Die heb ik dus grotendeels gemist aangezien ik het moest doen met wat op televisie kwamquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:36 schreef Tegan het volgende:
Mijn zussen waren hooked, maar ik vind het niets. Zelfde met Aladdin.
Ik vond Assepoester en De Kleine Zeemeermin enzo wel leuk als kind. Verder kan ik me even niets herinneren
.
Hier stond dus Titanic, mensen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:36 schreef Tegan het volgende:
Ik heb eigenlijk geeeeeeeeeeen idee wat mijn eerste bioscoopfilm was.
Die van mij was volgens mij een van de Asterix tekenfilms toen ik een jaar of 6 was ofzo.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:36 schreef Tegan het volgende:
Ik bedacht me net dat dat niet waar wasquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:38 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Hier stond dus Titanic, mensen.
De troetelbeertjesquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:36 schreef Tegan het volgende:
Ik ben op m'n 13e met m'n vader naar Seven geweest.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:44 schreef KomtTijd... het volgende:
Die heb ik ook alleen op video gezien.
Ik weet nog wel dat ik een keer met een kinderfeestje naar Entrapment ben geweest. Ik geloof ook nooit dat dat 100% legaal was...
Toen was ik 8quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben op m'n 13e met m'n vader naar Seven geweest.mijn ouders
/b/ heeft de naam verpestquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:18 schreef Tegan het volgende:
Niet de enige fucked up vertalingen. Of eigenlijk was het origineel dus al kut.
M'n broer loopt me altijd alle gave films in te peperen die hij in de bios heeft gezien, zoals Terminator 2, Silence of the Lambs, Dracula, Interview with the vampire en Pulp Fiction enzo. Jaloersquote:
QFT.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:41 schreef KomtTijd... het volgende:
En de matrix 1 vind ik nog steeds een van de beste films ooit. Maar die heb ik ook niet in de bios gezien.
Als je deel 1 niet gezien hebt is dat ook niet heel raarquote:Op donderdag 20 oktober 2011 06:25 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb van The Matrix alleen deel twee en drie in de bios gezien. Wat een klotefilms. Ik begreep er niks van
Wel op dvd, slimpie.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 08:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je deel 1 niet gezien hebt is dat ook niet heel raar
Info achterhoudenquote:
quote:
Gelukkig niet.quote:
Stoppen? Bestonden ze nog dan?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 08:46 schreef Kuukske het volgende:
Ohh oké. Dan zul je ook niet wenen om het feit dat ze ermee stoppen. Maar wie vond Westlife dan wél het einde.. Ik ken iemand die dat helemaal tof vond. Shit. Nu moet ik serieus nadenken.
Ik vanavond! Van de bewonerscommissie.quote:
De neuk met de brandveiligheid, het lekkende dak en de ramen waar de tocht doorheen komt, zolang het internet maar snel is.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:34 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik vanavond! Van de bewonerscommissie.
Ik ga maar even melden dat ik het geen puick plan vind dat we volgend jaar 4x zoveel voor ons internet moeten betalen voor een 5x zo trage verbinding waarmee het bovendien onmogelijk is skype, torrents, facebook, remote desktop enz te gebruiken omdat het hele complex achter één IP gestopt wordt.
Ga Batman spelen man!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:19 schreef Godtje het volgende:
Waarom delen mensen internet en is er een internet commissie? Leef je in China?
Betaald kinderen afzeiken omdat je ziek en daarom chagrijnig bent. Ik zou het wel weten!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:27 schreef rhubarbje het volgende:
oooh sorry ik moet ff zeiken hoor
ik ben ziek en ik moet morgen nog 1 dag werken voor de vakantie!
dan wil ik me natuurlijk niet ziek melden!
ik heb ook nog 2 toetsen staan en anders hebben die jong voor niets geleerd
bah
Gelukkig hoef je nog maar tot je 67e!quote:
ik moet echt zo nodig de loterij winnen...quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gelukkig hoef je nog maar tot je 67e!
Dat.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik moet echt zo nodig de loterij winnen...
Of die niksnut van een vriendje eruit schoppen en een kerel zoeken die je financieel onderhoudt.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:13 schreef rhubarbje het volgende:
ik moet echt zo nodig de loterij winnen...
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De neuk met de brandveiligheid, het lekkende dak en de ramen waar de tocht doorheen komt, zolang het internet maar snel is.
Zolang het een synchrone gigabit verbinding is voor 3 euro in de maand, hoor je mij niet klagenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:19 schreef Godtje het volgende:
Waarom delen mensen internet en is er een internet commissie? Leef je in China?
Wat zei de commissie?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:13 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
[..]
Zolang het een synchrone gigabit verbinding is voor 3 euro in de maand, hoor je mij niet klagen
quote:
pas maar op straks krijg je het ook hahaquote:
Allang gedaanquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:11 schreef Pheno het volgende:
Hier ook even vragen, want jullie doen dat wel. Omdat het kan
Hulp gevraagd!
De eindsprint is ingezet. Nog precies een week te gaan waarin gestemd kan worden op FOK.nl voor de Website van het Jaar. Stemmen kan nog tot 10:00 uur op 28 oktober!
http://www.websitevanhetjaar.nl/vote.php?id=139
Door de macaroniquote:
Je deed het alleen voor de kans op de Lavazza ?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:16 schreef Anthraxx het volgende:
Allang gedaan.
Niet dat het positief was
Niet eens.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je deed het alleen voor de kans op de Lavazza ?
Lekker!quote:
Altijd als het weer wat omslaat, zie het overal om me heen. Zowel op het werk als privé.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:20 schreef rhubarbje het volgende:
jeetje ik wist niet dat het zo heerste!
hopelijk duurt het bij mij niet zo lang want ik heb geen tijd
geen ideequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Altijd als het weer wat omslaat, zie het overal om me heen. Zowel op het werk als privé.
Wat heb je precies?
Wel grappig voor ons als je er een filmpje van maakt!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:29 schreef rhubarbje het volgende:
owja en omdat ik zo'n last heb van mijn keel drink ik kei veel
niet zo'n handige combi dus
Dan heb je afleiding en voel je je een stuk beter. Je ziet, ik heb het beste met je voor lieve Rhu!quote:
Koffiequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je deed het alleen voor de kans op de Lavazza ?
Zo ben ik hè!quote:
Wat zijn 'jouw' drankjes eigenlijk CL?quote:
Ik heb niet één vast drankje. Ja, melkquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zo ben ik hè!
[..]
Wat zijn 'jouw' drankjes eigenlijk CL?
Die Spa's met smaakjes zijn vaak erg lekker idd.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb niet één vast drankje. Ja, melk. Heb nu iets met passion fruit ofzo van Spa liggen, die is wel lekker.
Niet liegen de jouwe is bier!quote:
Er is ter plekke op de ALV een commissie opgericht die de woningcorporatie gaat vertellen dat ze dood zijn en klootzakken moeten. En dan komt het allemaal goedquote:
Ik had vanochtend iemand aan de telefoon van een of andere club uit Amsterdam die kennelijk iedereen langs bellen die zich ziek heeft gemeld. Die deed het voorkomen alsof het halve land met dezelfde klachten thuis zit.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Altijd als het weer wat omslaat, zie het overal om me heen. Zowel op het werk als privé.
Wat heb je precies?
Dat is echt kut ja. Voel je echt compleet debiel omdat je niks meer verstaatquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:23 schreef rhubarbje het volgende:
mijn oren raken ook meer en meer dicht
vreselijk vervelend
quote:
Tuurlijk wel!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 11:34 schreef KomtTijd... het volgende:
Je hoort ook helemaal geen tv te kijken 's ochtends
wat dan?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 11:34 schreef Tegan het volgende:
De kip was goed.
Fijn dat je je weer iets beter voelt.
Ik kreeg de raarste mail van een nieuwe medewerkster.
En ik heb niets gedaan of verandert ooit uiteraard. Lekker wakker worden welquote:...
Zojuist heb ik je geprobeerd te bellen, maar ik kreeg een Engelse vrouw aan de lijn, die jou niet kende. Daarom dat ik even twee vragen heb voor je via de mail:
* <blabla>
* Zou je even willen controleren of jouw nummer goed in het systeem staat? Als dit zo is, heb ik een foutje gemaakt met bellen (maar ik durf die Engelse vrouw natuurlijk niet meer te bellen....). Zo niet, zou je het dan willen aanpassen via <intranet>, zodat we je goed kunnen bereiken?
...
Grappigquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 11:37 schreef Tegan het volgende:
[..]
En ik heb niets gedaan of verandert ooit uiteraard. Lekker wakker worden wel.
Je TV vindt anders van nietquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 11:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Tuurlijk wel!
Kooktalkshows op de bbc!
Ik heb het gefixtquote:
Voortaan toch eerst maar even vragen waar mensen voor bellen voor je ze in een andere taal afpoeiert dusquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 11:37 schreef Tegan het volgende:
[..]
En ik heb niets gedaan of verandert ooit uiteraard. Lekker wakker worden wel.
Mocht jij ooit kinderen krijgen dan wordt jij volgens mij ook zo Rhu!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 11:56 schreef rhubarbje het volgende:
Facebook word eng trouwens
Allemaal mensen die ik van vroeger ken die opeens de naam van hun man er bij gaan zetten
Dus Klaartje Schoonhoven-Jansen bijvoorbeeld
En dan een foto van hun kind als profielfoto
(en dan ook status updates als 'oooh kleine timmie heeft gepoept op het potje!' Briljant Klaartje, fucking briljant)
Goh vroeger had je nog een eigen identiteit? Waar is die heen? Opgegeten door je man en kind?
Ik wil niet eens kinderenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mocht jij ooit kinderen krijgen dan wordt jij volgens mij ook zo Rhu!
Goed om te weten dat mijn nummer lijkt op die van een buitenlandse vrouw. Lekker verwarring veroorzakenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 11:50 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Voortaan toch eerst maar even vragen waar mensen voor bellen voor je ze in een andere taal afpoeiert dus
'S winters is het toch ook lekker? Lekker warmquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:11 schreef rhubarbje het volgende:
We moeten trouwens echt nog eens frietjes gaan eten Grrrr
voor het te koud word
Je kunt daar niet binnen zittenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'S winters is het toch ook lekker? Lekker warm
Ik zit maar wat te plagenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik wil niet eens kinderen
Het zal dus wel mee vallen gok ik
Waarom denk je dat? Ben ik zo saai verder?
Ja idd!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:11 schreef rhubarbje het volgende:
We moeten trouwens echt nog eens frietjes gaan eten Grrrr
voor het te koud word
Dan hou je dat maar buiten facebookquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zit maar wat te plagen.
Los daarvan verandert je leven gewoon ontzettend als je kinderen krijgt. Je wordt voor 90% geleefd ipv dat je zelf je tijd in deelt.
[..]
Ja idd!
Also: nap time, later vanmiddag een borrel.
quote:Een Japanse en Amerikaanse wiskundige zijn wel heel ver gegaan om het tientriljoenste getal te achterhalen van pi, het getal dat de verhouding aangeeft tussen de diameter en de omtrek van een cirkel.
Het obsessieve tweetal wilde zo graag het record van een supercomputer, die tot het vijftriljoenste getal was gekomen, breken dat de constant draaiende pc van de Japanner ervoor zorgde dat het in huis regelmatig 40 graden was. De energierekening van de Japanner was daardoor ook gestegen tot 30.000 yen (280 euro) per maand. "Wel was het wasgoed vrijwel meteen droog", zei de vrouw van Japanner Shigeru Kondo vrijdag tegen de Daily Mail.
Door computerproblemen duurde het uiteindelijk ruim een jaar voor Kondo en zijn Amerikaanse metgezel Alexander Yee de uitkomst hadden. Die is overigens 5. De meeste mensen komen niet verder dan drie cijfers voor pi: 3,14.
Dan is in ieder geval je kat het met mij eensquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 11:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik heb het gefixt
er was een kabeltje uit
ik verdenk de kat
Dat komt vast omdat ze op dieet isquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:41 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dan is in ieder geval je kat het met mij eens
Laten we even wachten he... Die baby is er nog niet uitquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:33 schreef Kuukske het volgende:
Dames en heren, jongens en meisjes. Wie zei dat wij een meisje zouden krijgen heeft pech.Wie heeft nu de weddenschap gewonnen?
Nou kweenie, maar wat op de echo te zien was eh.. dat valt er niet meer af.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Laten we even wachten he... Die baby is er nog niet uit
Ik kan nog winnen!
Welquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:09 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nou kweenie, maar wat op de echo te zien was eh.. dat valt er niet meer af.
Precies, meteen na de geboorte een touwtje er omheen, straktrekken en na een paar dagen valt 'ie er af.quote:
Naaah!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Precies, meteen na de geboorte een touwtje er omheen, straktrekken en na een paar dagen valt 'ie er af.
Thanks.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:37 schreef Tegan het volgende:
He een jongen. Dat was wel onverwachts ja. Maar congrats.
Waarom onverwachts?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:37 schreef Tegan het volgende:
He een jongen. Dat was wel onverwachts ja. Maar congrats.
Waarom wil jij per se een meisje?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:41 schreef rhubarbje het volgende:
Omdat het een meisje zou (en gaat) worden
Ah, ik dacht al dat ik ergens iets had gemist.quote:
De vrouw is alleen maar het instrument. De man is uiteindelijk degene die de ingrediënten moet aanleveren om het proces in gang te zetten.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:45 schreef Tegan het volgende:
Vrij gequote van rhu: "The only gender worth conceiving."
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:45 schreef Tegan het volgende:
Vrij gequote van rhu: "The only gender worth conceiving."
Leuke metafoor. Als je met een oven een brood bakt, en dat brood is overheerlijk, dan roemt men de kok en het brood, maar nooit de oven. Ergo, de oven is slechts een middel.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:50 schreef Tegan het volgende:
Nee hoor, de vrouw levert naast 50% van de ingredienten en de oven en alle energie die nodig is voor het bakken.
Niet in mijn metafoor.quote:
Hoezo waren ze nou weer niet recht eerstquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:56 schreef rhubarbje het volgende:
Oh deze week heeft ze rechte benen gemaakt! Doe dat maar eens na als man
Weet ik veelquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:59 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hoezo waren ze nou weer niet recht eerst.
Laten we het hopen!quote:
Jahoorquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Laten we het hopen!
Kuuks hou je er alvast rekening mee met de naam?
En dan is Joris de minst erge naamquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:16 schreef rhubarbje het volgende:
Eigenlijk kan alles wel unisex tegenwoordig toch
Ik bedoel als je je kind wolf of stoer kunt noemen kan je een meisje ook best Joris noemen
Klinkt aanlokkelijk, die warme douche dus.quote:
We twijfelen nog een beetje. Voor een meisje waren we al helemaal klaar en blij. Voor een jongen is het toch moeilijker.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:27 schreef Tegan het volgende:
Weet je de naam al Kuuks? Of heb je nog geen idee? Of twijfel je tussen een aantal?
Do tell!quote:
Krieltjes en bonen is wel lekker jaquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:26 schreef rhubarbje het volgende:
Wortels met glazuur of zo?
Een lekkere salade?
Ik vind zalm altijd mooi met krieltjes uit de oven of zo
Ik maak zalm uit de oven meestal zo:
2 zalmmoten op elkaar met daar tussen een mengseltje van creme fraiche en kruiden en knoflook
Daar naast op de bakplaat wat van die krieltjes/kleine aardappels in schil en partjes ui/sjalotjes
Boontjes en wortels er bij (vind ik zelf lekker) en klaar!
Dat kan ik hier niet vertellen. Dat zou niet netjes zijn.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:34 schreef Tegan het volgende:
Wat wil je weten. Ik heb mijn haren gewassen
.
Piemel af binden!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:28 schreef Kuukske het volgende:
[..]
We twijfelen nog een beetje. Voor een meisje waren we al helemaal klaar en blij. Voor een jongen is het toch moeilijker.
Die bewaren wequote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Piemel af binden!
Wil je zeggen wat je had voor een meisje? Of wil je die bewaren voor nr 2?
Zal ik je ter compensatie vertellen hoe mijn kinderen heten dan?quote:
Ja!!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zal ik je ter compensatie vertellen hoe mijn kinderen heten dan?
FF snel wat verzinnen dan.quote:
Gewoon 1 en 2.quote:
Nee, je kan toch niet terug naar een vorige versie als ze eenmaal zijn geüpgrade.quote:
Jouw vader heeft een toffe naam!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:22 schreef MissMSX het volgende:
En een jongen moet vernoemd worden naar mijn vader
En toch mag onze zoon zo niet heten van jequote:
Die moet al AirwiN jr. heten.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:25 schreef MissMSX het volgende:
En toch mag onze zoon zo niet heten van je
Dat is toch de slechterik in de tekenfilms van Goofy?quote:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:33 schreef Kuukske het volgende:
Dames en heren, jongens en meisjes. Wie zei dat wij een meisje zouden krijgen heeft pech.Wie heeft nu de weddenschap gewonnen?
Waarom niet gewoon Fi, Bo, Nac en Ci?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:03 schreef Tegan het volgende:
Ik zou ze eerder '1', '1', '2', '3' en '5' noemen.
Sick minded jij. Maar eh ja.quote:
Niet bij mij in ieder geval. Ik ben de weddenschap niet begonnen ;Pquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:04 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]Wanneer kan ik mijn koelkast ophalen?
wahhaha zo is het echt onwijs coolquote:
dat is toch boris boef?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:49 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat is toch de slechterik in de tekenfilms van Goofy?
Het is sowieso jouw schuld dat het een jongetje wordt, dus ik kom 'm binnenkort wel leegzuipen eh ophalen!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:06 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Niet bij mij in ieder geval. Ik ben de weddenschap niet begonnen ;P
Nietes. JD heef het geslacht bepaald!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:13 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Het is sowieso jouw schuld dat het een jongetje wordt, dus ik kom 'm binnenkort wel leegzuipen eh ophalen!
Ja, die mocht ik aanvinken op de optielijst.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:15 schreef Kuukske het volgende:
Nietes. JD heef het geslacht bepaald!
Domme keus. Met een tweede dame was je verzekerd van het feit dat er voldoende capaciteit is voor alle huishoudelijke taken.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:18 schreef JDude het volgende:
Ja, die mocht ik aanvinken op de optielijst.
Ik denk dat je er weinig mee opschiet als ik de koelkast van JD meeneem ipv die van jouquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:15 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nietes. JD heef het geslacht bepaald!
Ja he!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:21 schreef CherryLips het volgende:
er zijn meer leuke meisjesnamen dan jongensnamen
True. Maar ook in de minderheid als er moet worden gekozen tussen Studio Sport en Holland's Next Top Model.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:21 schreef AirwiN het volgende:
Domme keus. Met een tweede dame was je verzekerd van het feit dat er voldoende capaciteit is voor alle huishoudelijke taken.
Niet alleen in mijn droomwereld lieve Rhu.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:26 schreef rhubarbje het volgende:
Ah maar in Air's droomwereld hebben vrouwen geen enkele stem in dat soort dingen
En bril omhoog / bril omlaag.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:25 schreef JDude het volgende:
[..]
True. Maar ook in de minderheid als er moet worden gekozen tussen Studio Sport en Holland's Next Top Model.
Sinds wanneer zouden vrouwen uberhaupt stemrecht hebben?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:26 schreef rhubarbje het volgende:
Ah maar in Air's droomwereld hebben vrouwen geen enkele stem in dat soort dingen
1917 in nederlandquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:29 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Sinds wanneer zouden vrouwen uberhaupt stemrecht hebben?
Kijk maar naar de Tweede Kamer... En dat allemaal dankzij stemrecht voor vrouwen!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:34 schreef KomtTijd... het volgende:
Waar moet dat heen met de wereld?
Nu snap ik ook hoe zo'n Partij voor de Dieren door de keuring gekomen is...quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kijk maar naar de Tweede Kamer... En dat allemaal dankzij stemrecht voor vrouwen!
Die partij wordt niet voor niks geleid door een vrouw.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:44 schreef KomtTijd... het volgende:
Nu snap ik ook hoe zo'n Partij voor de Dieren door de keuring gekomen is...
Mopsquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:47 schreef rhubarbje het volgende:
Ik vond deze voor CL!
[ afbeelding ]
Bij m'n vorige werk hebben ze er zoeen als kantoorhond. Zonder de Batman outfit dan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |