kom maar opquote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:11 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb serieus waar gewoon zin om iemand te slaan.
Hard enz
Jullie hebben er duidelijk geen kaas van gegeten, ik heb maar 1 pagina ontworpen en vanaf toen hebben jullie hem al verneuktquote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:09 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dus jij vindt het fijn als anderen je lay-out verneuken?
Nee dat is kindermishandelingquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:11 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ik eet nu:echtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:11 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ik eet nu:Baas man baas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.
Ja joh, jij levert alleen de loginpagina op, dan valt er weinig van te makenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:11 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Jullie hebben er duidelijk geen kaas van gegeten, ik heb maar 1 pagina ontworpen en vanaf toen hebben jullie hem al verneukt
Tevens wat gebeurt er bij het gastenboek als je iets invult wtf
stuur is een link ofzeuwquote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:13 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja joh, jij levert alleen de loginpagina op, dan valt er weinig van te makenMaar goed.
![]()
Ik weet niet, ik had gastenboek eerst gefixt, nu heeft Dalando lopen klooien en is hij weer kaput
Nee normaal gezien lever ik die pagina's apart maar ik heb niet veel tijd en jullie hebben het goed opgelost. Oja kijk voor de gein eens als je je profiel bewerkt wat er gebeurt wanneer je op save kliktquote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:13 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja joh, jij levert alleen de loginpagina op, dan valt er weinig van te makenMaar goed.
![]()
Ik weet niet, ik had gastenboek eerst gefixt, nu heeft Dalando lopen klooien en is hij weer kaput
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |