abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103508440
quote:
3s.gif Op maandag 24 oktober 2011 18:52 schreef Cynix ® het volgende:
Eerlijk gezegd denk ik dat zeker 50% van de ex-vetkleppen uiteindelijk weer gewoon dik wordt. Misschien aanleg of een teleurstelling na een te hoog verwachtingspatroon als nieuwe slanke. Slank(er) zijn betekent namelijk niet automatisch dat je ineens weer vrienden hebt of succes. Daar moet je nog gewoon veel moeite voor doen. En ze zijn niet gewend in relaties te investeren.
Klopt, net als mensen die denken na de nodige plastische chirurgie ineens een droomleven te krijgen waarin alles ineens lukt, maar die komen veelal ook van een koude kermis thuis helaas...
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 06:49:54 #252
262978 Moonwalk
Ik zeg ook maar wat ik vind
pi_103531459
Wendy en Danny O+ uitgebreid bij de wereld draait door

klik hier om de uitzending online te kijken

Is niet nieuw, het is van 29 september maar ik had het niet gezien en misschien andere mensen ook niet dus vandaar de post :)
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
pi_103531947
quote:
3s.gif Op maandag 24 oktober 2011 18:52 schreef Cynix ® het volgende:
Eerlijk gezegd denk ik dat zeker 50% van de ex-vetkleppen uiteindelijk weer gewoon dik wordt. Misschien aanleg of een teleurstelling na een te hoog verwachtingspatroon als nieuwe slanke. Slank(er) zijn betekent namelijk niet automatisch dat je ineens weer vrienden hebt of succes. Daar moet je nog gewoon veel moeite voor doen. En ze zijn niet gewend in relaties te investeren.
Moet je vooral zwanger worden als je net al die kilo's kwijt bent. Dan weet je zeker dat je weer veel gaat eten :D.
pi_103538065
Hierbij een eerste reactie van mij. We kijken de afleveringen altijd met alle kandidaten en trainers bij de uitgezonden kandidaat thuis. Veel commentaar op hoe de aflevering in elkaar zit. Je moet realiseren dat er een jaar lang een paar keer per maand gefilmd is en er dus meer dan 100 uur beeld per kandidaat beschikbaar is waarvan er maar 70 minuten gebruikt wordt. Dat houd in dat er per kandidaat wordt gekeken wat voor hem het belangrijkste was qua verandering. In mijn geval was dat vooral het sociale vlak en mijn eigen beeld / zelf vertrouwen. Bij Katelijn was dat bijvoorbeeld vooral de weerstand tegen het sporten het moeilijk los kunnen laten van haar oude gewoonte. Uiteraard kan RTL met knippen en plakken de aflevering bepalen en zijn er soms wat stukjes aangedikt. Maar het is nooit ver van de waarheid. RTL pushed je ook niet een bepaalde richting in, alles wat er gebeurd is in goed overleg gegaan. Ik moet zeggen dat ik voor de volle 100% achter mijn aflevering staat.
Bijvoorbeeld de ringen waren mijn idee, Ik vond het gewoon mooi om op TV mijn liefde kenbaar te maken. En de ringen geven er iets tastbaars aan. We wonen niet samen en op deze manier hebben we altijd is bij ons.
Zoals ook Danny al reageerde op die andere blog. Is er heel veel hulp vanuit het obese team zoals een Psycholoog, dietist en een arts. Was er regelmatig contact en controle. En naturrlijk hebben we allemaal een personal trainer welke we elke dag zien. Die ook alles in de gaten houden. Gaat er iets niet 100% wordt er gelijk ingegrepen. Echter je kan dit niet allemaal op TV laten zien deels omdat te prive is en deels omdat het gewoon saaie TV is. Qua nazorg zit het ook prima we gaan nog een jaar verder met de personal trainers en de geruchten gaan dat er inderdaad nog een terugblik aflevering ergens volgend jaar.
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 12:42:36 #255
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_103538230
Goed te horen (ex)fatman!

Denk dat RTL het ook niet kan maken om mensen op zo'n ingrijpende tocht mee te nemen en ze vervolgens aan hun lot over te laten. Als het dan eens uitkomt dat het faliekant misgaat met iemand, zijn ze verder van huis en doet er nooit meer iemand mee. Oók vanuit dat oogpunt dus al logisch dat ze jullie nog een tijd blijven begeleiden.
Hoewel ik eigenlijk gewoon denk dat de redactieleden het niet meer dan normaal vinden. Het zijn gewoon mensen die betrokken zijn bij de kandidaten. :)
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_103538313
Dat is inderdaad waar. Het redactie team van Eyeworks is natuurlijk heel erg betrokken geweest en het komt niet vaak voor dat ze mensen zolang volgen. En de band met de redactie is gewoon heel erg goed geworden.
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 15:34:20 #257
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_103544215
En hoe zit dat met die operatie om het overtollige vel weg te halen? Komt er dan nog een uitzending waarin we alle kandidaten te zien krijgen na die operatie?
Hebben jullie nog steeds begeleiding over een jaar? (Ook na en tijdens de operatie?)

Die operatie lijkt me trouwens best wel zwaar. Het is niet zomaar even een sneetje en klaar.
Dat zullen waarschijnlijk meerdere operaties worden wil dat allemaal weggewerkt worden.
Je lichaam krijgt zo wel de ene knal na de andere te verwerken.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_103546970
De operaties worden pas gedaan als je minimaal 6 a 7 maanden op een stabiel gewicht ben. en je niet van plan ben verder af te vallen. Het worden waarschijnlijk inderdaad meerdere operaties. Al kunnen ze soms wel wat combineren. De herstel periode is minstens 2 maanden en dan kan je weer rustig wat gaan sporten. Of dit gefilmd wordt is nog niet bekend. Dit wordt waarschijnlijk bekend gemaakt in de 7de aflevering.
pi_103547359
Bedankt voor je reactie en extra uitleg ^O^

Hoe gaat het nu met jullie? Hoe lang geleden was jouw 'grote finale', en ben je sinds dien nog bezig geweest met veel afvallen en dat soort dingen? Dat je door gaat met sporten en zo is logisch, maar vroeg me af of je nu aan het stabiliseren bent of nog verder wilt. :)

Ohja en ik heb heel veel bewondering voor je zelfbeeld en hoe dat ontwikkeld is _O_
pi_103547456
Hoi Alexander!

Ik heb niet de hele aflevering gezien, omdat ik op het punt stond om iemand weg te brengen vandeweek, maar voor wat ik ervan gezien heb: petje af hoor!

Dat geldt voor alle kandidaten trouwens. Sommigen ken je écht niet meer terug. Vooral Danny vond ik echt een totaal ander persoon. Het is bizar hoe een persoon verandert met zoveel gewichtsafname.

Maargoed.. nu moet ik nog de puf vinden om zelf m'n luie reet wat vaker van de bank te jagen. Maar dat valt niet mee met dit weer.. :@
pi_103547492
Het is erg grappig iedereen denkt dat het allemaal al lang geleden is. In werkelijkheid wordt de finale opgenomen 1 week voor uitzending. Mijn finalemoment was op 13 oktober. Ik sta momenteel even stabiel omdat het nu wat drukker is met alle aandacht om mij heen. Ook was de week voor de finale erg druk met nog diverse opnames. (bijvoorbeeld de plastisch chirurg).

Het gaat nu erg goed met ons. We zijn lekker bezig en genieten momenteel van alle aandacht.
pi_103547805
Ja, stom is dat eigenlijk, maar vaak zijn dingen die je op tv ziet wel vaak al een tijdje geleden, vandaar dat idee denk ik :D

En genieten is goed ^O^ dat hebben jullie jezelf lang genoeg moeten ontzeggen lijkt me.
pi_103547840
Gefeliciteerd met je prestatie Alexander, ben echt blij voor je dat je leven er zo op vooruit is gegaan! ^O^ Ik vond het een leuke aflevering. Veel succes nog met alles. :)
Koel en donker bewaren
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 17:31:37 #264
262978 Moonwalk
pi_103548642
De uitzendingen zijn gewoon gratis op RTL gemist te zien ( voor de mensen die het niet (helemaal) hebben gezien )

Hou je ons op de hoogte als er eventueel tv of radio momenten zijn? Interviews oid ? :)
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
pi_103549225
Hey Alexander, ik heb met bewondering naar de aflevering gekeken en heb erg respect voor je behaalde doelen en de nog te behalen doelen.

Veel succes toegewenst en hou ons idd op de hoogte!
If not now, then when.
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 17:51:21 #266
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_103549327
Respect
Confidence through competence
  † In Memoriam † dinsdag 25 oktober 2011 @ 18:35:27 #267
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_103550837
Ja, zeker respect, want het blijft hoe dan ook een knappe prestatie om in korte tijd zo veel af te vallen. :Y

Toch hoop ik voor de deelnemers dat het resultaat blijvend is en vooral dat ze de draad weer oppakken om ook iets van dat leven te maken. :)
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 18:50:07 #268
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_103551374
Het resultaat is alleen blijvend als zij ook blijvend hun levensstijl omgooien.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  woensdag 26 oktober 2011 @ 14:13:01 #269
262978 Moonwalk
pi_103581163
Ik heb net een aflevering van het amerikaanse programma "Extreme Make Over - weight loss edition" bekeken en dit is echt exact de Amerikaase versie van Obese, met alles er op en eraan.
Een amerikaanse radmilo, 1 jaar de tijd en precies dezelfde manier van aanpak met sporten en voeding etc.

Er is al een heel seizoen van, wie het wil zien moet me even een PM sturen
pi_103584644
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 17:00 schreef mrfatmen het volgende:
Het is erg grappig iedereen denkt dat het allemaal al lang geleden is. In werkelijkheid wordt de finale opgenomen 1 week voor uitzending. Mijn finalemoment was op 13 oktober. Ik sta momenteel even stabiel omdat het nu wat drukker is met alle aandacht om mij heen. Ook was de week voor de finale erg druk met nog diverse opnames. (bijvoorbeeld de plastisch chirurg).

Het gaat nu erg goed met ons. We zijn lekker bezig en genieten momenteel van alle aandacht.
Top gedaan, veel respect voor je doorzettingsvermogen!
En natuurlijk veel succes in de komende jaren :D
  † In Memoriam † woensdag 26 oktober 2011 @ 15:47:41 #271
91830 MaximusTG
pi_103584947
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 14:13 schreef Moonwalk het volgende:
Ik heb net een aflevering van het amerikaanse programma "Extreme Make Over - weight loss edition" bekeken en dit is echt exact de Amerikaase versie van Obese, met alles er op en eraan.
Een amerikaanse radmilo, 1 jaar de tijd en precies dezelfde manier van aanpak met sporten en voeding etc.

Er is al een heel seizoen van, wie het wil zien moet me even een PM sturen
Grappig ja, heb net ook de eerste aflevering gekeken. Wat me wel opviel is dat ze hier wel meteen plastische chirurgie krijgen. Niet bepaald verstandig, omdat je toch een risico hebt op terugval/nog niet het gewenste gewicht hebt. Maar aan de andere kant zorgt zo'n operatie er ook voor dat je lekker in je vel zit (:+), waardoor het misschien makkelijker is je aan je dieet/levenstijl te houden...
  woensdag 26 oktober 2011 @ 16:52:46 #272
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_103587860
Denk dat Amerikanen over het algemeen wat makkelijker tegen plastische chirurgie aankijken dan Nederlanders, dus dat is dan een makkelijker onderdeel van het programma...
Confidence through competence
pi_103591064
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 15:47 schreef MaximusTG het volgende:

[..]

Grappig ja, heb net ook de eerste aflevering gekeken. Wat me wel opviel is dat ze hier wel meteen plastische chirurgie krijgen. Niet bepaald verstandig, omdat je toch een risico hebt op terugval/nog niet het gewenste gewicht hebt. Maar aan de andere kant zorgt zo'n operatie er ook voor dat je lekker in je vel zit (:+), waardoor het misschien makkelijker is je aan je dieet/levenstijl te houden...
Erg onverstandig vond ik het. Het meisje was in het begin, toen ze veel begeleiding kreeg veel afgevallen, maar in de laatste drie maanden nog maar iets meer dan een kilo. En dan, terwijl ze nog lang niet klaar is met afvallen, al die operatie gaan doen. En dat terwijl ze wel een beetje los in haar huid zat, maar helemaal niet van die hangende vellen had, zoals de Nederlandse deelnemers. Het zou me ook helemaal niet verbazen als zij binnen korte tijd weer aan gaat komen.
Nederlandse versie is in dat opzicht wel beter en verstandiger.
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
pi_103591725
Leuk programma om te zien obese :)

Vind alleen wel na 4 afleveringen dat het een beetje veel van hetzelfde wordt. Iemand is dik, is helemaal overrompeld als ze horen dat ze gekozen zijn...

De training begint, ze kunnen helemaal niets, de eerste kilo' s vliegen eraf, ze hebben een terugslag, maar gaan toch door met NOG intensiever sporten..
Even langs de plastisch chirurg en eindfeest *O*

Bij sommige deelnemers als danny en alexander wordt er wel wat dieper ingegaan op de liefde en bijvoorbeeld het zelfvertrouwen, maar ik had het wel leuk gevonden als er bijvoorbeeld wat meer ex - klasgenoten / collega's, vroegere vrienden werden geinterviewd over hoe ze de kandidaten kennen, hoe ze hen dikker hebben zien worden etc...
  woensdag 26 oktober 2011 @ 23:01:36 #275
262978 Moonwalk
pi_103606501
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 23:01 schreef Moonwalk het volgende:
Britse versie is er ook :+

aangezien het youtube is plaats ik de link gewoon, dat doe ik normaal gesproken nooit. als het niet mag dan hoor ik het graag van een mod :7

Even voor de duidelijkheid; ik vind de nederlandse versie zelf ook de leukste en de beste *O*
wel leuk dat de britten gewoon kilos gebruiken en geen pounds
edit: net de britse bekeken en het is wel leuk maar een beetje anticlimax, zie spoiler

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 9% gewijzigd door Moonwalk op 27-10-2011 00:11:35 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')