Klopt, net als mensen die denken na de nodige plastische chirurgie ineens een droomleven te krijgen waarin alles ineens lukt, maar die komen veelal ook van een koude kermis thuis helaas...quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:52 schreef Cynix ® het volgende:
Eerlijk gezegd denk ik dat zeker 50% van de ex-vetkleppen uiteindelijk weer gewoon dik wordt. Misschien aanleg of een teleurstelling na een te hoog verwachtingspatroon als nieuwe slanke. Slank(er) zijn betekent namelijk niet automatisch dat je ineens weer vrienden hebt of succes. Daar moet je nog gewoon veel moeite voor doen. En ze zijn niet gewend in relaties te investeren.
Moet je vooral zwanger worden als je net al die kilo's kwijt bent. Dan weet je zeker dat je weer veel gaat etenquote:Op maandag 24 oktober 2011 18:52 schreef Cynix ® het volgende:
Eerlijk gezegd denk ik dat zeker 50% van de ex-vetkleppen uiteindelijk weer gewoon dik wordt. Misschien aanleg of een teleurstelling na een te hoog verwachtingspatroon als nieuwe slanke. Slank(er) zijn betekent namelijk niet automatisch dat je ineens weer vrienden hebt of succes. Daar moet je nog gewoon veel moeite voor doen. En ze zijn niet gewend in relaties te investeren.
Top gedaan, veel respect voor je doorzettingsvermogen!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:00 schreef mrfatmen het volgende:
Het is erg grappig iedereen denkt dat het allemaal al lang geleden is. In werkelijkheid wordt de finale opgenomen 1 week voor uitzending. Mijn finalemoment was op 13 oktober. Ik sta momenteel even stabiel omdat het nu wat drukker is met alle aandacht om mij heen. Ook was de week voor de finale erg druk met nog diverse opnames. (bijvoorbeeld de plastisch chirurg).
Het gaat nu erg goed met ons. We zijn lekker bezig en genieten momenteel van alle aandacht.
Grappig ja, heb net ook de eerste aflevering gekeken. Wat me wel opviel is dat ze hier wel meteen plastische chirurgie krijgen. Niet bepaald verstandig, omdat je toch een risico hebt op terugval/nog niet het gewenste gewicht hebt. Maar aan de andere kant zorgt zo'n operatie er ook voor dat je lekker in je vel zit (:+), waardoor het misschien makkelijker is je aan je dieet/levenstijl te houden...quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:13 schreef Moonwalk het volgende:
Ik heb net een aflevering van het amerikaanse programma "Extreme Make Over - weight loss edition" bekeken en dit is echt exact de Amerikaase versie van Obese, met alles er op en eraan.
Een amerikaanse radmilo, 1 jaar de tijd en precies dezelfde manier van aanpak met sporten en voeding etc.
Er is al een heel seizoen van, wie het wil zien moet me even een PM sturen
Erg onverstandig vond ik het. Het meisje was in het begin, toen ze veel begeleiding kreeg veel afgevallen, maar in de laatste drie maanden nog maar iets meer dan een kilo. En dan, terwijl ze nog lang niet klaar is met afvallen, al die operatie gaan doen. En dat terwijl ze wel een beetje los in haar huid zat, maar helemaal niet van die hangende vellen had, zoals de Nederlandse deelnemers. Het zou me ook helemaal niet verbazen als zij binnen korte tijd weer aan gaat komen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:47 schreef MaximusTG het volgende:
[..]
Grappig ja, heb net ook de eerste aflevering gekeken. Wat me wel opviel is dat ze hier wel meteen plastische chirurgie krijgen. Niet bepaald verstandig, omdat je toch een risico hebt op terugval/nog niet het gewenste gewicht hebt. Maar aan de andere kant zorgt zo'n operatie er ook voor dat je lekker in je vel zit (:+), waardoor het misschien makkelijker is je aan je dieet/levenstijl te houden...
edit: net de britse bekeken en het is wel leuk maar een beetje anticlimax, zie spoilerquote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:01 schreef Moonwalk het volgende:
Britse versie is er ook![]()
aangezien het youtube is plaats ik de link gewoon, dat doe ik normaal gesproken nooit. als het niet mag dan hoor ik het graag van een mod![]()
Even voor de duidelijkheid; ik vind de nederlandse versie zelf ook de leukste en de beste![]()
wel leuk dat de britten gewoon kilos gebruiken en geen pounds
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Moonwalk op 27-10-2011 00:11:35 ]Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |