Dat dacht ik dus ook. Hij is eerst in Dansatoria en dan in de Rozenboom. Wat doet hij daarquote:Op maandag 24 oktober 2011 23:25 schreef Koosnaam het volgende:
Is Nick eigenlijk nog eigenaar/ betrokken bij de rozenboom?
Vond het erg opvallend dat hij eerst zat de drinken in dat dansotoria en even later in de Rozenboom liep. (En heel toevallig natuurlijk Charlie zag)
Dit was de eerste aflevering die ik van GTST zag. Ik mocht helaas alleen vrijdagen kijken van m'n moeder destijds dus ik volgde het nog niet..quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:08 schreef Frey het volgende:
[..]
De Ludo tune![]()
En ook nog een andere Sanders tune.
Deze versie van de Ludo Tune vond ik altijd het beste.quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:08 schreef Frey het volgende:
[..]
De Ludo tune![]()
En ook nog een andere Sanders tune.
Dansatoria & vooral De Rozenboom zijn sowieso the hangouts van Meerdijk.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 07:05 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook. Hij is eerst in Dansatoria en dan in de Rozenboom. Wat doet hij daar
Er zit toch ook een fitnesszaal?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:43 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Dansatoria & vooral De Rozenboom zijn sowieso the hangouts van Meerdijk.
Erg geloofwaardig, dat iedereen hotel De Rozenboom in en uit loopt, om wat voor reden dan ook.
Lijkt meer een buurt-soos.
Ze zullen daar dan ook een goede omzet draaien.
Volgens mij gaan er heel vaak mensen heen die geen gast zijn daar. De enige die me nou te binnen schiet is Lorena volgens mij toen ze zo met Frederik bezig was.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:58 schreef GoWithIt het volgende:
[..]
Is die dan bedoeld voor zomaar iedereen? Niet alleen voor gasten?
quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:11 schreef ejiraM het volgende:Bovendien is het antwoord op wat ze daar doet toch redelijk makkelijk; "Werkstuk over adoptie, ik had een aantal vragen en wilde graag meer informatie.." Hoe moeilijk kan het zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil zo graag die afleveringen met Ludo en de wraak op Huib weer zien.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:32 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Deze versie van de Ludo Tune vond ik altijd het beste.
Ik ook niet. Het is gewoon hetzelfde gezeik als destijds toen Sjors zwanger was. Het enige dat nu ontbreekt - godzijdank! - is het constant wrijven over die buik.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:13 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Ik wordt niet goed van dat gedoe met dat kindje...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |