Laat hem veel luisteren naar Soulja boy telleMquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:12 schreef coban het volgende:
Ik wil wel als eerst jongentje iig. En dan ga ik hem op 3jarige leeftijd airmaxies en swag geven
Niet echt, udowu.nl is nog steeds niet online en P_z haat mij, niks veranderd dus.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Rez!nog wat spannends gebeurt hier?
[..]
Spaghetti, tevens speedking
en de rest natuurlijk.
Beter als eerste schoentjes Air Max. Is serieus waar beste voor ontwikkeling van voetjes want maxies vormen naar de voet alle andere schoenen vormt de voet naar de schoenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:12 schreef coban het volgende:
Ik wil wel als eerst jongentje iig. En dan ga ik hem op 3jarige leeftijd airmaxies en swag geven
Ik wil ze wel eens in het jaar zien he? Die 11.5 koters? Bij voorkeur na Kerst, dan hebben ze hun jaarlijkse wasbeurt net achter de rug.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:12 schreef coban het volgende:
Die is opgepaktquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:12 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Laat hem veel luisteren naar Soulja boy telleM
Gewoon twee houten plankjes die worden vastgemaakt aan de voeten met touwtjes.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Beter als eerste schoentjes Air Max. Is serieus waar beste voor ontwikkeling van voetjes want maxies vormen naar de voet alle andere schoenen vormt de voet naar de schoen
Ok ok gr gr
Drugs dit dat allesquote:
netjes!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:13 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ey luister dan
oke ik wilde serieus iets zeggen mr ben vergeten wat ;')
NEE WAAR DANquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:13 schreef LompeHork het volgende:
[..]
HOI MK! JIJ KRIJGT VAN MIJ EEN SPECIALE HOI, ZIE JE DAT?
ja en de rest van je leven krom liggen omdat kind speciale schoenen nodig heeftquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gewoon twee houten plankjes die worden vastgemaakt aan de voeten met touwtjes.
Beter laat je je koters eerst lange tijd op blote voeten lopen, dat is nog het beste.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Beter als eerste schoentjes Air Max. Is serieus waar beste voor ontwikkeling van voetjes want maxies vormen naar de voet alle andere schoenen vormt de voet naar de schoen
Ok ok gr gr
IN DIE POST TOG?quote:
Hell no!quote:
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:13 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik wil ze wel eens in het jaar zien he? Die 11.5 koters? Bij voorkeur na Kerst, dan hebben ze hun jaarlijkse wasbeurt net achter de rug.
wil jij zeggen dat je al kinderen hebtquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:14 schreef coban het volgende:
[..]
WIL JIJ ZEGGEN MIJN KINDEREN STINK?
Ja d0h.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Beter laat je je koters eerst lange tijd op blote voeten lopen, dat is nog het beste.
[..]
IN DIE POST TOG?
Bwehehehequote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:14 schreef coban het volgende:
[..]
WIL JIJ ZEGGEN MIJN KINDEREN STINK?
Wat kan mij die hongernegertjes nou boeien? Die blijven gewoon lekker in Afrika.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ja en de rest van je leven krom liggen omdat kind speciale schoenen nodig heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |