van de week nog gezien/quote:Op zondag 23 oktober 2011 10:37 schreef .Neovo. het volgende:
Btw, verkoopt de action die bueno dingen nog wel? Kan ze nergens meer vinden, in meerdere winkels niet
Ik heb ze al wel gehangen en gisteren was het een enorme drukte in m'n tuin met musjes en koolmeesjesquote:Op maandag 24 oktober 2011 09:05 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik heb ze gekocht, ze hangen nog niet hoor. eerst moeten de blaadjes van de bomen.
Hier ook. En van de winter ga ik die pindazakken ook ophangen, dan komen de halsbandparkieten daarvan snoepen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 09:34 schreef Lips het volgende:
[..]
Ik heb ze al wel gehangen en gisteren was het een enorme drukte in m'n tuin met musjes en koolmeesjes
Heb even moeten googlen wat een halsbandparkiet isquote:Op maandag 24 oktober 2011 09:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hier ook. En van de winter ga ik die pindazakken ook ophangen, dan komen de halsbandparkieten daarvan snoepen.
ach bekijk het positief. na een regenbui heb je je balkon zo weer schoon.quote:Op maandag 24 oktober 2011 10:03 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ik wil ook weer vogels op mijn balkon..
Vorig jaar ook vetbollen en brood opgehangen..Alleen ze schijten alles onder..
ik heb bij bazar van die leuke voederhuisjes gekocht. ik moet ze nog even schilderen en dan kunnen ze naar buiten met pindanetjes en andere toestanden erin/eraanquote:Op maandag 24 oktober 2011 09:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hier ook. En van de winter ga ik die pindazakken ook ophangen, dan komen de halsbandparkieten daarvan snoepen.
Oh leuk, zelfgemaakte huisjes!quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:17 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik heb bij bazar van die leuke voederhuisjes gekocht. ik moet ze nog even schilderen en dan kunnen ze naar buiten met pindanetjes en andere toestanden erin/eraan
Die halsbandparkietjes komen op steeds meer plekken in Nederland. Voornamelijk omdat ze geen natuurlijke vijand hebben hier.quote:Op maandag 24 oktober 2011 10:14 schreef Lips het volgende:
[..]
Heb even moeten googlen wat een halsbandparkiet isWat een mooie beestjes!
Ik hoop wel dat de vogeltjes niet bedenken dat ze echt in mijn tuin moeten gaan wonen, want in het voorjaar (zodra het mooi weer is) mogen de katten naar buiten en dat schijnt niet goed te combineren met vogeltjes
Dit niet dan tomaat?quote:Op maandag 24 oktober 2011 09:05 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik heb ze gekocht, ze hangen nog niet hoor. eerst moeten de blaadjes van de bomen.
Ik leef nog!quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:13 schreef Probability het volgende:
Hoe veilig is die elektrische deken?
heb je pics van de nagellak?quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:57 schreef Lutte het volgende:
Whoehoe, Action was leuk!
Buit: vier kleurtjes nagellak (ze hadden nieuwe), haarklemmetje met vlinder, mascara en oogpotlood om uit te proberen, poncho voor op de bank, koptelefoon met splitter en caviavoer.
En man wat was het druk
Heb je een lekkage in het dak?quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:57 schreef Lutte het volgende:
Whoehoe, Action was leuk!
Buit: vier kleurtjes nagellak (ze hadden nieuwe), haarklemmetje met vlinder, mascara en oogpotlood om uit te proberen, poncho voor op de bank, koptelefoon met splitter en caviavoer.
En man wat was het druk
Kan ik vanavond wel even maken als je wilt, zullen ze niet bijster duidelijk zijn.quote:
Ja, een beetje het snuggie idee!! Kan ik toch gewoon FOK!ken.quote:
Anders de namen?quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
Kan ik vanavond wel even maken als je wilt, zullen ze niet bijster duidelijk zijn.
Blank, rose red, plum en broadway blue. Alleen de namen al, ik vind het leukquote:Op maandag 24 oktober 2011 16:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Anders de namen?Ben benieuwd welke je hebt
Oh die plum ziet er goed uitquote:Op maandag 24 oktober 2011 16:15 schreef Lutte het volgende:
[..]
Blank, rose red, plum en broadway blue. Alleen de namen al, ik vind het leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |