dat was geweest als ik een poging had gedaan om een topic te openen maar dat was hier niet het gevalquote:
sommigen dachten dat ze konden lapohunten, maar reacties verdwenen snelquote:
somaar verdweene er berichten xDquote:
ha ha slecht hoor ik haat jequote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
haha ik had lekker de lapo maar ik open lekker geen nieuwe topics haha
Ow. En terecht. Zeg het ze GM!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:59 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
sommigen dachten dat ze konden lapohunten, maar reacties verdwenen snel
maar maar het was niet eens lapohunten er zat nog echt diepgang in helaas zag jij dit niet ik respecteer je mening verder xxxquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:59 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
sommigen dachten dat ze konden lapohunten, maar reacties verdwenen snel
Je bent in [ARG7] leuker.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
maar maar het was niet eens lapohunten er zat nog echt diepgang in helaas zag jij dit niet ik respecteer je mening verder xxx
oh dat is wel gemeen dat vind ik niet leuk om te horenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
somaar verdweene er berichten xD
[..]
ha ha slecht hoor ik haat je
jij bent nergens leukquote:
waar is de zinsopbouw gebleven je mist een punt ook mis je een hoofdletter zo jammer zonder intonatie en dergelijke groetjesquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
jij bent nergens leuk
gr gr
Laatst had ik ook al een lapohunter gepwnd. Post 301 was snel weg en het topic ging weer open.quote:
gestolen door een koikarper met tandenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
waar is de zinsopbouw gebleven je mist een punt ook mis je een hoofdletter zo jammer zonder intonatie en dergelijke groetjes
Ow, ga ik er ook eens op lettenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:01 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Laatst had ik ook al een lapohunter gepwnd. Post 301 was snel weg en het topic ging weer open.
Heeft-ie jou niet gebeten?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
gestolen door een koikarper met tanden
Geefbaar. Op z'n minst.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:02 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Moet je haar in het echt eens zien
nee gelukkig nietquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heeft-ie jou niet gebeten?
[..]
Geefbaar. Op z'n minst.
het is watquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow. Ik bezit een andere mening.
Kusje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |