Kijk eens naar de tijden:quote:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 | NS DB 1:13 1:13 5:43 6:13 6:43 7:13 7:13 7:43 8:13 8:13 8:43 8:43 |
komt door werkzaamheden aan de westzijde in Amersfooort. Het traject naar Utrecht is afgesloten.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:27 schreef daanski82 het volgende:
Wie weet waarom de treinen in Amersfoort vandaag vanaf andere perrons rijden ? naar Enschede was spoor 1 nu spoor 5 en de trein naar barneveld was 4 gaat nu over spoor 1.
Beter dan geen intercityquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:01 schreef RubenK het volgende:
Zit nu in de intercity naar Venlo en het is een MAT '64
Nog steeds een testrit of nu passagiersdienst?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:24 schreef greavy het volgende:
Alvast een aantal foto's van me 'vakantie'tripje, foto's van gisteren:
[ afbeelding ]
NMBS 1818+DD-rijtuigen
Volgens mij al sinds juli. Eerst nog met een 1300 die als reserveloc meeging, maar omdat problemen uitbleven kan de 1300-loc oudere meuk gaan vervangen op bijvoorbeeld Cargo's.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:32 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Al een lange tijd of pas in dienst?
Met lange tijd bedoel ik augustus of eerder...
Klinkt als een hele hoop voor door de dag, dat zie je zelfs in NL niet (Uitgezonderd 800, maar dat is ook overkill buiten de spits)quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:33 schreef greavy het volgende:
@olyfes Dat durf ik niet te zeggen.
@b2py Zijn maar 8 rijtuigen. Gewoon continu. De hele dag.
Op deeltrajecten in de Noord-Oost heb je ook buiten de spitsuren veel composities van meer dan 10 bakken rijden.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:38 schreef b2py het volgende:
[..]
Klinkt als een hele hoop voor door de dag, dat zie je zelfs in NL niet (Uitgezonderd 800, maar dat is ook overkill buiten de spits)
Hoofdzakelijk cargo.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:37 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Volgens mij al sinds juli. Eerst nog met een 1300 die als reserveloc meeging, maar omdat problemen uitbleven kan de 1300-loc oudere meuk gaan vervangen op bijvoorbeeld Cargo's.
10 bakken icm is geen 10 bakken virmquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:40 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Op deeltrajecten in de Noord-Oost heb je ook buiten de spitsuren veel composities van meer dan 10 bakken rijden.
Tenzij de locs trekkracht te over hebben vind ik het inderdaad vreemd.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:40 schreef greavy het volgende:
Zij zijn echt vreemd die Belgen. Daar rijden veel van zulke lange stammen. Zij hebben dan ook nog versterkingsrijtuigen, die er aangeplakt kunnen worden, aan een zijde.
Deze bestaan uit 3 treinstellen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:40 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Op deeltrajecten in de Noord-Oost heb je ook buiten de spitsuren veel composities van meer dan 10 bakken rijden.
die hebben we in Nederland nauwelijks. Alleen wat ICRm en de CNLquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:47 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Deze bestaan uit 3 treinstellen.
Wat greavy bedoelde was locomotieven die 10 bakken trekken...
9quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:55 schreef Ireyon het volgende:
De Pimpel rijdt/reed toch ook met een bak of 12?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |