Die heb ik dus grotendeels gemist aangezien ik het moest doen met wat op televisie kwamquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:36 schreef Tegan het volgende:
Mijn zussen waren hooked, maar ik vind het niets. Zelfde met Aladdin.
Ik vond Assepoester en De Kleine Zeemeermin enzo wel leuk als kind. Verder kan ik me even niets herinneren
.
Hier stond dus Titanic, mensen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:36 schreef Tegan het volgende:
Ik heb eigenlijk geeeeeeeeeeen idee wat mijn eerste bioscoopfilm was.
Die van mij was volgens mij een van de Asterix tekenfilms toen ik een jaar of 6 was ofzo.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:36 schreef Tegan het volgende:
Ik bedacht me net dat dat niet waar wasquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:38 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Hier stond dus Titanic, mensen.
De troetelbeertjesquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:36 schreef Tegan het volgende:
Ik ben op m'n 13e met m'n vader naar Seven geweest.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:44 schreef KomtTijd... het volgende:
Die heb ik ook alleen op video gezien.
Ik weet nog wel dat ik een keer met een kinderfeestje naar Entrapment ben geweest. Ik geloof ook nooit dat dat 100% legaal was...
Toen was ik 8quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben op m'n 13e met m'n vader naar Seven geweest.mijn ouders
/b/ heeft de naam verpestquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:18 schreef Tegan het volgende:
Niet de enige fucked up vertalingen. Of eigenlijk was het origineel dus al kut.
M'n broer loopt me altijd alle gave films in te peperen die hij in de bios heeft gezien, zoals Terminator 2, Silence of the Lambs, Dracula, Interview with the vampire en Pulp Fiction enzo. Jaloersquote:
QFT.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:41 schreef KomtTijd... het volgende:
En de matrix 1 vind ik nog steeds een van de beste films ooit. Maar die heb ik ook niet in de bios gezien.
Als je deel 1 niet gezien hebt is dat ook niet heel raarquote:Op donderdag 20 oktober 2011 06:25 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb van The Matrix alleen deel twee en drie in de bios gezien. Wat een klotefilms. Ik begreep er niks van
Wel op dvd, slimpie.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 08:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je deel 1 niet gezien hebt is dat ook niet heel raar
Info achterhoudenquote:
quote:
Gelukkig niet.quote:
Stoppen? Bestonden ze nog dan?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 08:46 schreef Kuukske het volgende:
Ohh oké. Dan zul je ook niet wenen om het feit dat ze ermee stoppen. Maar wie vond Westlife dan wél het einde.. Ik ken iemand die dat helemaal tof vond. Shit. Nu moet ik serieus nadenken.
Ik vanavond! Van de bewonerscommissie.quote:
De neuk met de brandveiligheid, het lekkende dak en de ramen waar de tocht doorheen komt, zolang het internet maar snel is.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:34 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik vanavond! Van de bewonerscommissie.
Ik ga maar even melden dat ik het geen puick plan vind dat we volgend jaar 4x zoveel voor ons internet moeten betalen voor een 5x zo trage verbinding waarmee het bovendien onmogelijk is skype, torrents, facebook, remote desktop enz te gebruiken omdat het hele complex achter één IP gestopt wordt.
Ga Batman spelen man!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:19 schreef Godtje het volgende:
Waarom delen mensen internet en is er een internet commissie? Leef je in China?
Betaald kinderen afzeiken omdat je ziek en daarom chagrijnig bent. Ik zou het wel weten!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:27 schreef rhubarbje het volgende:
oooh sorry ik moet ff zeiken hoor
ik ben ziek en ik moet morgen nog 1 dag werken voor de vakantie!
dan wil ik me natuurlijk niet ziek melden!
ik heb ook nog 2 toetsen staan en anders hebben die jong voor niets geleerd
bah
Gelukkig hoef je nog maar tot je 67e!quote:
ik moet echt zo nodig de loterij winnen...quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gelukkig hoef je nog maar tot je 67e!
Dat.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik moet echt zo nodig de loterij winnen...
Of die niksnut van een vriendje eruit schoppen en een kerel zoeken die je financieel onderhoudt.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:13 schreef rhubarbje het volgende:
ik moet echt zo nodig de loterij winnen...
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De neuk met de brandveiligheid, het lekkende dak en de ramen waar de tocht doorheen komt, zolang het internet maar snel is.
Zolang het een synchrone gigabit verbinding is voor 3 euro in de maand, hoor je mij niet klagenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:19 schreef Godtje het volgende:
Waarom delen mensen internet en is er een internet commissie? Leef je in China?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |