En dan wil Rikki haar kind weer terug. Die zie je natuurlijk van mijlenver al aan komen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:53 schreef Stout64 het volgende:
[..]
Maar ze doen het natuurlijk niet langs de officiele weg.
Dat is dan ook niet de reden dat die ontmoeting er in is geschreven. Die is erin geschreven zodat Ricki erachter komt dat Sjors en Bing graag willen adopteren.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:11 schreef ejiraM het volgende:
Bovendien is het antwoord op wat ze daar doet toch redelijk makkelijk; "Werkstuk over adoptie, ik had een aantal vragen en wilde graag meer informatie.." Hoe moeilijk kan het zijn
Daarom is deze hele verhaallijn ook zo ontzettend irritant. Maar idd zo zal het wel gaan lopen. Wat een baas is Jeffquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:10 schreef loezzzje het volgende:
[..]
En dan wil Rikki haar kind weer terug. Die zie je natuurlijk van mijlenver al aan komen.
Eens ik kan niet wachten tot het voorbij is, sowieso verhaallijnen met zwanger dit, baby zus, adoptie zo komen me momenteel echt m'n strot uitquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:50 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Daarom is deze hele verhaallijn ook zo ontzettend irritant. ..
Tanya had van mij langer mogen blijvenquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:16 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Kan er niet net zo vaak een gijzeling, ontvoering of vijandige zakelijke overname plaatsvinden als dat iedereen daar nu te pas en te onpas een kind krijgt/niet krijgt/wilt krijgen/niet wilt krijgen?
Dat is verhaaltechnisch. Als hij haar had verteld dat het is omdat ze is vreemdgegaan met Nick, kan ze dat meteen ontkennen en zeggen dat hij liegt, maar dan heb je geen verhaallijn. Vandaar dat ze Rik het laten verzwijgen. Wel grappig dat je dat Rik aanrekentquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:50 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Daarom is deze hele verhaallijn ook zo ontzettend irritant. Maar idd zo zal het wel gaan lopen. Wat een baas is Jeffen Tanya
wat een hilarisch gestoord mens is dat
![]()
Ben sinds vandaag geen Rik fan meerniet eens het lef hebben om tegen Charlie te zeggen waarom hij haar wegstuurt.
Vanwege de flexwet moeten ze inderdaad soms een tijdje weg, maar anders zou ik het onzin vinden dat aan het eind van de rit iemand weg zou moeten. Waarom moet er na een strijd eentje compleet overwinnen en de ander compleet verslagen zijn? Het mooie is juist als er een gezond evenwicht is tussen 2 vijanden: dan wint de een, dan wint de ander, dan staat de strijd op een laag pitje en doen ze beiden hun eigen dingen (een week of 6), dan beginnen ze weer een nieuwe strijd.quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:29 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Tanya had van mij langer mogen blijvenAchteraf gezien ging het ontzettend snel eigenlijk. Hopelijk komt ze idd terug
Nick en Maxime zijn de enige die voor een opstootje kunnen zorgen, maar dat maakt het minder leuk omdat ze familie zijn van Ludo, en er moet aan het eind van de rit altijd weer èèn van de 2 een tijdje weg.
Ik denk niet dat we Tanya nog terug zullen zien. En verwacht ook niet dat Jef en Laura de komende periode nog interessante verhaallijnen gaan krijgen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:29 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Tanya had van mij langer mogen blijvenAchteraf gezien ging het ontzettend snel eigenlijk. Hopelijk komt ze idd terug
Nick en Maxime zijn de enige die voor een opstootje kunnen zorgen, maar dat maakt het minder leuk omdat ze familie zijn van Ludo, en er moet aan het eind van de rit altijd weer èèn van de 2 een tijdje weg.
Volledig mee eens.quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:16 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Eens ik kan niet wachten tot het voorbij is, sowieso verhaallijnen met zwanger dit, baby zus, adoptie zo komen me momenteel echt m'n strot uit![]()
Kan er niet net zo vaak een gijzeling, ontvoering of vijandige zakelijke overname plaatsvinden als dat iedereen daar nu te pas en te onpas een kind krijgt/niet krijgt/wilt krijgen/niet wilt krijgen?
De Ludo tunequote:
En net als Nick toendertijd, komt ook zij weer terug!quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:09 schreef bobjuh het volgende:
Mary-Lou van Steenis deed het wel geweldig
Precies dat is wat ik zou willen zien!! (vetgedrukte)quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Vanwege de flexwet moeten ze inderdaad soms een tijdje weg, maar anders zou ik het onzin vinden dat aan het eind van de rit iemand weg zou moeten. Waarom moet er na een strijd eentje compleet overwinnen en de ander compleet verslagen zijn? Het mooie is juist als er een gezond evenwicht is tussen 2 vijanden: dan wint de een, dan wint de ander, dan staat de strijd op een laag pitje en doen ze beiden hun eigen dingen (een week of 6), dan beginnen ze weer een nieuwe strijd.
Ik noem Helen en Martine, Ludo en Dian#2, Ludo en Bowien: ze waren zeker een seizoen of 3 vijanden van elkaar maar beide partijen bleven overeind
Helaas weer te weinig mee gedaan. Het begon nu pas.quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:42 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ze behoorlijk goed gespeeld heeft.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:16 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Eens ik kan niet wachten tot het voorbij is, sowieso verhaallijnen met zwanger dit, baby zus, adoptie zo komen me momenteel echt m'n strot uit![]()
En terug uit Tokyo! Nu maar wachten tot hij zijn zoon en kleinzoon op komt zoeken in Meerdijkquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:36 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[ afbeelding ]
Wilbert Gieske: tegenwoordig met baard
Maar ja... wie zit op nog een ouwe zak te wachten dan? Ze zijn juist aan het verjongen en gezien het aantal kijkers tegenwoordig slaat dat aardig aan.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:49 schreef ejiraM het volgende:
[..]
En terug uit Tokyo! Nu maar wachten tot hij zijn zoon en kleinzoon op komt zoeken in MeerdijkToch jammer dat de schrijvers hem niet goed in de gaten houden, want hij heeft toch in een interview aangegeven dat hij best terug zou willen keren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |