SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oude Helden & Antihelden :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorige deeltjes:![]()
Topicreeks: Topchef
Kranenborg wil vlokken!
De kandidaten:
http://www.rtl.nl/huistuinkeuken/topchef/kandidaten/
Uitzending terugkijken :
http://www.rtl.nl/xl/#/a/201243/
Paul-89Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
quote:
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:12 schreef roos85 het volgende:
[..]
Of: Blauwe handen en ballen in het gerecht
???
Excuus! Koken, topchef kijken en een nieuw topic aanmaken op mobiel wordt net teveel multitasken voor mequote:
tja daar ben je dan ook een man voorquote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:45 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Excuus! Koken, topchef kijken en een nieuw topic aanmaken op mobiel wordt net teveel multitasken voor me
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:47 schreef roos85 het volgende:
[..]
tja daar ben je dan ook een man voor
Was een diepe pan he..quote:
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:53 schreef Drassss het volgende:
[..]
Gewoon een diep bord pakken lijkt me?
Van topchef naar flopchefquote:
quote:
Dat zeker, maar ik vind 'm op de een of andere manier irritant.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:56 schreef Drassss het volgende:
Sytze, één van de toppers tot nu toe.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:57 schreef Yonjuuni het volgende:
Poeh, 38 punten en nog eruit, daarmee was je in de meeste provincies gewoon 1e geworden!
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:59 schreef Drassss het volgende:
Als Klara alle weken had meegedaan kwam ze nipt aan 38 punten
Het ergste is dat het gewoon waar isquote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:57 schreef Yonjuuni het volgende:
Poeh, 38 punten en nog eruit, daarmee was je in de meeste provincies gewoon 1e geworden!
Heb je het niet gewoon in het voorfilmpje gezien?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:29 schreef golfer het volgende:
Ze gaan vrijdag koken Bij Jef op Texel..
Dat hoorden we net van vrienden van ons die ook dik bevriend zijn met Jef.
Ze kijken zelf helemaal niet naar het programma. Ik kreeg een mailtje dat ze weer naar Jef gaan 'en oh ja...die komt de 21e op de TV in een kookprogramma.'quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:30 schreef 9611Niels het volgende:
Heb je het niet gewoon in het voorfilmpje gezien?
Dat denk ik ook, heb het vandaag al voorbij zien komen in de uitzending namelijk.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze kijken zelf helemaal niet naar het programma. Ik kreeg een mailtje dat ze weer naar Jef gaan 'en oh ja...die komt de 21e op de TV in een kookprogramma.'
Vandaar dat ik aanneem dat ze topchef bedoelen.
Ah oké. Wij nemen het altijd op en kijken het versneld (zonder reclames die we doorspoelen) terug. Het voorstukje skip ik ook altijd eigenlijk, dus vandaar dat we het nog niet gezien hadden dat ze Bij Jef gaan koken.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:55 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, heb het vandaag al voorbij zien komen in de uitzending namelijk.
Beetje vreemd inderdaad, maar ze moeten natuurlijk ook een chef hebben die mee wil werken. Ik denk dat de chefs van die drie geen tijd/zin hadden.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Ah oké. Wij nemen het altijd op en kijken het versneld (zonder reclames die we doorspoelen) terug. Het voorstukje skip ik ook altijd eigenlijk, dus vandaar dat we het nog niet gezien hadden dat ze Bij Jef gaan koken.
Overigens raar. Tot nu toe zochten ze steeds voor de weekafsluiting een 2 sterrentent uit, maar nu gaan ze naar een 1 sterren restaurant op Texel (provincie Noord-Holland) terwijl de provincie Groningen zelf ook drie 1sterrententen heeft:
Schathoes Verhildersum, Herberg onder de Linden en Muller.
Eens, alleen jammer dat het zo lang heeft moeten duren. Sommige provincies hebben het gewoon echt te slecht gedaan.quote:
Eigenlijk zouden ze het klassement woensdag niet moeten schrappen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:22 schreef Paul-89 het volgende:
Toch vind ik dat op Donderdag het lot een te grote factor is over het wel/niet doorgaan van kandidaten.
Stel Sytze en Tim komen vandaag tegenover elkaar, gaat er dus een door naar dat roulette gebeuren en dan hoef je nog maar 1 fout(je) te maken en dan kan het gedaan zijn, terwijl ze weet ik hoeveel punten voorstaan op een ander.
Maar dan moet het wel echt heel slecht zijn, volgens mij hebben ze dat 1 keer gedaan.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:35 schreef utrecht1970 het volgende:
af en toe grijpen ze wel in door van een gerecht allebei de chefs door te laten en van een ander gerecht allebei naar de cloche roulette (of hoe je het ook schijft)
Ik heb stille hoop dat ze in de halve finale of de finale nog even langs komtquote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:22 schreef zoem het volgende:
Nog meer jammer is dat Priscilla niet meer meedoet
Langskomt ? Over vliegt met haar helikopterview.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:57 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik heb stille hoop dat ze in de halve finale of de finale nog even langskomt
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:58 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Langskomt ? Overvliegt met haar helikopterview.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:13 schreef Drassss het volgende:
[ afbeelding ]
Die gelaatsuitdrukking van Jaspers is zo fout
quote:
Inderdaad, waar zijn helden als Rico, Pascal (quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:23 schreef Drassss het volgende:
Hij is inderdaad werelds.
Even snel gekeken naar alle halve finale kandidaten, maar eigenlijk is het best treurig
Sytze en Tim zitten vanavond in dezelfde brigadequote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:22 schreef Paul-89 het volgende:
Stel Sytze en Tim komen vandaag tegenover elkaar, gaat er dus een door naar dat roulette gebeuren en dan hoef je nog maar 1 fout(je) te maken en dan kan het gedaan zijn, terwijl ze weet ik hoeveel punten voorstaan op een ander.
Helemaal mee eens, dat ging vorige week ook mis waardoor we alleen maar falers in de weekfinale hadden.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:22 schreef Paul-89 het volgende:
Toch vind ik dat op Donderdag het lot een te grote factor is over het wel/niet doorgaan van kandidaten.
Tja... dat is in elke competitie met een knockout fase zo. Gewoon niet aan storen dit is nou eenmaal de beste oplossing voor zo'n wedstrijd. Al zou je dagwinnaars misschien wel een iets grotere voorsprong kunnen geven dan alleen de keuze welke gang ze willen maken.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:36 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, dat ging vorige week ook mis waardoor we alleen maar falers in de weekfinale hadden.
Dit is de 9e.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:53 schreef Vierkante_Ogen het volgende:
Hoeveel provincies moeten ze eigenlijk nog?
quote:
Geweldige televisiequote:
10-2 = 8 hequote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:02 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Dat van die app, zegt Kraan: ''Dit gerecht krijgt 2 sterren, wij gaven het een 8''
Que
Daar kan Juul wel wat mee hoorquote:
logischquote:
Heel logisch inderdaad...quote:
Zalmquote:
Waarom allemaal van die moeilijk termen... Die voice-over snapte ik tenminste bij het nagerechtquote:
Ze mag dat, wantquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:08 schreef Caland het volgende:
Wat praat die Farida geforceerrrrd zeg.
Lolquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:09 schreef Burner82 het volgende:
cured in salt, sugar, and dill.. Ow, het is zieke vis
Ik heb net een pangasius opquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |