1 minuut van spoor 1/2 naar 3quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:35 schreef Ireyon het volgende:
Gewaagde overstap.. Of je blijft gewoon een half uurtje op Schiphol chillen natuurlijk.
Als je van Rotterdam moet, kan je wel zitten blijven naar Grunn. Alleen wordt de trein omgeleid via Hilversum.quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
ik pak morgen vroeg lekker de fyra (als hij rijdt...![]()
![]()
![]()
) naar schiphol en vanaf daar de IC naar groningen. Heb ik geen gezeik in rotterdam, utrecht of hilversum met overstappen en een zitplaats vinden.
Met de Fyra gokken op 1 minuut speling?quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
1 minuut van spoor 1/2 naar 3![]()
preciees ontbijtje scoren.
Ik heb er geen vertrouwen in dat er uberhaupt een directe trein vanuit rotterdam gaat.quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:37 schreef greavy het volgende:
[..]
Als je van Rotterdam moet, kan je wel zitten blijven naar Grunn. Alleen wordt de trein omgeleid via Hilversum.
Omreizen uit gemakzucht is iets wat we hier toch juist horen aan te moedigenquote:Op zondag 23 oktober 2011 19:37 schreef greavy het volgende:
[..]
Als je van Rotterdam moet, kan je wel zitten blijven naar Grunn. Alleen wordt de trein omgeleid via Hilversum.
Hangt er vanaf welke trein je gaat. De treinen die NIET koppelen in Utrecht rijden niet verder dan Utrecht. Die koppelen in Utrecht is nog niet zeker. Of er word gekoppeld en via Hilversum, Of niet koppelen & overstappen in Utrecht. Sowieso moet je voor Grunn naar een ander treindeel in Zwolle.quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik heb er geen vertrouwen in dat er uberhaupt een directe trein vanuit rotterdam gaat.
toen wij ons FOK!tripje maakten kon het wel, zag ik toen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:37 schreef Peter het volgende:
[..]
Met de Fyra gokken op 1 minuut speling?
normaal pak ik dan altijd de overstap in gouda.quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:39 schreef greavy het volgende:
[..]
Hangt er vanaf welke trein je gaat. De treinen die NIET koppelen in Utrecht rijden niet verder dan Utrecht. Die koppelen in Utrecht is nog niet zeker. Of er word gekoppeld en via Hilversum, Of niet koppelen & overstappen in Utrecht. Sowieso moet je voor Grunn naar een ander treindeel in Zwolle.
Nee. Kan nergens bij NS. Maar dat is nu een geldig omreisadvies.quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:44 schreef Peter het volgende:
Kan uit - en inchecken binnen 1 minuut op schiphol?
Papieren kaartjesquote:Op zondag 23 oktober 2011 19:44 schreef Peter het volgende:
Wie checkt er nou in dan.quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:44 schreef Peter het volgende:
Gequote voor epische sneuheid.quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:42 schreef Ireyon het volgende:
Een half uurtje overstaptijd op Schiphol is geen straf hoor.. Fatsoenlijk en gratis kunnen pissen, Starbucks-choco halen zonder wachtrij (die helemaal achterin, niet die tegenover de Burger King), stewardesses spotten..
Niet kijken wanneer er een jonge blonde stewardesse in strak pakje voorbij looptquote:
Nee, gewoon de tijd voorbij dat zoiets een key-activity is. Zou niet in me opkomen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:48 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Niet kijken wanneer er een jonge blonde stewardesse in strak pakje voorbij loopt.. Ben je homo ofzo?
Hier staat wel wat info:quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:06 schreef LWD-Godius het volgende:
Hoe vergevorderd zijn de ontwikkelingen van de nieuwe stations aan de hanzelijn? Heeft iemand daar info over of een website?
Nee, er zijn alleen treinen geschrapt om ruimte te maken voor omgeleide IC's Ut - Amf.quote:Op maandag 24 oktober 2011 08:02 schreef greavy het volgende:
Almere-Utrecht zijn ook al uitgelopen werkzaamheden ....
Zwerfkeien. Niet zo raar lijkt me. Enig idee hoe ze aan de naam "Keistad" komen?quote:Op maandag 24 oktober 2011 08:18 schreef Duvel het volgende:
Er zouden in Amersfoort onverwachts "rotsen" zijn aangetroffen??
Dat is inderdaad niet zo raar, maar op teletekst stond "ondergrondse rotsen", en ik vind een zwerfkei wel wat anders dan een "ondergrondse rots".quote:Op maandag 24 oktober 2011 08:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zwerfkeien. Niet zo raar lijkt me. Enig idee hoe ze aan de naam "Keistad" komen?
Voor je schepje en je graafmachientje is het hetzelfdequote:Op maandag 24 oktober 2011 08:22 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dat is inderdaad niet zo raar, maar op teletekst stond "ondergrondse rotsen", en ik vind een zwerfkei wel wat anders dan een "ondergrondse rots".
Mja, ok...quote:Op maandag 24 oktober 2011 08:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voor je schepje en je graafmachientje is het hetzelfdeMaar als er op Teletekst staat "er zijn losse stenen onder de grond aangetroffen" krijg je HELEMAAL geen begrip van het publiek natuurlijk
Nou dat zal niet zomaar gebeuren, tenzij er een prorailer aan gaat sjorren natuurlijkquote:Op maandag 24 oktober 2011 08:27 schreef Guppyfriend het volgende:
Zwerfkeien kunnen ook onder de gronden zwerven
Normaal doen ze wel grondonderzoek, maar ik weet niet of ze daarmee ook vanaf de zijkant onder de sporen kunnen kijken...?quote:Op maandag 24 oktober 2011 08:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dat zal niet zomaar gebeuren, tenzij er een prorailer aan gaat sjorren natuurlijk![]()
Maar het lijkt er een beetje op alsof het hier gegaan is van "Ja maar even verderop lagen ook geen stenen, dus hier zal het ook wel goed gaan"
Uurtje dusquote:Op maandag 24 oktober 2011 09:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ze zijn bij amersfoort nu de sporen terug aan het leggen...er mist nog een meter of 40..
Mwah, als het spoor er ligt, moet er nog bovenleiding boven, dan moeten er nog testen gedaan worden (beveiliging o.a.), dus...quote:
Fuck you, denk je dat de mensen die daar werken hier blij mee zijn?quote:Op maandag 24 oktober 2011 09:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ze hebben geen haast, de koffie werd net geserveerd op de bouwplaats.
Dank je.quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:50 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
Hier staat wel wat info:
www.hanzelijn-hattem.nl
aanleg-hanzelijn.nl
hanzelijn.nl
Nu niet meer, maar vroegah!quote:Op maandag 24 oktober 2011 08:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dat zal niet zomaar gebeuren, tenzij er een prorailer aan gaat sjorren natuurlijk![]()
als er echt een deadline zou zijn wordt er geen koffie gedronken hoor. Ze gaan dus lekker de hele dag door.quote:Op maandag 24 oktober 2011 09:45 schreef Duvel het volgende:
[..]
Fuck you, denk je dat de mensen die daar werken hier blij mee zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |