en daar ben ik juist bang voor, dat Frankrijk toevallig een opleving krijgt en wel met flair weet te spelen, dat geeft me die 1% onzekerheid dat we niet winnen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:58 schreef knnth het volgende:
Op basis van het vertoonde spel gun ik NZ de titel. Frankrijk heeft veel te weinig van hun gebruikelijke flair laten zien, dat betonrugby van hun verdient geen prijs
inderdaad, NZ heeft het laatste jaar veel ellende mee gemaakt en ik denk dat bij een overwinning volledig uit zijn dak gaat, al was het alleen maar om even de aardbevingen, mijnramp en en lekkende olietanker te vergetenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:26 schreef knnth het volgende:
1%? Eerder 20-30% ... ben er nog niet heel gerust op. Denk (en hoop) wel dat áls het loopt, NZ er gelijk de frustraties van 1999 en 2007 de vrije loop laat.
Same herequote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:48 schreef Nielsch het volgende:
Ik ben eigenlijk wel neutraal deze zondag. Ik hoop (misschien tegen beter weten in) dat het toch een spannende wedstrijd gaat worden en als Frankrijk dan wint, ach, daar kan ik wel mee leven dan.
Doorgaans werkt het WK zelf al verlammend op de AB's. (Een van de) favoriet(en) zijn ze altijd wel. Niet alleen in eigen land.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Same here
Er staat natuurlijk wel veel spanning op voor de AB's, favoriet, in eigen land, dat kan verlammend werken
Dat zal met een finale alleen maar erger zijn toch?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:56 schreef Beavis het volgende:
[..]
Doorgaans werkt het WK zelf al verlammend op de AB's. (Een van de) favoriet(en) zijn ze altijd wel. Niet alleen in eigen land.
Ik mag hopen van niet!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat zal met een finale alleen maar erger zijn toch?
Serieusquote:
Ik hoop dat Wales niet al haar kruit heeft verschoten tegen Frankrijk. Voor Australië kan het alleen maar beter gaan trouwens - die hebben een baggertoernooi achter de rug...quote:Op donderdag 20 oktober 2011 08:54 schreef star_gazer het volgende:
De troostfinale wordt een betere pot dan de finale
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |