Er is ook geen onderbouwing, die cijfers zijn niet betrouwbaar.quote:Op maandag 5 december 2011 13:11 schreef Bosbeetle het volgende:
waarom zou je YT views niet serieus nemen het zijn toch de kijkcijfers van dat medium....
Oh die cijfers zullen best kloppen maar meneer doet net alsof het ineens goede muziek is omdat er zo vaak op die youtube link geklikt is. Als je kijkt naar de andere nummers in die lijst dan kom je al snel tot een andere conclusie. Dat bedoel ik er mee te zeggen.quote:Op maandag 5 december 2011 13:11 schreef Bosbeetle het volgende:
waarom zou je YT views niet serieus nemen het zijn toch de kijkcijfers van dat medium....
Gaan we haten op Nick & Simon?quote:Op dinsdag 6 december 2011 09:44 schreef neilpad het volgende:
[..]
Oh die cijfers zullen best kloppen maar meneer doet net alsof het ineens goede muziek is omdat er zo vaak op die youtube link geklikt is. Als je kijkt naar de andere nummers in die lijst dan kom je al snel tot een andere conclusie. Dat bedoel ik er mee te zeggen.
quote:Op woensdag 7 december 2011 19:17 schreef Metaan het volgende:
Geniale Gers versie van Paradise/Coldplay
KIJKSquote:
Beter dan het origineelquote:Op woensdag 7 december 2011 19:17 schreef Metaan het volgende:
Geniale Gers versie van Paradise/Coldplay
Ze faalt soms een beetjequote:Op woensdag 14 december 2011 19:50 schreef Da hopman het volgende:
Anderzijds..... nu met verstaanbare tekst.
Het zegt dat er heel veel mensen heel vaak op een knopje klikken.quote:KIJKS
Doe toch alsjeblieft normaal man, het behalen van views zegt helemaal niks:
Op welk knopje hebben ze gelikt? Ik volg je niet.quote:Op donderdag 15 december 2011 14:25 schreef Metaan het volgende:
[..]
Het zegt dat er heel veel mensen heel vaak op een knopje klikken.
Relevant idd.
Maar daarom hoef jij het nog niet leuk te vinden.
Jezus wat ben jij zielig.quote:Op donderdag 15 december 2011 16:44 schreef Leanishibe het volgende:
[..]
Op welk knopje hebben ze gelikt? Ik volg je niet.
Echt hequote:
Ja, want alle nummers van Gers hebben onoriginele teksten.quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:36 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik krijg pijnlijke oren van het verschrikkelijke muziek van Gers Pardoel. Serieus, waarom is dit een hit?
Zelfs Lange Frans & Baas B kunnen met originelere teksten komen, en zijn stem gaat door merg en been. Hij lift mee op het succes van Bruno Mars maar dan zonder ritmische talent.
Ik hoop dat je begrijpt dat 'kliks' minstens net zo achterlijk klinkt als 'kijks'.quote:Op zondag 25 december 2011 13:23 schreef Metaan het volgende:
Neem je mee: 8.057.877 kliks
Gers is op grote dingen!
Voor beperkte conformistische en zure geesten kan ik me dat goed voorstellen ja.quote:Op zondag 25 december 2011 13:28 schreef Tompsen het volgende:
[..]
Ik hoop dat je begrijpt dat 'kliks' minstens net zo achterlijk klinkt als 'kijks'.
Precies, fatsoenlijke, ruimdenkende mensen kunnen dat niet belachelijk vinden klinken he.quote:Op zondag 25 december 2011 13:32 schreef Metaan het volgende:
[..]
Voor beperkte conformistische en zure geesten kan ik me dat goed voorstellen ja.
Tot 10 miljoen kliks dan maar weer...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |