abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103476555
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 22:15 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Hoeveel pakketten er vorig jaar waren bedoel je? Dat waren er zo'n 50. Maar als de opzet dit jaar een andere insteek heeft kunnen dat er zomaar meer (of minder?) worden.

[..]

nee hoeveel grapjassen een "aanvraag" doen...
suck my asshole taco bender
  One tough cookie zondag 23 oktober 2011 @ 22:22:36 #127
169210 liesje1979
pi_103476765
Maar ik zie niet zo wat een Poll toevoegd. Dan heb je nog mensen denk ik die anoniem best op ja durven te klikken maar zich niet daadwerkelijk durven te melden bij de organisatie. Of mis ik iets?
pi_103476805
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 22:15 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ow absoluut. :Y Wat mij betreft mogen mensen (fokkers dus) ook voorgedragen worden.
wel met instemming van de betreffende user?
kan me een verhaal herinneren van vorig jaar dat er iemand (niet via fok) door anderen was aangedragen voor wat extra's met kerst maar degene dat helemaal niet leuk had gevonden
dat lijkt me ook niet de bedoeling
pi_103476831
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 22:20 schreef Remco_h het volgende:

[..]

nee hoeveel grapjassen een "aanvraag" doen...
Ah, op die fiets! Dat viel volgens mij best mee. Maar dat kwam ook door de opzet (berichtje in het topic of naar elisa). Een poll anoniem invullen is natuurlijk veel makkelijker en leuker. :') En dan krijg je vertekende cijfers.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_103477613
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 22:23 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ah, op die fiets! Dat viel volgens mij best mee. Maar dat kwam ook door de opzet (berichtje in het topic of naar elisa). Een poll anoniem invullen is natuurlijk veel makkelijker en leuker. :') En dan krijg je vertekende cijfers.
gewoon een topic zonder poll met de mededeling een pm naar de vertrouwenspersoon te doen..

denk dat je er dan wel bent
  One tough cookie zondag 23 oktober 2011 @ 22:36:16 #131
169210 liesje1979
pi_103477766
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 22:34 schreef Remco_h het volgende:

[..]

gewoon een topic zonder poll met de mededeling een pm naar de vertrouwenspersoon te doen..

denk dat je er dan wel bent
Maak maar een opzetje als je wilt. Met de mededeling dat ze zich in het topic kunnen melden maar ook een pm kunnen sturen naar de vertrouwenspersoon. Ook moet er een opzetje komen van de tekst ter promotie. Elisa had eerder al iets geschreven wat eigenlijk heel goed was.
  zondag 23 oktober 2011 @ 23:22:23 #132
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_103480525
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 22:01 schreef Cat22 het volgende:
Ik denk dat als je nu zo'n topic opent je teveel grapjassen krijgt die de poll invullen en je geen idee hebt hoe groot de vraag werkelijk is.

Zouden die ontvangers niet vanzelf komen als we een aansprekende actie voor gevers op touw zetten? Met dan uiteraard ook een 'aanmeld/por/PM nu de vertrouwenspersoon maar want je verdient zo'n pakket' topic.
Ik zou geen poll doen. Bedenk gewoon iets haske liefs en leuks, dan komt de rest vanzelf :Y

Er zijn best veel ontvangers die anoniem willen blijven. Snap ik :Y Wat ik héél leuk zou vinden, is als de ontvangers een fotootje mailen. Van hoe iets op tafel staat, of leeggegeten is, blij ontvangen wordt onder de kerstboom, etc. Ze kunnen er iets bij schrijven (of ze doen het niet; ook goed). Uiteraard mag ook dát anoniem (dan via de VP die jullie aanwijzen). Gewoon, als tastbaar beeld om de actie af te sluiten (in een sticky gesloten topic).
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  zondag 23 oktober 2011 @ 23:24:26 #133
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_103480622
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 23:22 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Ik zou geen poll doen. Bedenk gewoon iets haske liefs en leuks, dan komt de rest vanzelf :Y

Er zijn best veel ontvangers die anoniem willen blijven. Snap ik :Y Wat ik héél leuk zou vinden, is als de ontvangers een fotootje mailen. Van hoe iets op tafel staat, of leeggegeten is, blij ontvangen wordt onder de kerstboom, etc. Ze kunnen er iets bij schrijven (of ze doen het niet; ook goed). Uiteraard mag ook dát anoniem (dan via de VP die jullie aanwijzen). Gewoon, als tastbaar beeld om de actie af te sluiten (in een sticky gesloten topic).
Yep! Leuk! :Y Maar ook als ontvanger is zoiets erg leuk om te doen. Ik spreek uit ervaring dat het plezier en de liefde die je voelt bij het ontvangen van een pakket hartverwarmend is! O+
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  zondag 23 oktober 2011 @ 23:25:58 #134
33954 ElisaB
pi_103480698
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 23:24 schreef Ireth het volgende:
Yep! Leuk! :Y Maar ook als ontvanger is zoiets erg leuk om te doen. Ik spreek uit ervaring dat het plezier en de liefde die je voelt bij het ontvangen van een pakket hartverwarmend is! O+
Daar moest ik ook aan denken :)
pi_103480757
quote:
14s.gif Op zondag 23 oktober 2011 22:36 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Maak maar een opzetje als je wilt. Met de mededeling dat ze zich in het topic kunnen melden maar ook een pm kunnen sturen naar de vertrouwenspersoon. Ook moet er een opzetje komen van de tekst ter promotie. Elisa had eerder al iets geschreven wat eigenlijk heel goed was.
beter goed gejat dan slecht bedacht..... denk dat elisa haar oorspronkelijke op de lading behoorlijk dekte die heb ik dus maar keihard gepikt en een beetje aan gepast.

quote:
FHF Kerstpakketten seizoen 2.

In navolging van het "Kerstpakket, om iemand blij te maken" van vorig jaar zijn er weer wat animo checks om dit voor de komende feestdagen wederom op te starten.
De gevers willen geven, de planners willen plannen, echter zijn wij op zoek naar de ontvangers om te ontvangen.

Wordt jouw decembermaand een beetje zonniger als je gewoon eens iets leuks, nuttigs en / of lekkers van iemand ontvangt? Kunnen we jouw kerst wat opfleuren of ben je hard toe aan een duwtje in de rug, meld je dan! Dat mag hieronder in het topic, maar ook per PM aan de volgende mensen:

Vertrouwenspersoon : Yvonne
Contactpersoon : (vul hier maar een naam in van iemand die kan en wil)

Hulp vragen is een grote stap, maar doe het gewoon!

Wat kan jou het schelen dat de vertrouwenspersoon weet dat je tóch wel graag iets wilt krijgen. Je hoeft niet je hele verhaal te vertellen, je hoeft niet met je naam op internet, je hoeft geen eeuwige dank te beloven, je mag helemaal anoniem blijven (behalve voor de vertrouwenspersoon, want iemand moet natuurlijk zorgen dat het pakket uiteindelijk bij jou terecht komt). Wat kan je gebeuren, behalve misschien iets waar je even een beetje blij van wordt?!

Zet je schaamte, je twijfel, je angst en al het andere dat je tegenhoudt opzij, en drop gewoon een PM.

Dit is een Fokkers Helpen Fokkers actie, wat FHF inhoud kan je lezen in de FAQ
overigens denk ik wel dat yvonne even haar fiat moet geven voor haar pm doos vol gespamt kan worden. Omdat we Yvonne niet op willen zadelen met alles denk ik dat er een 2e persoon bij kan voor het ontvangen van de pm's.

Voor mij geen probleem, echter geen idee waar ik over 3 weken uitspook en zal atm niet direct kunnen reageren door wat zakenreizen de komende paar weken...
pi_103483081
Fijn dat we dit jaar weer lekker doorgaan met het geven van kerstpakketten O+
Ik zou ook graag wat bijdragen als er akkoord is van Fok! en er een rekening bekend is waarop geld ingezameld wordt.

Blijft het nu ook mogelijk dan om los van dit een pakket/kado aan te bieden?
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
  maandag 24 oktober 2011 @ 21:57:23 #137
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_103519651
Over de drempel om zoiets voor jezelf te vragen.

Ik geloof dat ik er vorig jaar 4-5 dagen over heb lopen twijfelen of ik het wel of niet zou doen.
Gewoon omdat je niet alleen gaat sturen van: "hoi, ik ben Marion en ik zou wel een kerstpakketje willen ontvangen"
Nee, er moest ook nog bij waarom. En dat is toch best een grote stap. Want ook al ken je de persoon niet naar wie je het stuurt, je moet toch iets vrij persoonlijks van jezelf kwijt.

En toen ging er bij (toen nog ) ons wat mis, dus is er nooit een pakket aangekomen. En heeft mijn exvriend (hij gebruikte toen mijn account voor bepaalde topics) iets vrij bots gepost en durfde ik zelf nooit meer te posten :@ Terwijl ik het juist zo'n lief initiatief vond
  maandag 24 oktober 2011 @ 23:15:49 #138
139770 Miasan
Roemer has it
pi_103524881
Oooh wat een leuk initiatief! Ik heb weinig tijd en geen auto om organisatorisch of logistiek te helpen, maar wil graag geld of dingetjes doneren. O+ Kan trouwens ook lekkere taartjes ofzo bakken, of moet het allemaal lang houdbaar zijn?

Nu we toch in de kerstsfeer zijn... waarom niet "FOK!kers koken voor FOK!kers"? Maar dat is weer iets voor een ander topic als er animo voor is. :D
Hoofdletter, komma,
punten en grammatica.
Bericht is leesbaar.
pi_103525036
idd fijn dat er een vervolg (lijkt) te komen.

En ElisaB _O_ voor de organisatie vorig jaar. Ik heb de neiging een poging te wagen je over te halen weer te organiseren, maar ik doe dat niet. ( as if dat indruk maakt ). Ik heb er alle vertrouwen in dat er een mooie actie uit rolt.
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  maandag 24 oktober 2011 @ 23:37:16 #140
33954 ElisaB
pi_103526453
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 21:57 schreef GimmeGore het volgende:

Ik geloof dat ik er vorig jaar 4-5 dagen over heb lopen twijfelen of ik het wel of niet zou doen.
Gewoon omdat je niet alleen gaat sturen van: "hoi, ik ben Marion en ik zou wel een kerstpakketje willen ontvangen"
Nee, er moest ook nog bij waarom. En dat is toch best een grote stap. Want ook al ken je de persoon niet naar wie je het stuurt, je moet toch iets vrij persoonlijks van jezelf kwijt.

En toen ging er bij (toen nog ) ons wat mis, dus is er nooit een pakket aangekomen. En heeft mijn exvriend (hij gebruikte toen mijn account voor bepaalde topics) iets vrij bots gepost en durfde ik zelf nooit meer te posten :@ Terwijl ik het juist zo'n lief initiatief vond
Ik ben blij dat je er weer bent! (uitroepteken)

quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 23:18 schreef komrad het volgende:
idd fijn dat er een vervolg (lijkt) te komen.

En ElisaB _O_ voor de organisatie vorig jaar. Ik heb de neiging een poging te wagen je over te halen weer te organiseren, maar ik doe dat niet. ( as if dat indruk maakt ). Ik heb er alle vertrouwen in dat er een mooie actie uit rolt.
Je maakt heel veel indruk, maar ik denk niet dat ik dit jaar enige voortrekkersrol zal vervullen; het is mijn jaar niet. In 2012 misschien weer :*
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 12:38:45 #141
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_103538111
Ik ben bereid om te geven, dat sowieso ^O^ Vorig jaar ook een kerstpakket ontvangen en ik wil iemand anders dat gevoel ook geven :)

Zou eventueel ook beschikbaar zijn om te helpen met het maken van de pakketten. Ben daarvoor ook bereid om te reizen.
Kaleidoscopiklimax
pi_103552934
quote:

Wat fijn dat je weer durft te posten!
Over dat laatste: dat vond ik dus zo naar, dat de bij sommige mensen misging. ;(

Misschien dat jij kunt aangeven wat voor jou drempelverlagend zou werken om zo'n pakket te vragen. Want het zou jammer zijn als de daardoor mensen afschrikken.

Verder heb ik deze dagen weinig tijd om mee te lezen, hopelijk lukt me dat vrijdag wel.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 23:02:20 #143
33954 ElisaB
pi_103564218
quote:

Je bedoelt toch hopelijk dat dit van jezelf moest :@ Of hebben we ergens vorig jaar de indruk gewekt dat iedereen uit de doeken moest doen wáárom er iets gewenst was? Ik hoop het toch niet :@
pi_103570088
Ik heb wel een auto en wil in de omgeving van arnhem wel pakketten rondbrengen en natuurlijk wil ik ook doneren.
  woensdag 26 oktober 2011 @ 13:23:48 #145
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_103579092
even een *O* omdat de kerstpakketen aktie weer komt
ook dit jaar wil ik weer mee helpen of met spulletjes of met geld
jammer genoeg geen rijbewijs in bezit, maar wel bereid om op locatie te komen helpen
zelf woon ik in zuid-holland in een gat naast leiden :P
W
Z
E
pi_103579149
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 13:23 schreef rebel-angel het volgende:
even een *O* omdat de kerstpakketen aktie weer komt
ook dit jaar wil ik weer mee helpen of met spulletjes of met geld
jammer genoeg geen rijbewijs in bezit, maar wel bereid om op locatie te komen helpen
zelf woon ik in zuid-holland in een gat naast leiden :P
Dan mag je met mij meerijden, ik woon ook in een gat naast Leiden :P en ik heb al aangeboden te chauffeuren

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 26-10-2011 13:25:16 ]
  woensdag 26 oktober 2011 @ 13:32:59 #147
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_103579481
*O* gezellig
W
Z
E
  woensdag 26 oktober 2011 @ 13:34:42 #148
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_103579565
quote:
11s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 23:02 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Je bedoelt toch hopelijk dat dit van jezelf moest :@ Of hebben we ergens vorig jaar de indruk gewekt dat iedereen uit de doeken moest doen wáárom er iets gewenst was? Ik hoop het toch niet :@
Nou het kwam op mijn over alsof je op zijn minst moest aangeven waarom je graag een kerstpakket zou willen ontvangen.
Maar dat kan misschien ook aan mij liggen omdat ik zelf toen heel erg in een periode zat waarbij het nog net niet "sorry dat ik besta" was, dus iets voor mezelf vragen zou ik absoluut niet zomaar doen. Alleen als daar een goede rede voor was.
  Boks-Chick donderdag 27 oktober 2011 @ 13:08:23 #149
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_103621031
quote:
17s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 09:25 schreef Sjeen het volgende:
*meeleest...
Idem hier.
Ontvangstpunt kan ik niet zijn, want dat zouden dan mijn buren gaan zijn en die worden daar dan niet blij van :'). Maar als ik in Zuid-Holland nodig ben om pakketten rond te rijden, prima.
Mocht er een verdwaald zeelandpakket tussen zitten, is dat vast ook te combineren met een creatief bedrijfsbezoek van mijn werk (dat voor een deel locaties in Zeeland heeft), ook al kom ik daar zelden :P
lolwut
pi_103623906
Ik kan evt. genoeg spullen opslaan zodat de pakketten bij mij gemaakt zouden kunnen worden. Op mijn werk (Utrecht) kan ik spullen ontvangen en zou ik mee naar huis(dorp naast Tiel) kunnen vervoeren.
Ze uitdelen wil ik ook wel :) Rijd elke dag tussen Tiel/Utrecht heen en weer en ben bereid een ommetje te maken :)

edit: en makro pasje aanwezig hier, dus ook de mogelijkheid om dingen groot in te kopen.

[ Bericht 8% gewijzigd door Puala op 27-10-2011 14:53:43 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')