Optioneel of niet. Ik ga altijd voor die 1000G dus ik zal alles uit spelen. Met plezier, zolang ik maar niet te lang hoef te zoeken zoals de agelopen 3 dagen. Ik ben echt blij dat ik nu eindelijk verder kan en dat door 1 fragment.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:37 schreef Pheno het volgende:
Zoals ik al in mijn review zei: het is te makkelijk gemaakt. Dus voor d emain story ben je al snel sterk genoeg. Er zijn wel wat zijmissies die wat meer vergen, maar die kom je nog wel tegen. Of niet, ze zijn nota bene optioneel
Nope.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:50 schreef Laat77 het volgende:
Heeft iemand hier de proto-benemoth gevangen? Schijnt dat hij vrij moeilijk is te vangen.
(lijkt net pokmon dit)
Valt wel mee. Tenminste, ik had het in 1x?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:50 schreef Laat77 het volgende:
Heeft iemand hier de proto-benemoth gevangen? Schijnt dat hij vrij moeilijk is te vangen.
(lijkt net pokmon dit)
Trainen Trainen Trainen.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:40 schreef YebCar het volgende:
voordat ik aan XIII-2 begin nog ff XIII uitspelen
chapter 11 kutbaas
2 x half uur zitten hakken en steeds niet dood
heb hem om 3 uur snachts gister geklaardquote:Op zaterdag 11 februari 2012 09:32 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Trainen Trainen Trainen.
Ochu is wel een goed grind monster. Daar heb ik tegen gegrind als een wilde. Daarna ben ik overgegaan naar de Adamantortoises. Dit pas echter in chap 13 dacht ik.
100.000 is 350.000 gewordenquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:17 schreef YebCar het volgende:
ik moet 100.000 CP bij elkaar grinden
pfffff
Ik had sowieso een tegenstander gevonden waarvoor ik 60.000 cp kreeg en die was redelijk geoed te verslaan. Dat was wel met die special aan waardoor je extra cp krijgt.quote:
Valt toch mee? Het is niet dat achterlijke gegrind zoals in het eerste deel.quote:
Je kunt nu ook makkelijk telkens die Long gui in elkaar trappen voor 8000 cp. Dan gaat het ook snel. En dat ding ligt echt snal als je op volle sterkte bent.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 08:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Valt toch mee? Het is niet dat achterlijke gegrind zoals in het eerste deel.
Nja ik kan me nog herinneren dat ik dagen achter elkaar die Long Gui's liep te grinden. Voor Platinum ingots en Trapehezedrons... Had een heel rondje wat ik liepquote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:36 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Je kunt nu ook makkelijk telkens die Long gui in elkaar trappen voor 8000 cp. Dan gaat het ook snel. En dat ding ligt echt snal als je op volle sterkte bent.
Niemand?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:47 schreef Kn0x het volgende:
OEH!
Dit is misschien al 4000 keer gevraagd, maar ik ben lui vandaag!
Hebben jullie ook problemen met FFXIII na de nieuwe firmware update?
Alleen FF?quote:Op maandag 20 februari 2012 23:35 schreef Lithia het volgende:
Vraagje: welke FF game heeft de zelfde vechtsysteem als FFX (/FFX-2)?
Dankje.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 09:46 schreef Aether het volgende:
[..]
Alleen FF?
X is uniek, is de enige met het CTB systeem.
Het jobsystem uit X-2 is ook te vinden in III, V en Tactics.
Er zijn wel andere spellen met een soortgelijk systeem dat er op lijkt:quote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:08 schreef Lithia het volgende:
[..]
Dankje.![]()
Jammer trouwens, vond het wel een goed systeem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |