Grapjas....quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:27 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Hoe betaal je iets meer dan een halve cent?!
Ja, aanrader.quote:
Dan moet ik die maar eens halen.quote:
De enige functie van die lamp is toch een luchtstroming op gang brengen?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:28 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Lamp zorgt voor de warmte.Niet te veel, niet te weinig.
Nee, de warmte. Anders krijg je het niet warm in de bak.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:49 schreef Erasmo het volgende:
[..]
De enige functie van die lamp is toch een luchtstroming op gang brengen?
Of je neemt gewoon een overbodige koffie/theemok...zoals hier.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:06 schreef Miniem het volgende:
zon houder om je pennen in te stoppen heeft de Action vast wel?
Neequote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:35 schreef trovey het volgende:
[..]
Of je neemt gewoon een overbodige koffie/theemok...zoals hier.
Gewoon vetmesten, die beesten.quote:Op zondag 23 oktober 2011 08:59 schreef Mercer het volgende:
Het is nog te vroeg voor die bollen volgens mij.
Ik was vrijdag na lange tijd (voor mijn doen danquote:Zodra het kouder wordt komen de vogels weer dichterbij huis. Ze gaan nu actief op zoek naar een plek waar ook in koude jaargetijden wat te vinden is. Als u ze nu gaat voeren, hebt u al snel stamgasten voor de winter. Veel vogelsoorten waarderen nu ook de vitaminerijke bessen uit de struiken in uw tuin.
Bij lagere temperaturen kunt u ook vetbollen en pinda’s weer ophangen. Let er in deze tijd wel extra goed op dat voer niet beschimmelt.
Bedkniekousenquote:Op zondag 23 oktober 2011 11:15 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ik heb het even opgezocht want dacht zelf idd ook dat je nu nog niet mocht bijvoeren. Het mag dus wel, het hele jaar door maar het verschilt per jaargetijde wat nou verstandig is om bij te voeren.
Van de website van de Vogelbescherming
[..]
Ik was vrijdag na lange tijd (voor mijn doen dan) weer in de Action..
Ik kocht o.a. een donkerblauwe rok maar wat wel echt de beste koop van vrijdag was waren de zogenaamde Dames Bedkniekousen. Ik draag ze niet in bed maar gewoon als sloffen heerlijk want zo kan ik net wat makkelijker mijn voeten tegen de verwarming aan manoeuvreren als ik met school bezig ben.. Ik ga nog maar een setje ophalen denk ik
Hier ook niet meer gezien...zal dus een tijdelijk artikel zijn geweest.quote:Op zondag 23 oktober 2011 10:37 schreef .Neovo. het volgende:
Btw, verkoopt de action die bueno dingen nog wel? Kan ze nergens meer vinden, in meerdere winkels niet
Heb ik al.....kan ik mijn voeten goed vinden in het donker.quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:05 schreef Miniem het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de vrouwen nagellak in neon kleuren.![]()
1,39.
Pro-tip: begin er niet aan.quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:05 schreef Miniem het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de vrouwen nagellak in neon kleuren.![]()
1,39.
quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:07 schreef trovey het volgende:
[..]
Heb ik al.....kan ik mijn voeten goed vinden in het donker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |