abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103821913
zo erg verwacht ik het ook niet. toen was het wel heel erg.
en onverwachts, dus er was geen plan B daarvoor. die kunnen we nu wel maken.
pi_103822218
Dus concreet komt er een lijst dan van aanbieders en ontvangers deze worden achter de schermen gematcht?
Daarbij kunnen fokkers geld storten mocht er iets mis gaan dat daar dan nog een pakket gemaakt van kan worden?
Denk wel dat de tijd nu begint te dringen
  Boks-Chick dinsdag 1 november 2011 @ 10:12:05 #203
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_103822411
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 10:04 schreef missyB het volgende:
Dus concreet komt er een lijst dan van aanbieders en ontvangers deze worden achter de schermen gematcht?
Daarbij kunnen fokkers geld storten mocht er iets mis gaan dat daar dan nog een pakket gemaakt van kan worden?
Denk wel dat de tijd nu begint te dringen
Nee, voor de schermen kan gewoon in een topic, net als vorig jaar, gematched worden. Truuk is dat de OP goed bijgehouden wordt. De mods van FHF kunnen daarmee helpen, die OP. En ik kan daar ook mee helpen.

Daarnaast heb je de mensen die graag anoniem willen blijven. Zowel aanbieders als vragers.Dat is de wat lastigere club.
lolwut
pi_103826033
quote:
19s.gif Op dinsdag 1 november 2011 10:12 schreef BrandX het volgende:

[..]

Nee, voor de schermen kan gewoon in een topic, net als vorig jaar, gematched worden. Truuk is dat de OP goed bijgehouden wordt. De mods van FHF kunnen daarmee helpen, die OP. En ik kan daar ook mee helpen.

Daarnaast heb je de mensen die graag anoniem willen blijven. Zowel aanbieders als vragers.Dat is de wat lastigere club.
De mensen die anoniem willen blijven moeten het dan gewoon "achter de schermen" regelen. zo is het vorig jaar toch ook gegaan? En de pakketten kunnen natuurlijk wel beschreven worden in de OP alleen dan gewoon zonder naam erbij toch?
pi_103826129
is het handig om zo n topic alvast te gaan openen dan?
dat je al beetje kan inventariseren wat vraag en aanbod is?
  One tough cookie dinsdag 1 november 2011 @ 12:51:48 #206
169210 liesje1979
pi_103827443
quote:
19s.gif Op dinsdag 1 november 2011 10:12 schreef BrandX het volgende:

[..]

Dus eigenlijk gaat het dan precies zoals vorig jaar of mis ik iets? Ik begrijp best dat de persoonlijke pakketten het leukste zijn maar ik denk dat je met een fokbrede inzamelingactie meer ophaald en dus meer mensen blij kan maken.
pi_103827682
je kan beide doen.
Dus en de persoonlijke pakketten verzorgen aanbieden-vrager matchen en daarbij d einzamelingsactie doen om evt dingen op te vangen als iemand zich niet aan een afspraak houdt.
Blijkt nu dat iedereen netjes doet wat hij/zij zegt kan dat geld gebruikt worden om de pakketten aan te vullen met bijv een bioscoopbon of etenswaren, of zoiets?
is dat een optie?
  Boks-Chick dinsdag 1 november 2011 @ 13:15:03 #208
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_103828127
quote:
11s.gif Op dinsdag 1 november 2011 12:51 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Dus eigenlijk gaat het dan precies zoals vorig jaar of mis ik iets? Ik begrijp best dat de persoonlijke pakketten het leukste zijn maar ik denk dat je met een fokbrede inzamelingactie meer ophaald en dus meer mensen blij kan maken.
tja het is wat ik het leukste zou vinden. Tis maar mijn mening, ik zeg niet dat het zo moet ;).
Overigens zou je beiden kunnen doen natuurlijk.

maar ik heb makkelijk praten. Ik ben maar max tot twee dingen bereid namelijk:
1) rondbrengen in (zuidelijk deel) zuid holland en heel zeeland
2) een of twee (persoonlijke) kerstpakketen sponsoren/sturen.

Qua organisatie hoeft men niet op mij te rekenen vanwege andere organisatiezaken en privezaken :P
lolwut
pi_103828246
Wat is eigenlijk de gemiddelde prijs die jullie willen handhaven voor een pakket?
Op zondag 1 januari 2012 03:39 schreef liesje1979 het volgende:
Mochten we kinderen willen, hebben we je nodig, just so you know. :')
pi_103829192
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 13:19 schreef SpermaDonor het volgende:
Wat is eigenlijk de gemiddelde prijs die jullie willen handhaven voor een pakket?
Ik denk dat dit aan de aanbieder is.. De een heeft een bioscoopbon over van ¤5,- en stuurt dit op en de ander wilt misschien een lekker pakket samenstellen van ¤30,-.. Denk ook niet dat je hier een minimaal bedrag aan vast moet maken ofzo... Je kunt iemand namelijk met een bioscoopbon van 5 euro ook heel blij maken en de drempel om iets aan te bieden wordt ook hoger als je zegt minimaal 10 of wat dan ook...
  Boks-Chick dinsdag 1 november 2011 @ 13:55:30 #211
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_103829261
Ik heb ook geen vast bedrag in gedachten.
Zoals het vorig jaar ging vond ik wel mooi. Mensen kwamen met wensen, en dat was meestal iets relatief kleins/goedkoops. En vervolgens kwam er een aanbieder die er zelf wat van maakte. Het volume en de waarde van de paketten varieerden enorm. Doch de waarde voor de ontvanger (als in niet financiele waarde) was enorm groot O+ en daarom was het zo onwijs gaaf O+
lolwut
pi_103829884
quote:
19s.gif Op dinsdag 1 november 2011 13:55 schreef BrandX het volgende:
Ik heb ook geen vast bedrag in gedachten.
Zoals het vorig jaar ging vond ik wel mooi. Mensen kwamen met wensen, en dat was meestal iets relatief kleins/goedkoops. En vervolgens kwam er een aanbieder die er zelf wat van maakte. Het volume en de waarde van de paketten varieerden enorm. Doch de waarde voor de ontvanger (als in niet financiele waarde) was enorm groot O+ en daarom was het zo onwijs gaaf O+
Ik doelde eigenlijk meer op het feit als je een basispakket zou samen stellen.
pi_103831137
dat ligt er aan wat voor bedrag er dan geschonken word wat verdeeld moet worden over aanvragers en dan is het nog weer wat er los gepeuterd kan worden van sponsors zoals supermarkten denk ik.
pi_103833976
ik vind de actie perfect
zowel het initiatief nu als vorig jaar.
wil dit jaar graag meedoen met iets, geld of pakket maken en distribueren

echter:
ik lees nog nergens dat Danny en Yvonne (vertrouwenspersoon) het medium fok! al
hebben toegestaan dat het via hier georganiseerd word.
laten we daar eerst eens achteraan gaan.

Yvonne maakt nu hele leuke banberichten, maar .........
voor ik iets toezeg/doe wil ik eerst horen/lezen dat HUN akkoord gaan.

mvg
Op dinsdag 25 september 2012 02:54 schreef dolfina-chica het volgende: zie kwiebus, zo moeilijk ben ik niet, ik geef je gewoon gelijk ;)
pi_103834664
aan cat 22 is gevraagd dit op zich te nemen en zij is anderen om haar heen aan het verzamelen om te helpen.
Momenteel is zij even een paar daagjes weg maar neem aan dat d erest op poten komt nadat zij terug is.
pi_103835035
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 16:28 schreef missyB het volgende:
aan cat 22 is gevraagd dit op zich te nemen
ok *)
quote:
en zij is anderen om haar heen aan het verzamelen om te helpen.
perfect
wordt dat VOOR of ACHTER de schermen geregeld ?

quote:
Momenteel is zij even een paar daagjes weg maar neem aan dat d erest op poten komt nadat zij terug is.
had niet gelezen dat ze weg was, maar kan hier en daar een post gemist hebben.

maar blijft:
ook een Yvonne of Danny of andere rooie/roze had kunnen reageren met:

"it giet oan"
of
helaas, je mag dit medium niet gebruiken om dit te organiseren.

edit: wat ik dus eik bedoel is, nu zijn " we " plannen aan het maken voor als het MAG doorgaan...
wat nu als het niet kan/mag ??
Op dinsdag 25 september 2012 02:54 schreef dolfina-chica het volgende: zie kwiebus, zo moeilijk ben ik niet, ik geef je gewoon gelijk ;)
pi_103835458
vorig jaar mocht het ook. waarom zou het nu niet mogen.
pi_103835482
Ik breek even in de discussie; Cat is inderdaad een weekje weg. Mochten jullie advies van Yvonne willen dan kunnen jullie haar misschien even pmmen/dmmen want ik weet niet of ze uberhaupt al van dit topic op de hoogte is ;)
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_103835626
lijkt me toch dat cat dat heeft gedaan/gaat doen.
anders heeft yvonne straks haar pm box vol zitten met fok!kers die haar op dit topic wijzen.
pi_103835765
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 16:48 schreef loecje het volgende:
lijkt me toch dat cat dat heeft gedaan/gaat doen.
anders heeft yvonne straks haar pm box vol zitten met fok!kers die haar op dit topic wijzen.
Niet iedereen hoeft het te doen natuurlijk, als 1 iemand dat op zich neemt is genoeg. En aangezien yvonne VP is is het wel handig dat ze meebeslist over de actie gok ik ;)
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_103835780
cat 22 is naar voren geschoven zoals ze zelf zegt :) mede door yvonne dus mi is daarmee de goedkeuring voor de actie afgegeven.
In het topic hebben diverse mensen hulp aangeboden en een aantal daarvan heeft cat ge pmd met d evraag of dat aanbod nog gold en dat ze even paar dagen weg is en daarna de boel weer verder opneemt.
pi_103835854
Heb yvonne even een dm gestuurd met de link hiernaar en of ze even wil komen kijken

verder lees ik mee

als er officiele toestemming is kom ik terug
pi_103837853
quote:
6s.gif Op dinsdag 1 november 2011 16:54 schreef kwiebuske het volgende:
Heb yvonne even een dm gestuurd met de link hiernaar en of ze even wil komen kijken

verder lees ik mee

als er officiele toestemming is kom ik terug
Waarom zou er goedkeuring van yvonne moeten komen?

yvonne is een FA die hoort in te grijpen als iets niet goed gaat.
Als het was afgekeurd door yvonne of een andere FA zat er allang een slotje op dit topic.
  One tough cookie dinsdag 1 november 2011 @ 18:29:05 #224
169210 liesje1979
pi_103840067
Yvonne is op de hoogte hoor! Als het niet had gemogen hadden we het vast wel gehoord. ;)
pi_103841250
volgens mij maakte ik net per ongeluk een TR, sorry daarvoor..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')