Nee, voor de schermen kan gewoon in een topic, net als vorig jaar, gematched worden. Truuk is dat de OP goed bijgehouden wordt. De mods van FHF kunnen daarmee helpen, die OP. En ik kan daar ook mee helpen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 10:04 schreef missyB het volgende:
Dus concreet komt er een lijst dan van aanbieders en ontvangers deze worden achter de schermen gematcht?
Daarbij kunnen fokkers geld storten mocht er iets mis gaan dat daar dan nog een pakket gemaakt van kan worden?
Denk wel dat de tijd nu begint te dringen
De mensen die anoniem willen blijven moeten het dan gewoon "achter de schermen" regelen. zo is het vorig jaar toch ook gegaan? En de pakketten kunnen natuurlijk wel beschreven worden in de OP alleen dan gewoon zonder naam erbij toch?quote:Op dinsdag 1 november 2011 10:12 schreef BrandX het volgende:
[..]
Nee, voor de schermen kan gewoon in een topic, net als vorig jaar, gematched worden. Truuk is dat de OP goed bijgehouden wordt. De mods van FHF kunnen daarmee helpen, die OP. En ik kan daar ook mee helpen.
Daarnaast heb je de mensen die graag anoniem willen blijven. Zowel aanbieders als vragers.Dat is de wat lastigere club.
Dus eigenlijk gaat het dan precies zoals vorig jaar of mis ik iets? Ik begrijp best dat de persoonlijke pakketten het leukste zijn maar ik denk dat je met een fokbrede inzamelingactie meer ophaald en dus meer mensen blij kan maken.quote:Op dinsdag 1 november 2011 10:12 schreef BrandX het volgende:
[..]
Nee, voor de schermen kan gewoon in een topic, net als vorig jaar, gematched worden. Truuk is dat de OP goed bijgehouden wordt. De mods van FHF kunnen daarmee helpen, die OP. En ik kan daar ook mee helpen.
Daarnaast heb je de mensen die graag anoniem willen blijven. Zowel aanbieders als vragers.Dat is de wat lastigere club.
tja het is wat ik het leukste zou vinden. Tis maar mijn mening, ik zeg niet dat het zo moetquote:Op dinsdag 1 november 2011 12:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dus eigenlijk gaat het dan precies zoals vorig jaar of mis ik iets? Ik begrijp best dat de persoonlijke pakketten het leukste zijn maar ik denk dat je met een fokbrede inzamelingactie meer ophaald en dus meer mensen blij kan maken.
Ik denk dat dit aan de aanbieder is.. De een heeft een bioscoopbon over van ¤5,- en stuurt dit op en de ander wilt misschien een lekker pakket samenstellen van ¤30,-.. Denk ook niet dat je hier een minimaal bedrag aan vast moet maken ofzo... Je kunt iemand namelijk met een bioscoopbon van 5 euro ook heel blij maken en de drempel om iets aan te bieden wordt ook hoger als je zegt minimaal 10 of wat dan ook...quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:19 schreef SpermaDonor het volgende:
Wat is eigenlijk de gemiddelde prijs die jullie willen handhaven voor een pakket?
Ik doelde eigenlijk meer op het feit als je een basispakket zou samen stellen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:55 schreef BrandX het volgende:
Ik heb ook geen vast bedrag in gedachten.
Zoals het vorig jaar ging vond ik wel mooi. Mensen kwamen met wensen, en dat was meestal iets relatief kleins/goedkoops. En vervolgens kwam er een aanbieder die er zelf wat van maakte. Het volume en de waarde van de paketten varieerden enorm. Doch de waarde voor de ontvanger (als in niet financiele waarde) was enorm grooten daarom was het zo onwijs gaaf
okquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:28 schreef missyB het volgende:
aan cat 22 is gevraagd dit op zich te nemen
perfectquote:en zij is anderen om haar heen aan het verzamelen om te helpen.
had niet gelezen dat ze weg was, maar kan hier en daar een post gemist hebben.quote:Momenteel is zij even een paar daagjes weg maar neem aan dat d erest op poten komt nadat zij terug is.
Niet iedereen hoeft het te doen natuurlijk, als 1 iemand dat op zich neemt is genoeg. En aangezien yvonne VP is is het wel handig dat ze meebeslist over de actie gok ikquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:48 schreef loecje het volgende:
lijkt me toch dat cat dat heeft gedaan/gaat doen.
anders heeft yvonne straks haar pm box vol zitten met fok!kers die haar op dit topic wijzen.
Waarom zou er goedkeuring van yvonne moeten komen?quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:54 schreef kwiebuske het volgende:
Heb yvonne even een dm gestuurd met de link hiernaar en of ze even wil komen kijken
verder lees ik mee
als er officiele toestemming is kom ik terug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |