, het gaat om het idee.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Beter was deze week al afgelopen. Dit weekend eindelijk weer eens helemaal niets doen.
Bij mij is dat compleet omgedraaid.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Beter was deze week al afgelopen. Dit weekend eindelijk weer eens helemaal niets doen.
ik niet maar mn nieuwsgierigheid is aangewakkerdquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:27 schreef Kutstudent het volgende:
Wie kan er hier allemaal in KPD? Heb een leuk topic aangemaakt.
Ik moet even overgeven.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:27 schreef Kutstudent het volgende:
Ruilen? Dan mag jij volgende week mijn tentamens maken. Maar de week daarna ben ik écht een week vrij.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
KPD, nee, bedankt man, na een bepaald iets gezien te hebben wat blijkbaar niet bestaat heb ik daar geen zin meer in.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:27 schreef Kutstudent het volgende:
Ik wil je tentamens wel maken hoor. Alleen graag geen klachten als ik het fout doe.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ruilen? Dan mag jij volgende week mijn tentamens maken. Maar de week daarna ben ik écht een week vrij.
Het spijt me, was absoluut niet beledigend bedoeld, en ik snap niet waar mensen zich mee bemoeien en zo over gaan janken als ik mijn mening loop te spuien.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:29 schreef Chai het volgende:
Ik ben gekwetst hoor, ik ga mezelf in slaap huilen.
Heb daar al sinds mijn vijftiende toegang.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:27 schreef Kutstudent het volgende:
Kijk nou even.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
KPD, nee, bedankt man, na een bepaald iets gezien te hebben wat blijkbaar niet bestaat heb ik daar geen zin meer in.
Kan ik ook niets aan doen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:30 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Het spijt me, was absoluut niet beledigend bedoeld, en ik snap niet waar mensen zich mee bemoeien en zo over gaan janken als ik mijn mening loop te spuien.
Dan maak ik in ruil jouw tentamens.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik wil je tentamens wel maken hoor. Alleen graag geen klachten als ik het fout doe.
Oké, morgenmiddag 3 uur Europese rechtsgeschiedenis. Vrijdag 8:30 strafrecht. Succes.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:38 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dan maak ik in ruil jouw tentamens.
Ik moet nog best veel doen voor mijn tentamens. Heel veel lezen.quote:
Is goed.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Oké, morgenmiddag 3 uur Europese rechtsgeschiedenis. Vrijdag 8:30 strafrecht. Succes.
Dat hele topic kan beter weg.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:44 schreef Kutstudent het volgende:
US topic is nu op slot hoor.Kleuters.
Haha. De ironie.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:44 schreef Kutstudent het volgende:
Opruimslotje toch.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:44 schreef Kutstudent het volgende:
Ja weet ik, maar ik doelde ook niet op de modjes.quote:
doe dat even ergens andersquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
KUSJE OP KUTSTUDENTTT!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Weet ik, maar dacht dat het dan misschien blijvend was.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:52 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar ik doelde ook niet op de modjes.
Je weet dat je van me houdt.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
SLOTJE OP KUTSTUDENTTT!!!!!!!!!!!!!!!!!1
het komt allemaal door jouw fotoquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Weet ik, maar dacht dat het dan misschien blijvend was.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 08:20 schreef Sugarcoated het volgende:
[..]
Nee hoor,ik kom erg ver door mijn uiterlijk en kledingstijl.
Daarnaast zit niemand te zeuren over MBO/HBO/WO en wie slimmer is of dommer. Het verbaast me alleen dat de universiteit, waar je meestal toch wel slim voor moet zijn, zoveel dombo's heeft.
Haha.quote:
Je mag helemaal geen foto's in de trein makenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Weet ik, maar dacht dat het dan misschien blijvend was.
Niet zelf gemaakt? Oh, ik had wel verwacht dat jij van die elastieken armen zou hebben dat je zo hendig sjiek zelf die foto kon maken.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:00 schreef Chai het volgende:
Ik heb de foto niet zelf gemaakt, maar ik zal het doorgeven.
Welterusten.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ga ook, zou al tijdje geleden gaan. Tabee!
Jij lacht altijd, is het niet?quote:
Niet zo aanstellen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hallo nu lijkt het net of ik een eigen naamtopic gemaakt heb fml
Je niveau stijgt niet echt naarmate het later wordt.quote:
Lijkt me nogal pijnlijk.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jij lacht altijd, is het niet?
Hmm, ja, best wel eigenlijk.quote:
daarover verschillen de meningenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je niveau stijgt echt naarmate het later wordt.
quote:
Ja ik heb al gehoord dat je morgen later kon beginnen. Maar dan moet je ook eerder gaan slapen sukkel.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:20 schreef yosander het volgende:
[..]![]()
Ik ga slapen, zit al op gemiddeld vijf uur slaap per dag deze week. En dat met 7-8 uur per dag bezig zijn aan practica.
Nee dat is dus niet zo. Wij vandaag: hehe, morgen pas om 13 uur beginnen. Assistente: nee hoor, morgen gewoon om 9 uur aanwezig zijn!!1quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:25 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja ik heb al gehoord dat je morgen later kon beginnen. Maar dan moet je ook eerder gaan slapen sukkel.
toon eens wat meer respect voor de hardwerkende crewquote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:25 schreef Kutstudent het volgende:
Die missbliss die "negatieve" comments wegcensureerd is net zo erg man als die lui die daar posten.
Oh wtf is dezen ik denk je kan een keer lekker uitslapenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:26 schreef yosander het volgende:
[..]
Nee dat is dus niet zo. Wij vandaag: hehe, morgen pas om 13 uur beginnen. Assistente: nee hoor, morgen gewoon om 9 uur aanwezig zijn!!1
Heeft dat ongeveer dezelfde betekenis als "hardwerkende ambtenaar"?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:27 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
toon eens wat meer respect voor de hardwerkende crew
Dacht ik ook ja, maar niet dus.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:27 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Oh wtf is dezen ik denk je kan een keer lekker uitslapen
hardwerkende ambtenaren bestaan wel hoorquote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:29 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Heeft dat ongeveer dezelfde betekenis als "hardwerkende ambtenaar"?
Sander is in jubelstemming, yaaaay.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:33 schreef yosander het volgende:
[..]
Dacht ik ook ja, maar niet dus.
Alleen heb al gehoord van mensen die deze week het practicum volgen wat ik komende week heb, dat ze morgen en vrijdag vrij zijn
Nu slapen
Kijk nou eens even de een-na-laatste reactie in je fobo.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:35 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
hardwerkende ambtenaren bestaan wel hoor
ik noem het nooit pint, drink er genoegquote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:37 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Kijk nou eens even de een-na-laatste reactie in je fobo.
ha die leeell!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |