Superniemeernormaal.quote:Op zondag 20 november 2011 20:35 schreef Metaan het volgende:
4835299 views......dinsdag neemt ie je mee de 5 miljoen over.
5,2 miljoenquote:Op donderdag 24 november 2011 00:08 schreef Tim86 het volgende:
Ben benieuwd hoeveel kliks hij inmiddels heeft..
Je begrijpt het niet hequote:Op woensdag 23 november 2011 16:11 schreef TheGOAT het volgende:
Ik ken je niet zo lang maar je lijkt op Barbie,
en dat zou ook kunnen komen door die 5 bacardi
...
Ik ken je niet zo lang maar je lijkt op Nikki,
en dat zou ook kunnen komen door die 15 whisky
Leg het uit dan?quote:Op vrijdag 25 november 2011 09:18 schreef Snuf. het volgende:
Ik had Gers ook wel verwacht op de nieuwe plaat van Sef trouwens.
[..]
Je begrijpt het niet he
Ik vind 20.03 ook verreweg het slechtste nummer.quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:23 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
En 20.03, wat een verschrikkelijk nummer vind ik dat ook zeg, tjemig. Snap niet dat mensen dit een goed album vinden, vind het echt matig hoor.
4, 5 briljanten, welke liedjes vind jij dat dan? Ik kom zelf niet verder dan 'ik neem je mee' (al hoef ik die ook geen 100 x te luisteren), Bagahedrager (chill liedje), eenzaam op de bank (gevoel) en op zoek naar de symfonie (chille sound, inhoud is vrij dramatisch). Verder zijn de liedjes echt heel slecht, en een top cd moet wel een algemeen niveau hebben vind ik.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:03 schreef Metaan het volgende:
[..]
Ik vind 20.03 ook verreweg het slechtste nummer.
Maar een cd waar 4 a 5 briljantjes op staan is toch echt wel een top cd hoor!
De eerste is situatie 1, waarna hij vertelt hoe hij veranderd is in situatie 2, wat met eenzelfde opening begint om aan te geven dat het situatie 2 isquote:
Briljantjes:quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:48 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
4, 5 briljanten, welke liedjes vind jij dat dan? Ik kom zelf niet verder dan 'ik neem je mee' (al hoef ik die ook geen 100 x te luisteren), Bagahedrager (chill liedje), eenzaam op de bank (gevoel) en op zoek naar de symfonie (chille sound, inhoud is vrij dramatisch). Verder zijn de liedjes echt heel slecht, en een top cd moet wel een algemeen niveau hebben vind ik.
Kanye West had toen 'Graduation', met een aantal monster hits zoals 'can't tell me nothing', 'stronger' 'good life', 'flashing lights'. Maar de rest van de liedjes waren ook zeker hit-waardig, en zeker niet vervelend om te luisteren en dat vind ik nu wel. Luister echt alleen deze 4 liedjes, die anderen hoef ik écht niet te horen, dan zet ik de muziek uit. Snap je wat ik bedoel? Een album moet lekker 'wegspelen', idd in de auto om te chillen ofzo, maar daarvoor is de rest veeeel te slecht vind ik.
Als je albums briljant gaat vinden vanwege hun aantal 'hits' moet je wel erg weinig liefde voor muziek hebben.quote:Op zondag 27 november 2011 15:22 schreef Metaan het volgende:
[..]
Briljantjes:
Neem je mee
Denk
We missen je
Bagagedrager
Eenzaam op de bank
Spookstad
Alleen het nummer met Guus (20.03) vind ik een butsnummer.
De rest luistert redelijk aangenaam weg.
Bijzonder want de meeste cd's hangen op 1 (meestal) of 2 hits. En de rest wat fillers.
Het gaat vooral om het aantal clicks hoor.quote:Op zondag 27 november 2011 16:45 schreef Seam het volgende:
[..]
Als je albums briljant gaat vinden vanwege hun aantal 'hits' moet je wel erg weinig liefde voor muziek hebben.
Dit dus.quote:Op donderdag 24 november 2011 00:07 schreef MCH het volgende:
Ik hoor telkens een slechte versie van Extince rappen/zingen.
Iddquote:Op zondag 27 november 2011 16:45 schreef Seam het volgende:
[..]
Als je albums briljant gaat vinden vanwege hun aantal 'hits' moet je wel erg weinig liefde voor muziek hebben.
Er is ook geen onderbouwing, die cijfers zijn niet betrouwbaar.quote:Op maandag 5 december 2011 13:11 schreef Bosbeetle het volgende:
waarom zou je YT views niet serieus nemen het zijn toch de kijkcijfers van dat medium....
Oh die cijfers zullen best kloppen maar meneer doet net alsof het ineens goede muziek is omdat er zo vaak op die youtube link geklikt is. Als je kijkt naar de andere nummers in die lijst dan kom je al snel tot een andere conclusie. Dat bedoel ik er mee te zeggen.quote:Op maandag 5 december 2011 13:11 schreef Bosbeetle het volgende:
waarom zou je YT views niet serieus nemen het zijn toch de kijkcijfers van dat medium....
Gaan we haten op Nick & Simon?quote:Op dinsdag 6 december 2011 09:44 schreef neilpad het volgende:
[..]
Oh die cijfers zullen best kloppen maar meneer doet net alsof het ineens goede muziek is omdat er zo vaak op die youtube link geklikt is. Als je kijkt naar de andere nummers in die lijst dan kom je al snel tot een andere conclusie. Dat bedoel ik er mee te zeggen.
quote:Op woensdag 7 december 2011 19:17 schreef Metaan het volgende:
Geniale Gers versie van Paradise/Coldplay
KIJKSquote:
Beter dan het origineelquote:Op woensdag 7 december 2011 19:17 schreef Metaan het volgende:
Geniale Gers versie van Paradise/Coldplay
Ze faalt soms een beetjequote:Op woensdag 14 december 2011 19:50 schreef Da hopman het volgende:
Anderzijds..... nu met verstaanbare tekst.
Het zegt dat er heel veel mensen heel vaak op een knopje klikken.quote:KIJKS
Doe toch alsjeblieft normaal man, het behalen van views zegt helemaal niks:
Op welk knopje hebben ze gelikt? Ik volg je niet.quote:Op donderdag 15 december 2011 14:25 schreef Metaan het volgende:
[..]
Het zegt dat er heel veel mensen heel vaak op een knopje klikken.
Relevant idd.
Maar daarom hoef jij het nog niet leuk te vinden.
Jezus wat ben jij zielig.quote:Op donderdag 15 december 2011 16:44 schreef Leanishibe het volgende:
[..]
Op welk knopje hebben ze gelikt? Ik volg je niet.
Echt hequote:
Ja, want alle nummers van Gers hebben onoriginele teksten.quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:36 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik krijg pijnlijke oren van het verschrikkelijke muziek van Gers Pardoel. Serieus, waarom is dit een hit?
Zelfs Lange Frans & Baas B kunnen met originelere teksten komen, en zijn stem gaat door merg en been. Hij lift mee op het succes van Bruno Mars maar dan zonder ritmische talent.
Ik hoop dat je begrijpt dat 'kliks' minstens net zo achterlijk klinkt als 'kijks'.quote:Op zondag 25 december 2011 13:23 schreef Metaan het volgende:
Neem je mee: 8.057.877 kliks
Gers is op grote dingen!
Voor beperkte conformistische en zure geesten kan ik me dat goed voorstellen ja.quote:Op zondag 25 december 2011 13:28 schreef Tompsen het volgende:
[..]
Ik hoop dat je begrijpt dat 'kliks' minstens net zo achterlijk klinkt als 'kijks'.
Precies, fatsoenlijke, ruimdenkende mensen kunnen dat niet belachelijk vinden klinken he.quote:Op zondag 25 december 2011 13:32 schreef Metaan het volgende:
[..]
Voor beperkte conformistische en zure geesten kan ik me dat goed voorstellen ja.
Tot 10 miljoen kliks dan maar weer...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |